PR Romania - Relatii Publice in Romania

Joi, 24 Iulie 2014
Marime text
  • Mareste dimensiunea fontului
  • Default font size
  • Micsoreaza dimensiunea fontului

2 % pentru Fundaţia ConstantART

Email Imprimare
logo_constantartA patra poveste a acestei campanii înseamnă şi prima propunere din domeniul culturii, Fundaţia ConstantART, o organizaţie înfiinţată în 2012. Mă bucur că am primit şi astfel de propuneri în campanie şi aştept cu mare interes şi alte organizaţii din mediul cultural. Toţi lucrăm în regim de voluntariat. Dorim să atragem cât mai mulţi tineri care să împărtăşească aceleaşi idealuri ca şi noi, care să înţeleagă că important este punem pe picioare activităţile pe care ni le-am propus pentru a putea promova cât mai bine cultura şi talentul artiştilor români, ne-a povestit Cristina Uruc, membru fondator al fundaţiei.

Astfel, cei 2% donaţi către Fundaţia ConstantART sunt, de fapt, donaţi către tinerii artişti români, deci către viitorul culturii româneşti. Anul acesta, Fundaţia ConstantART lansează proiectul Music-Us! Summer Camp-Eforie care constă în organizarea unei şcoli de vară care să cuprindă cursuri de Interpretare, Muzicologie, Compoziţie-Muzică de Film şi Compoziţie Multimedia. Acesta este un proiect care se va desfăşura pe perioadă nedeterminată, va avea loc anual şi îşi propune să strângă laolaltă tineri muzicieni care îşi doresc să se perfecţioneze la cel mai înalt nivel. Vor fi îndrumaţi de profesori de elită, cu activitate concertistică, creativă şi publicistică pe plan internaţional. Printre punctele de interes din programul proiectului se numără cursul de corn (sectiunea interpretare) susţinut de către unul dintre cei mai remarcabil şi talentaţi cornişti din România, Ioan Luca - solist al Filarmonicii George Enescu. Este o oportunitate unică pentru instrumentiştii români deoarece din 2007 nu s-au mai organizat cursuri de măiestrie destinate acestui instrument.

De asemenea, o noutate pe plan naţional o reprezintă cursul de Compoziţie Multimedia, organizat pentru prima dată în Romnânia de către Fundaţia ConstantART, în cadrul proiectului Music-Us! Summer Camp-Eforie. Cu ajutorul celor 2% donaţi de către dumneavoastră vom putea susţine financiar tineri cu posibilităţi materiale reduse, care nu vor avea disponibilitatea financiară de a participa la un eveniment de asemenea anvergură. De asemenea, cu ajutorul celor 2% vom putea invita la aceste cursuri profesori de la instituţiile muzicale din străinătate, oferindu-le cursanţilor noştri posibilitatea de a-şi lărgi orizonturile culturale şi de a-şi crea relaţii care pe viitor i-ar putea propulsa într-o cariera internaţională. (Cristina Uruc, membru fondator)

Un alt obiectiv al Fundaţiei ConstantART este organizarea de expoziţii, concerte şi recitaluri în cele mai importante săli din ţară şi din străinătate  în care să expună şi să performeze tinerii artişti români. Aceste concerte au şi un al doilea beneficiar: publicul român. Este cunoscut faptul că media de vârstă din sălile de concerte şi în galeriile de artă este de peste 50 de ani. Educaţia muzicală şi cea artistică s-a scos din curricula şcolară. Tinerii din România nu sunt motivaţi să se apropie de cultură, media promovează amatorismul şi mediocritatea. Putem schimba ceva în acest sens.

Cu ajutorul celor 2% donaţi de dumneavoastră, vom putea susţine taxele de închiriere ale sălilor şi cheltuielile de transport, cazare şi masă ale tinerilor artişti. Putem organiza concerte susţinute de tineri pentru tineri, oferindu-le exemplul celor pasionaţi de frumos, de artă. Putem atrage astfel tinerii în sălile de concerte şi în galeriile de artă. Putem face vizibilă cultura românească pe plan internaţional pentru că promovarea culturii româneşti în străinătate este sublimă dar lipseşte aproape cu desăvârşire, după cum spunea nenea Iancu, a concluzionat Cristina.

Nivelul de dezvoltare al ficărei societăţi este în drectă conexiune cu importanţa pe care o acordăm culturii. Dincolo de susţinerea domeniului prin cumpărarea unui bilet la un spectacol, avem datoria de a investi în primul rand încredere în oamenii care activează în domeniu, şi de ce nu, să facem anul acesta ceva diferit cu cei 2 %. Nicio cauză nu este mai importanta decât o altă, ci doar raţiunea fiecăruia de a alege să investim într-un proiect special pentru noi.

M-aş bucura să ştiu că povestea Fundaţiei ConstantART v-a convins să redirecţionaţi cele 2 procente din impozitul pe venit. Dar spuneţi povestea mai departe şi mai ales, redirecţionaţi 2 % pentru cauza în care credeţi. Articolul face parte din campania 2 % pentru cauza ta, o campanie de responsabilizare socială PR România pentru redirecţionarea 2% din impozitul pe venit către o organizaţie neguvernamentală (asociaţie sau fundaţie).  Aşteptăm propunerile voastre la adresa Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza şi veţi citi pe PR Romania poveştile ONG-urilor care au nevoie de noi.


Mulţumesc Cristinei Uruc pentru informaţiile oferite.
 

Newsletter PR Romania

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Viziteaza-ne si pe

csr-logo

Resurse online de referinta in domeniul CSR (responsabilitatii sociale corporatiste). Nume sonore ale CSR-ului autohton si international semneaza articole, analize si interviuri. Un proiect initiat de Forum for International Communications.


Share/Save/Bookmark