17022020

Back Eşti aici:Home Articole Digital PR De vorbă cu Bogdan Tătaru, Central Marketing Group Lead Microsoft România

De vorbă cu Bogdan Tătaru, Central Marketing Group Lead Microsoft România

Pin It

bogdan_tataruÎn cadrul conferinţei ‘Top Social Brands’ aţi pus accentul pe faptul că social media reprezintă domenii experimentale. Cât timp estimaţi că va fi necesar pentru ca acest domeniu să ajungă la maturitate?


Maturitate în acest domeniu? Îmi doresc să se ajungă acolo, dar în acelasi timp mi-e teamă că vom pierde puţin din dinamismul care caracterizează social media. Şi să nu uităm un lucru ... Maturitatea în orice vine din maturitatea personală. Şi apoi se vede în tot ceea ce facem.

Ce paşi ar trebui urmaţi în acest sens?


Ohhhh, paşii sunt mulţi dar în mare parte ţin de bunul simţ. În business şi în viaţă. E important să ştii ce să spui, când să spui şi, în primul rând, cui să spui.

Există o politică de social media pe care angajaţii Microsoft trebuie să o respecte?


Bineînţeles. În Social Media şi în online în general nu se aplică zicala „What happens in Vegas stays in Vegas” Smile.

Ce credeţi că se va întâmpla cu canalele clasice de comunicare?


Vor exista. Cumparaţi o revistă din Italia sau orice tară din vest şi veţi vedea câte pagini de reclamă există. Sau încercaţi să urmăriţi un film fără să fie întrerupt de publicitate. Un mix bun în ceea ce priveşte vehiculele media nu dă greş niciodată ...

Alocaţi mai multe resurse pentru social media în momentul de faţă decât pentru canalele clasice de comunciare?


Depinde de obiectivul fiecarei campanii ... 

Care sunt cele mai uzuale greşeli pe care le-aţi observat în social media?


Intruziunea ... Şi limbajul.

Timp de 3 ani aţi lucrat la Saatchi & Saatchi. Care a fost cea mai importantă lecţie învăţată în cadrul acestei companii şi cum a fost tranziţia de la practica în agenţie către cea in-house?


Saatchi&Saatchi este agenţia în care eu am crescut şi m-am format. Radu mi-a dat şansa să lucrez într-o echipă superbă. Iar de lecţii am avut parte în fiecare zi pentru că viaţa de account nu e uşoară Smile. Dar pentru că am învăţat din ele am ajuns unde sunt astăzi. Şi poate unde voi ajunge mâine...

Aţi absolvit Seminarul Teologic Bucureşti. Există principii învăţate acolo după care v-aţi ghidat ulterior în sfera marketingului?


Sigur! Poate cele mai importante: Să respect şi să ascult.


Bogdan Tătaru este Central Marketing Group Lead al Microsoft România. În această calitate, conduce echipa de comunicare a Microsoft România de mai bine de trei ani. Şi-a început cariera la Saatchi & Saatchi, unde a gestionat atât conturi internaţionale, cât şi locale, iar după câţiva ani petrecuţi aici, a preluat conducerea departamentului de marketing al Toyota România. Bogdan a lucrat de asemenea pentru Young & Rubicam (Y&R), unde a contribuit la rebranding-ul BCR.
Interviu realizat de Andra Anastasiu în cadrul Romanian PR Week 2010. Copyright PR Romania, un proiect Forum for International Communications

Pin It

Parteneri

banca transilvania logo 2Logo-McCannPR PNG    rd logo home        Graffiti PR logo-1             

GMP logo 2         logo oxygen site        dccom LOGO nou site          Samsung logo black