23022020

Back Eşti aici:Home Articole Digital PR

Etica şi social media

dan_lucaPosibilităţile de creare a unei identităţi în cadrul platformelor de socializare lasă loc celor care din lipsă de ocupaţie sau din rea voinţă se dau drept altceva decât ceea ce sunt în realitate. Este vorba de o problemă de etică până la urmă, care nu ar trebui să apară, dar totuşi, pagini false de profil pot să influenţeze greşit imaginea unei persoane.

Citeste mai mult...

Bloggerii din România ar putea forma o coloană de 21 km bară la bară

catalin_tenitaLa începutul  lunii mai, Zelist a înregistrat blogul cu numărul 50.000 în baza de date.  Şi pentru că lucrurile s-au schimbat mult de la primul Roblogfest (http://roblogfest.ro/competition/2006/) când toţi bloggerii din România încăpeau într-un bar, ne-am gândit să vă oferim câteva cifre despre ce înseamnă blogosfera în România.

Citeste mai mult...

Blog'n'Roll!

Dintotdeauna, relaţiile publice au vizat construcţia unor reţele sociale. De aceea, a discuta despre reţelele sociale ar însemna să creionăm o istorie alternativă a comunicării. Şi totuşi, astăzi, când, datorită Internetului, reţelele sociale sunt o realitate mai vie ca oricând, nu sunt puţini profesioniştii care le privesc fie cu suspiciune fie cu indiferenţă.

Citeste mai mult...

Despre patrupedele online

tamara_baleanuOn the Internet, nobody knows you’re a dog! anunţa o caricatură vizionară din revista americană New Yorker în anul de graţie 1993, în perioada nascentă a Internetului în care temerile legate de anonimitatea conferită de mediul on-line erau mai degrabă subiect de glumă decât de dezbatere serioasă. Astăzi însă, imaginea patrupedului la tastatură ridică întrebări complicate şi răspunsuri deseori neplăcute despre siguranţă, autenticitate şi egalitate în lumea virtuală.

Citeste mai mult...

Cum twitteresc românii în zilele de sărbătoare. Un studiu Zelist.ro

twitter-birdSărbătorile de iarnă - Crăciunul, Revelionul şi Anul Nou-  aduc o scădere a activităţii de postare pe Twitter cu 34% faţă de media zilnică a posturilor din perioada 1 noiembrie - 1 februarie. Din aceste trei sărbători, în zilele de Crăciun se publică cele mai puţine posturi pe Twitter, cu 42% mai puţine decât media posturilor publicate zilnic în perioada amintită.

Citeste mai mult...

Web 2.0 în Bruxelles-ul european

dan_lucaInternetul a deschis culoare nebănuite pentru cei din sfera comunicării. Cu puţină reticenţă, la sfârşitul anilor ’90, s-a trecut la realizarea paginilor de web pentru instituţii, companii, organizaţii şi tot ce mişca pe planeta Pământ. Flew zicea încă din 2002 că Internetul este cea mai semnificantă manifestare a noilor media - azi internetul poate face ceea ce făcea în trecut doar televiziunea. Este clar că noile media sunt “multiplicatorul” care maximizează mesajul unei organizaţii.

Citeste mai mult...

@PRRomânia îşi sărbătoreşte follower-ul cu numărul 1000. Pe Twitter.


daniel_robuPrimul tweet @PRRomania suna cam aşa: „Blogging şi PR: http://bit.ly/kYWWb”. Se petrecea în urmă cu un an, pe vremea când păşeam cu paşi timizi în universul social media. Comunicatori de profesie, ştiam că social media vor reprezenta o verigă tot mai importantă atât în comunicarea cu cititorii noştri cât şi în cea cu potenţialii cititori.

Citeste mai mult...

ZF Digital 2012: Schimbările la minut din lumea tehnologiei

zf-digitalTehnologia, următorul pas în salvarea de vieţi
Despre programul de telemedicină desfăşurat de SMURD, program fondat şi pus în aplicare cu ajutorul Vodafone, au vorbit Raed Arafat, fondatorul SMURD şi Inaki Berroeta, CEO, Vodafone România.

Citeste mai mult...

Nu ignorati bloggingul!

De ce bloggerii stau pe bloguri? In conformitate cu cele mai recente studii pe acest subiect, desfasurate in parteneriat cu site-ul de cautare bloguri Technorati, 34% dintre bloggeri au raspuns ca ei participa pentru a avea o autoritate vizibila in domeniul lor de activitate.

Citeste mai mult...

1 an de existenţă Digital Talk, Wunderman. De vorbă cu Atena Chiper, Managing Partner

Cred că pe piaţa românească de digital se fac lucruri îndrăzneţe, clienţii şi agenţiile vor să surpindă, să folosească cât mai multe tool-uri noi, însă nu toţi o fac pe baza unei planificări solide. Puţini clienţi au o strategie de digital bine închegată şi, mai ales, gandită pe termen lung. Se fac acţiuni izolate, menite să aducă în prim plan o campanie, o lansare, un eveniment, însă nu se urmăresc nişte rezultate cu efecte de lungă durată.

Citeste mai mult...

Înainte de "shitstorm". Sau despre cum tratăm reclamaţiile în social web

noriMult discutata schimbare la faţă a industriei de comunicare este în plină desfăşurare: în timp ce media clasice se confruntă cu greutăţi, digitalizarea comunicării continuă. Această evoluţie deschide noi orizonturi în comunicarea cu stakeholderii - pe care însă companiile nu prea îndrăznesc să le utilizeze. De multe ori se interpune teama unei confruntări publice cu critica.

Citeste mai mult...

Thorsten Julich, BMW Group: Social Media - un canal de comunicare, dar cu alte reguli de joc

torsten_julich_2"În fiecare început sălăşluieşte o magie ..." aşa ne spune o poezie de Hermann Hesse. Începutul, despre care este vorba în acest articol, este debutul unei noi forme de comunicare cunoscută şi drept social media. Hesse dorea să alunge teama de nou şi de schimbare şi să atragă atenţia asupra oportunităţilor unei schimbări.

Citeste mai mult...

Cine se teme de blogul de companie?

Relaţiile publice îşi propun să stabilească un mesaj clar şi unitar pentru o companie şi apoi să ajute la diseminarea acestuia în rândurile actualilor şi viitorilor clienţi. Nu este niciun secret în asta şi, pentru cei care citesc aceste rânduri, nu am spus nicio noutate. Asa cum - sper! - nu spun nicio noutate atunci când afirm că efortul comunicaţional al unei organizaţii nu mai poate fi conceput fără a integra blogul în strategia de comunicare.

Citeste mai mult...

Cât de sociabilă este compania Dumneavoastră?

alexander_fleischerSocial Media sunt medii sociabile. Ele influenţează toate domeniile vieţii, şi tocmai pentru că sunt sociabile, se şterg demarcaţiile dintre domenii: viaţa culturală, politică şi privată se întrepătrund, timpul liber şi munca se contopesc. Publicul digital, care judecă şi adoptă poziţii, devine omniprezent. Companiile nu se pot sustrage noii sociabilităţi. Nu le mai rămâne nimic de făcut decât să integreze social media în conceptele şi strategiile lor de business.

Citeste mai mult...

Intimitate 2.0... nivelul următor?

cristiana_andreiVă mai aduceţi aminte de perioada în care puneam mâna pe telefon să sunăm pe cineva, nu să scriem un status pe Facebook sau să dăm un tweet atunci când  păţeam ceva?

Citeste mai mult...

Parteneri

banca transilvania logo 2Logo-McCannPR PNG    rd logo home        Graffiti PR logo-1             

GMP logo 2         logo oxygen site        dccom LOGO nou site          Samsung logo black