23022020

Back Eşti aici:Home Articole Digital PR

Oamenii de PR vor fi nevoiţi să îmbrăţişeze fenomenul social media. De vorbă cu bloggerul Loic le Meur, fondatorul Seesmic

Profesioniştii PR ar trebui să îmbrăţişeze fenomenul, cu alte cuvinte să-şi ajute clienţii să înţeleagă mai bine ce se întâmplă în companiile pe care le reprezintă. Profesioniştii de PR ar trebui, de fapt, să devină experţi social media. Nu au de ales.

Citeste mai mult...

Cum măsurăm social media. Partea a II-a

Ca şi în cazul media tradiţionale, şi când vine vorba de noile media, trebuie să priveşti dincolo de cantitatea articolelor şi să urmăreşti şi calitatea dialogului. Articolele şi comentariile de pe bloguri pot lua diferite forme: unii se pot plânge de customer service, alţii pot vorbi de modificările pe piaţa acţiunilor, iar alţii pot protesta în virtutea unor idei personale. Aşa că următorul pas în stabilirea unui sistem de evaluare a blogurilor este să faci o listă de categorii tematice şi să stabileşti o ordine prioritară a acestora. Sunt toate la fel de importante sau sunt unele care ar putea avea un impact negativ mai mare şi necesită, prin urmare, să iei măsuri imediate?

Citeste mai mult...

"Nu cred că este normal să fim numai online sau numai offline, ci cred că este foarte important să fim in line." De vorbă cu Paula Apreutesei, Business Strategy Manager Microsoft South East Europe

Nu cred că este normal să fim numai online sau numai offline, ci cred că este foarte important să fim in line, să fim la curent cu ceea ce se întâmplă în jurul nostru şi, cel mai important, oriunde am fi, să fim noi înşine.

Citeste mai mult...

De vorbă cu Bogdan Tătaru, Central Marketing Group Lead Microsoft România

Există o politică de social media pe care angajaţii Microsoft trebuie să o respecte?
Bineînţeles. În Social Media şi în online în general nu se aplică zicala „What happens in Vegas stays in Vegas”

Citeste mai mult...

PR-ul urcă pe scenă direct din public: proiectul "Şcoala de bani"

simona_danLa un an de la prima mea întâlnire cu clientul (BCR), fac un reverse engineering al procesului prin care o agenţie de PR independentă a transformat o idee în cel mai eficient program de educaţie financiară pentru cea mai mare bancă din România. În urma campaniei, 17,422 persoane s-au înscris la Şcoala de Bani, 85% dintre utilizatori au afirmat că au devenit mai responsabili din punct de vedere fiananciar în urma programului, 84% dintre participanţi au considerat că Şcoala de Bani a fost utilă şi foarte utilă. Ce înseamnă pentru mine toate aceste cifre?

Citeste mai mult...

Digital Marketing Forum 2011: Integrarea platformelor online şi de ce conţinutul este rege

Pe 22 şi 23 februarie a avut loc cea de-a cincea ediţie a Digital Marketing Forum  Forum, cel mai cunoscut eveniment despre promovarea în mediul online, destinat oamenilor de marketing şi advertising. Prima zi de conferinţe a reunit în cadrul a patru sesiuni importanţi specialişti autohtoni şi internaţionali, aducând insight-uri din diverse domenii precum marketing, research, publicitate, digital etc.

Citeste mai mult...

Schimbare prin colaborare

veronica_fresneauSchimbare. Evoluţie. Revoluţie. Drepturi. Puterea celor mulţi. Trăim într-un secol douăzeci şi unu în care, aceste cuvinte sunt pe buzele multurora, în care, pentru unii, ele nu au rămas doar cuvinte, ci s-au transformat în fapte.

 

Citeste mai mult...

Thomas Mickeleit, Director de Comunicare Microsoft Germania: Twitter a schimbat paradigmele comunicării, iar noi ne adaptăm pas cu pas

thomas_mickeleitDomnule Mickeleit, vedem în twitter - din cauza instalării şi a utilizării simple - ceva asemănător cu un „drog uşor“, care deschide drumul dependenţei în direcţia web şi PR 2.0. Din aprilie 2009 aveţi prin twitter.com/MicrosoftPresse un canal propriu, care se situează printre primele 10 în rândul departamentelor de PR din Germania active pe twitter.

Citeste mai mult...

Cronica unui deces anunţat în era 2.0. sau despre moartea multiculturalismului

Cum mediază Internet-ul relaţia oamenilor nu doar cu alte culturi dar cu noţiunea de multiculturalism în sine? Pe de-o parte, răspunsul pare evident. Distanţele sunt mai mici, „celălalt” ne este mai aproape şi astfel mai puţin înfricoşător. Mai mult decât atât. Cina indiană şi remediile chinezeşti sunt la un click distanţă, iar suferinţele fraţilor noştri din lumea întreagă sunt pe live feed. Pare de-a dreptul facil să tragem concluzia că Internet-ul ne apropie, ne ajută să înţelegem diferenţele mai bine şi să le folosim mai productiv. Şi nu ar fi neapărat o concluzie greşită. Dar ar fi una incompletă.

Citeste mai mult...

Evoluţia twittosferei româneşti din iulie 2006 până în mai 2010. Un studiu Zelist.ro

Prezenta analiză tratează evoluţia conturilor create până în luna mai 2010 (inclusiv). La această cercetare au participat 35.164 de conturi Twitter, monitorizate de Zelist.ro. Din datele existente rezultă că primul cont din twittosfera românească a fost IronMann, cont creat în data de 16 iulie 2006. Din iulie 2006 şi până în prezent, twittosfera românească a crescut, ajungând în 2009 să fie de aproape 29 de ori mai mare decât era în 2007 şi de aproape 6 ori mai mare decât era în 2008.

Citeste mai mult...

Bogdana Butnar despre Web 2.0 si consecintele sale asupra PR-ului romanesc

Organizaţiile au de luptat cu trei mari probleme: oricine poate spune orice, nimeni nu poate fi controlat şi oamenii au mai multă încredere în alţi oameni. Partea bună este că, cel puţin în România, puterea aceasta absolută pe care o conferă tehnologia nu e înţeleasă şi folosită, ceea ce mai dă un răgaz atât organizaţiilor care refuză să înţeleagă cu ce au de-a face, cât şi specialiştilor în PR care consideră că prin „control” îşi fac datoria.

Citeste mai mult...

Mugur Pătraşcu: Platformele sociale umanizează dialogul dintre branduri şi oameni

În vara anului 2010, Petrom a organizat patru excursii în Moldova, Transilvania, Muntenia şi Dobrogea, cu scopul de a repune pe harta turistică a României atracţii turistice care merită vizitate. Campania a fost intitulată "Redecoperă România" şi s-a desfăşurat cu preponderenţă în mediul online. Campania continuă şi anul acesta. Pentru a afla mai multe despre compenenta de comunicare a campaniei dar şi despre rezultatele sale, Mugur Pătraşcu, Managing Director la iLeo, a oferit în exclusivitate un interviu pentru PR Romania.

Citeste mai mult...

Arheologia Twitterului: primii 100 veterani în .ro

twitter-birdPrimul cont românesc de Twitter a fost creat de un bărbat, primul post din twittosfera românească a fost publicat de o femeie.  Din primele 100 de conturi româneşti pe Twitter, 89 sunt conturi personale, iar numărul barbaţiilor a fost de aproximativ 3 ori mai mai mare decât numărul femeilor.

Citeste mai mult...

Porţie sănătoasă de online. De vorbă cu Cristina Popescu, Director de Relaţii Publice la Romtelecom

Dacă ar fi să dau o predicţie pentru ce urmează să se întâmple în online, aş spune că vom asista în anii ce urmează la asimetrizarea comunicării, în sensul că puterea va aparţine din ce în ce mai mult utilizatorilor. Deci partea asta cu democratizarea comunicării chiar se întâmplă, suntem în mijlocul procesului şi consider că e bine să ne adaptăm şi să ne integrăm în el.

Citeste mai mult...

Strategiile media ale lui Obama. Cheia succesului sau reţete de supravieţuit

Lumea 2.0 atinge masiv atât raporturile de putere cât şi sfera privată a individului, ea pune totul sub semnul întrebării: modele de afaceri cu tradiţie ca şi comunicarea tradiţională. Cel puţin pe scena politică a lumii nu a existat până acum nimeni care să accepte această provocare cu atâta pricepere, curaj şi în cele din urmă şi succes ca cel de-al 44-lea preşedinte al Statelor Unite, Barack Obama.

Citeste mai mult...

Wikileaks sau Internet-ul în mişcare

tamara_baleanuInternet-ul nu este doar o tehnologie la fel cum nu este doar un instrument, un spaţiu sau o colecţie de coduri ezoterice. Poate mai presus de toate acestea, Internet-ul este un discurs social, investit cu semnificaţii, mize, agende, interese. Istoria Internet-ul este fără îndoială o istorie a inovaţiei. În acelaşi timp însă, este şi o istorie a proiectelor, speranţelor şi temerilor care au reflectat dar şi modelat universul WWW. Este o utopie a libertăţii şi expresiei dar şi o distopie a alienării şi a panicii morale.

Citeste mai mult...

Bobby Voicu: Bloggerul este omul care recomanda

Bloggerul este omul care recomandă un produs. Dacă audienţa sa are încredere, atunci e un centru de influenţă foarte bun. Dacă nu, e doar o persoană care scrie despre ceva.

Citeste mai mult...

Parteneri

banca transilvania logo 2Logo-McCannPR PNG    rd logo home        Graffiti PR logo-1             

GMP logo 2         logo oxygen site        dccom LOGO nou site          Samsung logo black