24042024

PR News

Newsletter PR Romania

 

Dezbateri

Articole

Interviuri

Chestionar PRoust: Raisa Beicu

Chestionar PRoust: Raisa Beicu

Raisa ocupă în prezent poziția de PR Manager la Globalworth, liderul pieței de b...

pastel, agenţia românească cu cei mai mulţi accounţi certificaţi în 2014

Pin It

Şase membri ai echipei pastel, 5 accounţi şi un copywriter, se numără printre tinerii profesionişti din advertising care au primit recent European Advertising Certificate. Astfel, Andreea Oprea - organized account, Alma Ghiulea - dynamic account, Mădălina Ivan - positive account, Andreea Mirică - magnetic account, Ruxandra Mărgoi - involved account  şi Ciprian Sava - sparkling copywriter au participat la cea de-a treia ediţie a programului derulat de Asociaţia Europeană a Agenţiilor de Comunicare (EACA), program finalizat printr-un examen care le-a adus celor şase certificarea.

Întregul proces a fost unul contracronometru, deoarece pastel a aflat de această oportunitate cu doar 2 săptămâni înainte de examen. Aşadar, a fost o provocare de a parcurge toate cele 6 module ale cursului - Advertising & Communication in Context,
Understanding Client Business, Client, Creative & Media Briefs, Creativity and Creative Development, Understanding Media Channels, Implementing Creative Ideas. Cei şase au primit suportul Ioanei Mucenic, visionary managing partner and head of strategy pastel, care a organizat traininguri interne intensive înaintea examenului propriu-zis şi chiar a dat examenul alături de ei, din solidaritate şi pentru a-i motiva.

“Pentru noi, este extrem de important să evoluăm, să învăţăm permanent lucruri noi. Întregul proces a fost un efort de echipă, iar rezultatul este, bineînţeles, cel aşteptat. De fapt, aceste certificări nu fac decât să confirme faptul că avem o echipă grozavă la pastel, o echipă pregătită în orice moment să accepte provocările, inclusiv cele venite de la clienţi, şi să le transforme în proiecte de succes, indiferent că vorbim de proiecte locale sau regionale”, spune Ioana Mucenic, visionary managing partner and head of strategy pastel.

Anul acesta, la cea de-a treia ediţie a programului European Advertising Certificate, au participat 250 de tineri profesioniști din agențiile membre ale Asociației Europene a Agențiilor de Comunicare (EACA) din Europa, Orientul Apropiat și Africa. Având o experienţă de maximum 2 ani în industrie, aceştia au avut ocazia de a înţelege în profunzime publicitatea şi modul în care funcţionează. La finalul cursului online, examenul s-a desfăşurat simultan în toate ţările participante. În România, programul este susţinut de Uniunea Agențiilor de Publicitate din România (UAPR).

Continuând seria dezvoltării profesionale a echipei sale, pastel o va trimite la Roma pe Mădălina Ivan, positive account, pentru a participa la EACA International Advertising Summer School, desfăşurată în perioada 7-11 iulie 2014. Astfel, timp de o săptămână, Mădălina va participa la seminarii ale unor specialişti din industria comunicării, pentru ca, ulterior, să lucreze pe un brief real, împreună cu participanţi din diferite ţări. La final, Mădălina va primi EACA International Summer School Certificate.

pastel susține permanent dezvoltarea echipei sale, prin participarea la conferințe naționale și internaționale, prin traininguri interne și externe și prin cursuri de specialitate.

“Suntem o agenție independentă, deci nu beneficiem de know-how-ul unei rețele”, a spus Dana Nae Popa, realistic managing partner&business developer pastel. “De aceea, investim semnificativ în dezvoltarea profesională a echipei, care, în ultimii doi ani, a devenit o prioritate de business pentru noi”, a încheiat Dana.



pastel este agenția de comunicare integrată specializată în crearea de experiențe de brand. Compania a fost înființată în 2006 de către Ioana Mucenic și Dana Nae Popa, la vremea respectivă studente în ultimul an. Agenția a crescut organic având în prezent 30 de angajați și o cifră de afaceri care depășește 1 milion de euro. 65% dintre clienții săi sunt lideri în piețele în care activează, iar, pentru aceștia, agenția oferă atât servicii specializate (in-store, PR, design, evenimente), cât și servicii integrate (campanii de comunicare 360 la nivel local și regional). Portofoliul său este variat, cuprinzând clienți precum AVON Cosmetics România, Bonduelle, Colgate-Palmolive, Dacia, Henkel, JTI, kika, Mondelez (Barni, Belvita, Halls, Jacobs, Milka, Poiana, Tuc), Nissan, Royal Canin, Reckitt Benckiser, Renault, Syngenta, Tenaris Silcotub. La aceștia se adaugă campania socială Sport pentru Viață, cel mai longeviv proiect al companiei.

Pin It

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP