29032024

PR News

Newsletter PR Romania

 

Dezbateri

Articole

Interviuri

Chestionar PRoust: Raisa Beicu

Chestionar PRoust: Raisa Beicu

Raisa ocupă în prezent poziția de PR Manager la Globalworth, liderul pieței de b...

Consultantul în turism, Răzvan Pascu, îşi deschide o agenţie de PR dedicată exclusiv industriei turismului şi ospitalităţii

Pin It
Cu o activitate de aproximativ 7 ani în turism şi comunicare, consultantul în turism, Răzvan Pascu, lansează Travel Communication Romania, o agenţie de Marketing şi PR dedicată exclusiv industriei turismului şi ospitalităţii.
Travel Communication Romania îşi propune să promoveze jucătorii din industria turismului - agenţii de turism, companii aeriene, regiuni turistice, hoteluri şi resorturi, fie din România, fie din afara ţării, care doresc să fie vizibili în faţa publicului din România.

Pe lângă serviciile clasice de Relaţii Publice, ce implică reprezentarea în faţa opiniei publice şi organizarea de evenimente, Travel Communication Romania îşi va axa activitatea şi pe realizarea de proiecte speciale de comunicare cu bloggeri şi jurnalişti, adaptate fiecărei companii în parte şi publicului său ţintă.

Compania a realizat deja câteva proiecte de comunicare, printre partenerii săi numărându-se nume consacrate din industria turismului din România (3 agenţii de turism, 3 companii aeriene importante şi 1 lanţ hotelier internaţional). 

“Dacă în anii trecuţi, marketingul unei afaceri din turism însemna doar participarea la târguri de specialitate şi tipărirea unor cataloage cu oferte, iar PR-ul nu exista în vocabularul turismului, în anul 2013 lucrurile sunt cu mult diferite, iar marketingul unei afaceri din turism trebuie să se adapteze. Presa migrează tot mai mult către online, pe piaţa de print rezistă doar publicaţiile de calitate, Facebook-ul a ajuns un canal de comunicare extrem de important, PR-ul devine esenţial atât pentru companiile aeriene, cât şi pentru hoteluri şi agenţii de turism, iar unele bloguri sunt extrem de influente. Pentru a se adapta acestor schimbări, afacerile din turism au nevoie de o strategie de comunicare profesionistă, gândită şi implementată pe termen mediu şi lung, de oameni cu expertiză şi pasiune pentru turism, dar şi de servicii de PR externalizate către profesionişti”, a declarat Răzvan Pascu, Managing Partner Travel Communication Romania.

Prin proiectele de comunicare realizate, Travel Communication Romania îşi propune să alinieze activitatea companiilor autohtone din turism, noilor tendinţe în domeniu, la nivel global:

•    importanţa crescută a online-ului în decizia cumpărătorilor (62% dintre cumpărătorii de pachete turistice se documentează online înainte de a achiziţiona o vacanţă);
•    creşterea influenţei Social Media în alegerea unui agent de turism (10% dintre consumatori şi-au schimbat agentul de turism în urma impresiilor citite pe bloguri), dar şi în alegerea unei destinaţii de vacantă (52% dintre consumatori şi-au schimbat planurile de vacanţă în urma documentării online);
•    folosirea aplicaţiilor mobile în rezervarea de hoteluri şi în rezervarea de bilete de avion;
•     creşterea rezervărilor online de vacanţe;

Mai multe informaţii despre activitatea companiei sunt disponibile pe website-ul Travel Communication Romania – www.TravelCommunication.ro
Pin It

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP