23042024

PR News

Newsletter PR Romania

 

Dezbateri

Articole

Interviuri

Chestionar PRoust: Raisa Beicu

Chestionar PRoust: Raisa Beicu

Raisa ocupă în prezent poziția de PR Manager la Globalworth, liderul pieței de b...

Sistemul Coca-Cola, primul finalist din România care primeşte distincţia Departamentului de Stat al SUA în cadrul Award for Corporate Excellence 2013

Pin It

Sistemul Coca-Cola România a primit, în premieră pentru țara noastră, recunoașterea Ambasadei Statelor Unite ale Americii drept unul dintre finaliştii aleși de Secretarul de Stat al SUA pentru Award for Corporate Excellence (ACE) 2013. ACE premiază companiile cu cel mai mare grad de implicare în activități de responsabilitate socială, precum și contribuția acestora la întreaga evoluție și dezvoltare a economiei locale în care operează.

Nominalizat printre cei 12 finalişti din întreaga lume, Sistemul Coca-Cola România a fost recunoscut pentru eforturile sale integrate în zona de CSR, printre care:

•    Proiectul „Adoptă un râu, de la izvoare până la vărsare” – o platformă complexă, lansată în 2008 și implementată în colaborare cu mai multe organizaţii guvernamentale şi parteneri strategici cheie (Tăşuleasa Social, Asociaţiile Salvaţi Dunărea şi Delta şi MaiMultVerde), cu scopul de a contribui la protejarea mediului înconjurător - proiect care s-a bucurat de susținerea Programului de Dezvoltare al Naţiunilor Unite;
•    Colaborarea cu lanțul de supermarket-uri Mega Image şi Asociația Green Revolution pentru educarea copiilor cu privire la protecția mediului înconjurător, în cadrul proiectului Green Bee;
•    Parteneriatul dezvoltat cu alte 11 companii din industria băuturilor, pentru înființarea organizației non-profit Eco-Rom Ambalaje, în 2003.

„Suntem onorați să primim recunoașterea Departamentului de Stat al Statelor Unite ale Americii, în special pentru că aceasta reprezintă o confirmare a eforturilor noastre susținute în zona de CSR, din ultimul deceniu. Toate proiectele menționate în nominalizare au fost foarte aproape de noi și au presupus investiții semnificative, nu doar financiare, ci și din perspectiva resurselor umane implicate. În viitor, angajamentul de CSR al Sistemului Coca-Cola în comunitățile în care operăm va rămâne o prioritate, așa cum a fost și până acum”, a declarat Stephane Batoux, Director General al Coca-Cola HBC România & Moldova.

Rezultatele proiectelor sunt reprezentate de cei peste 8.000 de voluntari care au contribuit la demararea programului în cadrul unei mobilizări masive de curățare a albiilor de râu, alături de zecile de comunități locale informate cu privire la conservarea apelor și a pădurilor. În cadrul proiectului, au fost plantați peste 60.000 de copaci și au fost colectate peste 70 de tone de deșeuri. În plus, aproximativ 20.000 de copii din 67 de școli partenere au ‘zburat’ cu nava spaţială Green Bee, în timpul celor 6.304 ore de zbor.

„Programele de CSR au fost întotdeauna parte din strategia noastră de afaceri, întrucât ne-am luat angajamentul să fim un membru de încredere al comunităților din care facem parte. De-a lungul anilor, am investit constant în dezvoltarea de soluții durabile pentru a proteja mediul înconjurător și resursele naturale, iar această recunoaștere ne motivează să ne continuăm eforturile în zona de CSR”, a declarat Petre Şandru, Market Operations Director al Coca-Cola România & Moldova.


Award for Corporate Excellence al Secretarului de Stat al Statelor Unite a fost creat de Departamentul de Stat în 1999, pentru a oferi recunoaștere companiilor americane care sunt lideri în activități de responsabilitate socială și care contribuie la întreaga evoluție și dezvoltare a economiei locale în care operează. Premiul anual este parte din angajamentul Departamentului de Stat de a promova responsabilitatea socială în cadrul marilor companii, inovația, practicile exemplare și valorile democratice, în întreaga lume.

„De când şi-a început activitatea în România în anul 1991, Coca-Cola a fost un lider al activităților de responsabilitate socială corporativă. Pe lângă eforturile apreciabile de colaborare cu ONG-urile partenere, Coca-Cola susţine, de asemenea, propria sa "zi de voluntariat", prin care orice angajat poate cere o zi liberă pe an pentru a acţiona ca voluntar în cadrul unui ONG la alegere. Pe parcursul anului trecut, angajaţii companiei au fost recunoscuţi pentru voluntariatul în cadrul ONG-urilor sau organizațiilor de caritate care ajută copiii cu dizabilități sau promovează programe de educație pentru tineri și cauze de mediu. Astăzi, când felicităm Coca-Cola pentru rezultatele sale extraordinare, adresăm provocarea şi altor companii americane care operează în România să îşi extindă, de asemenea, programele de responsabilitate socială corporativă", a declarat Duane Butcher, U.S. Chargé d'Affaires.

În 2013, 42 de țări au fost nominalizate pentru Award for Corporate Excellence, dintre care doar 12 au ajuns pe lista finaliştilor. La nivel global, aceasta este cea de-a doua recunoaștere a programelor de CSR dezvoltate de Coca-Cola, după cea primită de Coca-Cola Egipt, în 2002. 

Pin It

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP