28032024

PR News

Newsletter PR Romania

 

Dezbateri

Articole

Interviuri

Chestionar PRoust: Raisa Beicu

Chestionar PRoust: Raisa Beicu

Raisa ocupă în prezent poziția de PR Manager la Globalworth, liderul pieței de b...

Petrom promoveaza prevederea 2% din Codul Fiscal in randul angajatilor

Pin It
Petrom lanseaza astazi o campanie de comunicare interna prin care isi propune familiarizarea tuturor angajatilor companiei cu privire la prevederea 2% din Codul Fiscal care permite oricarui cetatean din Romania sa redirectioneze 2% din impozitul pe venit catre o entitate nonguvernamentala. Timp de doua saptamani (11-20 aprilie), in puncte de lucru din toata tara, angajatii Petrom vor fi informati despre prevederea 2%, vor fi indrumati in completarea formularelor de redirectionare si vor beneficia de serviciu de curierat gratuit pentru trimiterea acestora catre administratiile financiare.

Intre 11-13 aprilie, la sediul Petrom City din Bucuresti, peste 30 de organizatii nonguvernamentale din toata tara vor intra in contact cu cei 2.500 de angajati prezenti in sediu. Targul este gandit ca un spatiu de dialog in cadrul caruia reprezentantii societatii civile isi vor expune realizarile si initiativele viitoare, iar angajatii companiei vor putea lua o decizie documentata asupra destinatiei celor 2% din impozitul lor pe venit, interactionand cu viitorii beneficiari. ONG-urile prezente la targul din Petrom City sunt acele organizatii care au dezvoltat programe in parteneriat cu Petrom in ultimii ani, dar si alte organizatii din domeniile:  mediu, educatie, sanatate, social.

„Prevederea 2% a devenit mai cunoscuta in randul colegilor nostri, o data cu campaniile de informare pe care le dezvoltam inca din 2008. Anul acesta am vrut sa construim si o legatura directa intre societatea civila si angajatii companiei, astfel incat decizia de redirectionare sa fie bazata pe informatie corecta. Pentru noi este important ca organizatiile nonguvernamentale isi pot promova proiectele direct catre oameni, iar angajatii nostri pot sustine un demers al societatii civile, conform convingerilor proprii.” subliniaza Mona Nicolici, Head of Community Relations & Social Affairs Petrom.

La nivel national, in 15 sedii ale companiei vor fi instalate puncte de informare unde angajatii vor gasi toate informatiile de care au nevoie pentru a redirectiona cei 2%, vor fi indrumati in completarea formularelor de redirectionare si vor beneficia de serviciu de curierat gratuit pentru trimiterea acestora la administratiile financiare. Punctele de informare vor fi prezente in 15 orase din tara: Bucuresti, Suplacu de Barcau, Craiova, Pitesti, Videle, Dragasani, Blejesti, Targoviste, Moreni, Ploiesti, Moinesti, Buzau, Constanta si Pitesti. Mai mult, in localitatile Videle, Blejesti, Targoviste, Moreni si Buzau punctele de informare vor stationa si in sediul primariilor, astfel incat toti locuitorii din zona vor putea beneficia de sprijin si indrumare.

In perioada 11 aprilie – 2 mai, angajatii Petrom vor avea la dispozitie si un info line unde pot solicita permanent informatii despre campanie.
Pin It

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP