24042024

PR News

Newsletter PR Romania

 

Dezbateri

Articole

Interviuri

Chestionar PRoust: Raisa Beicu

Chestionar PRoust: Raisa Beicu

Raisa ocupă în prezent poziția de PR Manager la Globalworth, liderul pieței de b...

Jojo -imaginea Rexona pentru protectie activa 48h

Pin It
Jojo se afla la a doua colaborare cu brandul Rexona. Noua campanie Rexona scoate si mai mult in evidenta latura educationala si se adreseaza persoanelor care au un stil de viata activ si care inteleg cat de importanta este imaginea in societatea in care traim.

Un subrat umed va atrage mereu grimase neplacute din partea celor cu care interactionam fie ca suntem la job, la o intalnire cu prietenii sau la cumparaturi. De aceea, noua campanie Rexona incurajeaza femeia activa sa foloseasca antiperspirantul potrivit si sa verifice eficienta acestuia prin intermediul “testului anterspirant” care arata gradul de eficienta al deodorantului folosit.

 

Noul spot publicitar

Pentru noua campanie Rexona, care promoveaza sistemul unic al deodorantelor Rexona, Motion Sense System, destinatia a fost una cu totul speciala. Astfel, spotul TV  a fost filmat in Thailanda, Bangkok, destinatie renumita atat pentru exotismul ei, dar si pentru gradul ridicat de umiditate si caldura.
De asemenea, pentru a sustine noul concept Rexona, Jojo a realizat doua sedinte foto, una la Budapesta si una in Bangkok, fotografii ce vor fi utilizate pentru promovarea campaniei si a testului antiperspirant.

Inca de la prima campanie alaturi de echipa Rexona, „Transpiratia strica reputatia” (2008) Jojo a crezut in puterea mesajului pe care il transmite. Campania vorbea in acel moment despre un adevar care ne afecteaza pe noi toti mai ales in zilele calduroase de vara si in mijloacele de transport in comun. O persoana ingrijita, placut mirositoare si atent imbracata va avea intotdeauna cel mai mult de castigat.

In 2009 a fost demarata campania - experiment “O saptamana fara deodorant”, bazata pe un studiu la nivel national  despre transpiratia la romani. In urma studiului, Jojo a preluat initiativade a calatori cu mijloacele de transport in comun pentru a capta intr-un jurnal toate  impresiile. Atitudinea lui Jojo a tras un semnal de alarma pentru multi tineri, fiind o perioada de dezbateri intense pe marginea acestui subiect.

Catalina Grama, cunoscuta publicului sub pseudonimul Jojo, este imaginea Rexona atat pentru Romania cat si pentru alte sapte tari est-europene.

Pin It

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP