14122019

PR News

Dezbateri

Articole

Interviuri

Chestionar PRoust: Ioana Mucenic

Chestionar PRoust: Ioana Mucenic

Ioana este antrepenor în publicitate de când avea 22 de ani. Este membru al Char...

11 Legende ale fotbalului de altădată, ambasadori ai celei mai recente campanii Timişoreana

Pin It
Timisoreana, sponsorul principal al Cupei României readuce în prim plan Fotbalul Adevărat. Campania are ca ambasadori 11 Legende ale fotbalului de altădată, care vor juca un meci demonstrativ cu suporterii în deschiderea finalei Cupei României de pe 26 mai de la Iaşi.
Campania este susţinută şi de un ambalaj într-o ediţie specială inedită, pe doze fiind prezente chipurile celor 11 legende ale fotbalului românesc.

"Să nu uităm ce înseamnă fotbal!", este mesajul Timişoreana care a mobilizat 11 glorii ale fotbalului românesc. Lung, Iovan, Bumbescu, Belodedici, Ungureanu, Augustin, Stoica, Beldeanu, Cârţu, Orac si Cămătaru sunt Legendele care au acceptat propunerea de a vorbi despre pasiune, dedicare si fairplay, valorile pe care se construieşte campania Fotbal Adevărat.

"De patru ani, Timişoreana salută, încurajează si recompensează valorile Fotbalului Adevărat din calitatea sa oficială de sponsor principal al Cupei României. Această campanie, pe care o dorim aproape de sufletul consumatorilor si microbistilor, ne ajută să susţinem o cauză atât de frumoasă, aceea a fotbalului jucat cu dăruire si suflet", a declarat Cristina Gherman, Senior brand manager Timisoreana.

Legendele îi vor încânta încă o dată pe români prin calităţile lor într-un meci de zile mari cu suporterii.Microbistii care împărtăsesc valorile Fotbalului Adevărat au şansa de a-şi împlini un vis, acela de a fi pe teren în ziua finalei Cupei României Timişoreana. Tot ce au de făcut este să se înscrie pe site-ul www.fotbaladevarat.ro, şi să demonstreze că au calităţile necesare pentru a juca în compania Legendelor în deschiderea finalei de pe 26 mai de la Iaşi. Cei mai buni vor fi desemnaţi prin vot de catre utilizatorii site-ului, dar şi de ochiul format al lui Mircea Rădulescu, directorul Şcolii Federale de Antrenori. După ce vor fi aleşi cei 16 norocoşi (11 titulari plus 5 rezerve) care vor juca împotriva foştilor mari fotbalisti, aceştia vor intra într-o pregătire centralizată în cantonamentul de la Mogoşoaia, sub atenta observaţie a aceluiaşi Mircea Rădulescu. După nişte antrenamente la standarde ridicate, amatorii vor fi gata pentru meciul de poveste din deschiderea finalei de la Iaşi. "Sunt sigur că împreună, jucători şi suporteri, vom oferi un spectacol care să placă tribunelor. Eu şi colegii mei luăm în serios acest eveniment şi sperăm ca la finalul lui oamenii să vadă iar fotbalul ca pe o pasiune la care te întorci mereu cu plăcere", a spus căpitanul Legendelor, Silviu Lung.

Cele 11 foşti mari jucători nu au jucat niciodată în această formulă. Timişoreana a reuşit însă alcătuirea peste ani a unui adevărat Dream Team al anilor ’80. În acelaşi timp aduce o bucurie microbiştilor români, printr-un ambalaj în ediţie limitată cu chipurile fotbalistilor. Pasiunea, dedicarea si fairplayul sunt valori de care auzim tot mai rar, de aceea Timisoreana a adus în faţa suporterilor niste purtători de cuvânt credibili, care si-au câstigat pe viaţă dreptul de a vorbi despre Fotbal Adevărat. Este pentru prima dată în România când o bere
lanseaza pe piaţă doze cu 11 ambalaje diferite, acestea regăsindu-se deja pe piaţă pentru consumatorii iubitori de fotbal. Sponsorul principal al Cupei României face astfel o surpriză suporterilor care pot colecţiona ambalajele si speră că le va face plăcere să îsi formeze singuri propriile Echipe de Legendă.

Conceptul campaniei este dezvoltat de agenţiile GMP (creaţie), Webstyler (creaţie si dezvoltare online), United Media (media) şi 2activePR (consultanţă si PR).

Pin It

Parteneri

banca transilvania logo 2Logo-McCannPR PNG    rd logo home        Graffiti PR logo-1             

GMP logo 2         logo oxygen site        dccom LOGO nou site          Samsung logo black