Carmen Ghiţă, Raiffeisen Bank: Comunicarea internă nu e pentru domnişoarele de pension: trebuie să fii tare şi să te ţii tare
- Marți, 12 Aprilie 2016 07:20 |
- Dana Oancea
PR România lansează astăzi un serial despre statusul actual al comunicării interne ca disciplină de business. Vei descoperi în fiecare interviu subiecte interesante de reflecţie şi vei înţelege mai bine mecanismele şi pârghiile actuale ale acestei meserii. Partenerii noştri de dialog sunt, credem noi, unii dintre cei mai buni şi experimentaţi comunicatori interni din România. Am vrut să aflăm de la ei cam care mai este « oferta » specifică comunicării interne şi dacă anumite parţi considerate tradiţionale s-au diluat sau chiar au dispărut din aria de interes a comunicatorului intern.
Rolul comunicării interne în motivarea angajaţilor
- Miercuri, 23 Mai 2012 08:07 |
- Dana Banuta
Angajaţii sunt cea mai importantă resursă a unei organizaţii, iar modul în care aceştia se implică activ în atingerea obiectivelor strategice ale companiei pentru care lucrează este esenţial pentru a obţine performanţele aşteptate de top management.
RCA obligatorie la 12 luni! Evaluarea comunicarii interne
- Marți, 24 Aprilie 2012 22:00 |
- Raluca Bob
De la felul de „combustibil” necesar bunului mers al unei organizaţii, la viteza cu care se implementează schimbarea, toate rezultă în urma unei atente investigaţii a motoraşelor interne. Altfel spus, o sănătoasă urcare pe rampă a atelajului, măcar o dată pe an, ţine de igiena necesară în orice companie.
Comunicarea internă - profesia potrivită pentru omul potrivit
- Luni, 19 Martie 2012 22:00 |
- Carmen Ghita
Cred că orice articol despre cum ar trebui să fie un om de comunicare internă e nevoie să înceapă cu un avertisment: "acest text reprezintă o opinie personală şi trebuie tratat ca atare". Pentru că oricât mi-ar plăcea să dau sfaturi în viaţa de zi cu zi (şi recunosc, îmi place!), când vine vorba de o profesie căreia mulţi îi mai descoperă încă beneficiile, e riscant să pui etichete şi să te joci "de-a lupul moralist".
Intranetul ca instrument de comunicare internă
- Marți, 20 Decembrie 2011 22:00 |
- Radu Rosulescu
"Avem un Intranet. Este bun? Daaa. Îl foloseşte cineva? Nu."
Marea majoritate a companiilor au un Intranet, însă de multe ori el nu este folosit la întreaga lui valoare. Cum facem ca Intranetul să devină un instrument la fel de natural de folosit precum telefonul şi emailul?
Comunicare internă 2.0
- Marți, 07 Iunie 2011 22:00 |
- Dana Banuta
Tot mai multe companii utilizează chatul, forumurile de discuţii si blogurile interne. Unele iniţiative au succes, altele mai puţin, tocmai pentru că succesul depinde de profilul angajaţilor şi apetenţa lor pentru astfel de mijloace de comunicare şi, nu în ultimul rând, de modul în care este construit şi prezentat conţinutul.
Comunicator într-o companie cât un oraş
- Duminică, 14 Martie 2010 16:13 |
- Dana Banuta
Cum reuşeşti să transmiţi informaţia cât mai clar şi în timp util către 27.000 de oameni? Dar dacă aceştia sunt răspândiţi în toată România? Şi dacă mai fac şi parte din categorii profesionale dintre cele mai variate, de la sondori la economişti, de la muncitori în rafinărie la „gulere albe”? Cum ştii dacă mesajul tău a ajuns la ei, dacă l-au înţeles şi dacă instrumentele pe care le foloseşti sunt cele mai potrivite? Ne răspunde la aceste întrebări Dana Bănuţă, Head of Corporate Internal Communications Office Petrom.
Comunicarea organizaţională internă
- Miercuri, 04 Martie 2009 20:36 |
- Bruce Berger
"Dimensiunea umană continuă să rămână slăbiciunea practicii de management. Indiferent dacă momentele sunt bune sau rele, nu există niciodată o înţelegere adevărată a relaţiilor dintre manageri şi angajaţi şi a interacţiunilor dintre angajaţi şi manageri. Atunci când există probleme, toată lumea este conştientă că una din cauze ar putea fi o problemă de comunicare. Însă ce urmează după aceea?" Jim Lukazewski, 2006.
Elemente de bază în comunicarea internă
- Joi, 22 Ianuarie 2009 15:44 |
- Tricia Boyd, FCIPR, Communication Options Ltd
Programul de comunicare internă de la schiţa iniţială, stabilirea obiectivelor, obţinerea acordului managementului, folosirea celor mai potrivite instrumente, dilema public intern sau extern, găsirea partenerilor potriviţi şi gestionarea aşteptărilor.