22072019

Back Eşti aici:Home Articole Responsabilitate sociala corporatista Ce-ul, De ce-ul şi Cum-ul în CSR. Un proiect al Institute for Public Relations

Ce-ul, De ce-ul şi Cum-ul în CSR. Un proiect al Institute for Public Relations

Index articole

Pin It

Provocarea responsabilităţii corporatiste

Pentru a dezvolta Essential Knowledge Project (un ghid online al Institute for Public Relations ce studiază modul în care organizaţiile îşi construiesc şi coordonează relaţiile mutual benefice pe care le au cu clienţii, comunităţile, angajaţii şi cu alţi stakeholderi), acest eseu aduce în discuţie dilemele şi provocările responsabilităţii sociale corporatiste (CSR). Eseul defineşte "ce"-ul, "de ce"-ul şi "cum"-ul în CSR.

Conceptul de responsabilitate socială corporatistă

Există autori care preferă termenul de responsabilitate corporatistă (CR) pentru a evita limitarea conceptului doar la aspectele sociale (filantropia strategică şi relaţiile cu comunitatea). Alţii folosesc termenul de responsabilitate socială pentru a şterge legătura acestui subiect cu afacerile corporatiste. Cei care preferă această abordare vor să extindă conceptul şi la nivelul organizaţiilor non-profit şi al agenţiilor guvernamentale. Orice termen am alege, un lucru este cert: interesele organizaţiilor şi binele comun nu pot rezona pe o perioadă lungă de timp.

Importanţa responsabilităţii sociale corporatiste are aceeaşi vechime ca şi înseşi organizaţiile.
Întrebarea centrală a fost întotdeauna aceasta: Reuşeşte o organizaţie, pe măsură ce tinde să îşi construiască misiunea şi viziunea, să adauge valoare şi societăţii care îi înlesneşte existenţa?

Parteneri

banca transilvania logo 2Logo-McCannPR PNG    rd logo home        Graffiti PR logo-1             

GMP logo 2         logo oxygen site        dccom LOGO nou site          Samsung logo black