2% pentru AIESEC Bucureşti

aiesec_logoMi-ar fi plăcut să se fi înscris mai multe organizaţii studenţeşti în campania PR România, de promovarea a redirecţionării a 2% din impozitul pe venit. După AIESEC Braşov, vă recomandăm o filiala din Bucureşti a acestei organizaţii.

AIESEC este cea mai mare organizaţie internaţională, non-profit, de tineri din lume, prezentă în 110 ţări şi peste 1700 de universităţi. În România, AIESEC Bucureşti activează de 22 de ani şi este primul ONG activ din ţara noastră. În toţi aceşti ani am realizat proiecte şi oportunităţi de dezvoltare pentru beneficiari de toate vârstele. AIESEC Bucureşti este o familie numeroasă de tineri proactivi, plini de iniţiativă, curaj şi dorinţă de a schimba lumea. Suntem aproximativ 200 de membri împărţiţi în diferite arii de funcţionare, precum Advertising, Finance, Media Relations, Sales şi IT. Nu spunem niciodată "nu" unei provocări, ba chiar o acceptăm cu entuziasm şi nerăbdare. 

Organizaţia reuşeşte să atingă toate categoriile de vârstă, prin implementarea de proiecte destinate copiilor de grădiniţă şi elevilor de gimnaziu – Stepping Stones, liceenilor - Grow, Debate Your Way, studenţilor – AIESEC University, precum şi masteranzilor – Career after University şi tinerilor defavorizaţi – C.H.A.N.G.E. Misiunea AIESEC Bucureşti este aceea de a aduce o schimbare pozitivă în societate, prin dezvoltarea tinerilor cu potenţial şi spirit de iniţiativă. Anual, organizaţia oferă oportunităţi de internship şi leadership într-un cadru multicultural, reuşind astfel să dezvolte toleranţa membrilor şi capacitatea lor de a se adapta. În proiectele AIESEC beneficiarii îşi dezvoltă abilităţile şi spiritul de proactivitate într-un mediu interactiv şi plin de internaţionalism.

Având acelaşi obiectiv final, de a completa educaţia formală cu cea non-formală şi de a implementa practic cunoştinţele teoretice acumulate în cadrul studiilor, AIESEC Bucureşti se adresează celor două tipuri de public ţintă: o primă categorie este reprezentată de beneficiarii proiectelor şi ai evenimentelor marca AIESEC, ce au oportunitatea de a participa la training-uri şi sesiuni de învăţare pe diferite domenii, de la vorbitul în public şi până la orientarea în carieră. A doua categorie sunt membrii AIESEC care prin voluntariat au şansa să îşi dezvolte abilităţile, dar şi să aducă un impact pozitiv în societate.

AIESEC Bucureşti reuşeşte să aducă o schimbare în bine, ce nu ar fi posibilă fără sprijinul partenerilor noştri şi al tuturor celor ce cred în valorile pe care noi ni le-am asumat. Însă ne dorim să influenţăm şi mai mulţi tineri, să producem o schimbare şi mai mare, să (ne) dezvoltăm chiar şi mai mult de atât. De aceea, pentru noi, 2% chiar contează! Banii strânsi din campania de anul acesta vor fi investiţi atât în proiectele pe care le vom desfăşura în perioada următoare, precum Grow Summer, Young Entrepreneurs şi AIESEC University, precum şi în dezvoltarea membrilor AIESEC Bucureşti.

Grow este un proiect educaţional realizat în colaborare cu Şcoala de Valori, dedicat liceenilor din clasele a 10-a şi a 11-a. Obiectivul acestui proiect este de a le oferi celor peste 250 de participanţi şansa de a-şi îmbunătăţi abilităţile într-un context multicultural. Aceştia vor deprinde noţiuni de Public Speaking, Feedback şi Project Management în cadrul sesiunilor ţinute de studenţi internaţionali. Un alt proiect important pentru AIESEC Bucureşti este Young Entrepreneurs, aflat la prima sa ediţie,  proiect dedicat liceenilor de clasa a 9-a. Scopul acestuia este de a creşte nivelul de proactivitate şi iniţiativă în rândul participanţilor. Elevii vor învăţa pe parcursul sesiunilor noţiuni teoretice despre Project Management, pe care mai apoi le vor pune în practică. Comitetul de organizare al proiectului va desfăşura un concurs în urma căruia cea mai sustenabilă iniţiativă de proiect va fi pusă în practică, cu ajutorul partenerilor noştri. Un proiect de tradiţie al organizaţiei este AIESEC University, aflat deja la a 6-a să ediţie, ce urmăreşte îndrumarea în carieră a tinerilor din universităţile din Bucureşti şi cultivarea unei relaţii pe termen lung cu domeniul corporativ. Participanţii au şansa să se dezvolte profesional prin intermediul workshop-urilor de Marketing, Comunicare, IT şi Finanţe.


Articolul face parte din campania 2% pentru cauza ta, o campanie de responsabilizare socială PR România pentru redirecţionarea 2% din impozitul pe venit către o organizaţie neguvernamentală (asociaţie sau fundaţie).