19032024

Back Eşti aici:Home Dezbateri

Jeremy Galbraith, Burson-Marsteller: By monitoring and analyzing communication trends we are more prepared for how rapidly change can happen

jeremy galbraithNo-one can accurately predict the future, but at least by constantly monitoring and analyzing communication trends we are more prepared for how rapidly and radically change can happen. (Jeremy Galbraith)

Citeste mai mult...

Inovaţia în PR, it’s not so complicated

andreea leonte 2Dacă vorbim de inovaţie, trebuie să începem cu creativitatea. Creativitatea este talentul, iar inovaţia este procesul de transformare a ideii creative într-un produs sau un serviciu care schimbă în bine lumea în care trăim. Creativitatea este emoţie şi este nemăsurabilă, pe când inovaţia este logică şi măsurabilă.

Citeste mai mult...

De vorbă cu Corina Bârlădeanu, 2activePR

corina barladeanuA fi consultant presupune să fii pregătit pentru ceva diferit în fiecare zi, iar asta generează de multe ori tensiune, însă aspectele pozitive nu sunt deloc de neglijat: noi provocări, un portofoliu dinamic de clienţi locali sau globali, activităţi diverse şi arii de expertiză între care se poate migra constant. Aceste aspecte sunt motivante pentru consultanţii actuali, care definesc involuntar traiectoria de succes pentru următorii ani. (Corina Bârlădeanu)

Citeste mai mult...

Pascal Beucler, MSLGROUP: Innovating in PR means also recruiting differently

pascal beucler‘In times of transformation, we need to think big & smart. That’s what innovation in PR should be about. The difficulty is that not all clients are ready for change and that in fact some of them are change-averse’, told us Pascal Beucler, SVP & Chief Strategy Officer at MSLGROUP, in an interview with PR Romania on how innovation will take PR to the next level.

Citeste mai mult...

Richard Houghton: Don't just create, innovate

richard houghtonThere is a big difference between creativity and true innovation, and PR agencies need to start delivering the latter in order to stand out from the crowd.

Citeste mai mult...

Marshall Manson, Social@Ogilvy: Between experimentation and watching the bottom line

marshall mansonThe future is laden with more complex technology and big ideas. More and more, PR agencies are foraying into the future by experimenting on new and un-tested grounds and at the same time keeping an eye on the bottom line. They must prepare themselves for the unforeseeable, take structural risks and train their ability to innovate.

Citeste mai mult...

Elena Bululete, Conan PR: Vor fi din ce în ce mai mulți consultanți dispuși să riște și să ia calea antreprenoriatului

elena bululeteÎn cele mai multe industrii creative, inspirația nu este ceva care te lovește atunci când visezi cu ochii deschiși. Creativitatea este foarte strâns legată de capacitatea creativului de a înțelege obiectul activității sale. Acest lucru înseamnă cercetare și evaluare. În spatele oricărei campanii creative de succes sunt ore întregi de research și analiză a produsului, a companiei, a competiției, a consumatorului. Eu cred că tocmai provocările de astăzi și nevoia de creativitate vor întoarce industria de PR cu fața către „verișoarele sărace” ale profesiei. (Elena Bululete)

Citeste mai mult...

Relaţiile publice sunt atât de etice pe cât sunt jucătorii industriei

raluca bailescuRaluca Băilescu, Managing Partner Makesense PR – „E atât de puternică amprenta umană în ceea ce facem încât mă uit cu ceva scepticism la posibilitatea de a stabili standarde care să ne facă să livrăm mai curat şi mai etic decât o facem acum.”

Citeste mai mult...

Relaţiile Publice în România sunt cam tot atât de etice pe cât este mediul de afaceri în general

alexandra dinitaEpisodul XXII al serialului PR Romania o are ca invitată pe Alexandra Diniţă, partener fondator şi director general la Free Communication. Un dialog util şi agreabil despre vechi şi nou în PR, raportul dintre instrumentar şi fler în politica de recrutare a agenţiilor, motivaţie individuală versus recunoaştere profesională, etică şi leadership. (D.O)

Citeste mai mult...

Motivaţie şi auto-motivaţie în consultanţa de PR. De vorbă cu Mihaela Pipirig, pastel

mihaela_pipirigÎi sfătuiesc pe viitorii consultanţi să nu sară etape în profesia lor, chiar dacă sunt nerăbdători să treacă la next level. Îi va ajuta enorm pe tot parcursul carierei. Să aibă încredere în forţele proprii, să fie activi, conectați cu industria, să nu îşi piardă entuziasmul, să fie profesioniști şi perseverenți. Să își dorească să fie cei mai buni și nu doar să îşi dorească, ci să lucreze constant la acest lucru. (Mihaela Pipirig)  

Citeste mai mult...

În aşteptarea noului. De vorbă cu Paul Kasprovschi, Graffiti PR

paul_kasprovschiEpisodul XX al serialului PR România aduce perspective noi în dezbatere. Va asimila industria de PR competenţe relativ noi pentru zona  tradiţională de business? Vom asista la o proliferare a policalificărilor şi la mixuri de expertiză capabile să facă breasla comunicatorilor mai interesantă şi mai valoroasă? S-a mai apropiat consultantul de PR de visul obsesiv al rezultatelor concrete traduse în termeni de business? Despre toate acestea şi multe altele am discutat pe larg cu Paul Kasprovschi, Senior Consultant Graffiti PR. (D.O)

Citeste mai mult...

PR-ul ‘la pachet’ cu alte servicii este o practică care ne afectează la nivel de industrie

iulia_tanase_siteEpisodul XIX al serialului nostru poartă semnătura Iuliei Tănase, Managing Partner la IMAGE PR. Vorbim pe larg despre tendinţa de specializare a agenţiilor şi efectele acesteia în termeni de business, organizare şi dezvoltare.  

Citeste mai mult...

Etapa de cercetare va câștiga teren în agenda și bugetul de PR

catalin_patrasescuEpisodul XVIII al serialului PR România îl are ca invitat pe Cătălin Pătrășescu, Managing Partner la SmartPoint. Un dialog util şi agrabil despre reformă, tendinţe globale şi locale în industria de PR, nevoia acută de a investi în cercetare şi evaluare şi consultantul viitorului. (D.O)  

 

Citeste mai mult...

Supra-ofertarea peste limitele raţionale ale oricărui model de business are efecte perverse

lori_visa_3Episodul XVII al serialului nostru poartă semnătura Loredanei Vişa, director general la V+O Communication. Un dialog despre vechi şi nou în PR, efectele supra-ofertării, consultanţii viitorului, standarde şi etică, dar şi despre alte realităţi concrete ale industriei autohtone de PR. Îi mulţumesc Loredanei pentru contribuţie şi deschidere (D.O.) 

Citeste mai mult...

PR-ul trebuie să fie acolo unde sunt clienţii clienţilor noştri

mara_gojgarPână la urmă, ce este PR-ul? – ne întreabă şi se întreabă Mara Gojgar de la Confident Public Relations, invitata episodului XVI al serialului PR România. Răspunsul Marei vine promt şi logic: PR-ul este un mod de a ajuta clienţii să îşi ajute clienţii. Aşadar, de aici vine schimbarea. PR-ul trebuie să fie acolo unde sunt clienţii clienţilor noştri. Mara introduce în peisaj companiile medii şi mici, o nişa de business neexplorată cum se cuvine, dar care poate da un ROI similar conturilor mari.  

Citeste mai mult...

Adevaratul consultant de PR are de suferit de pe urma fenomenului Piți-pristele

raluca_mihalachioiu_siteEpisodul XV al serialului PR Romania poartă semnătura Ralucăi Mihălăchioiu de la The Public Advisors. Aflăm de ce joburile clasice ale unei agenții de PR nu mai pot acoperi întregul spectru de nevoi ale unui client. Cum tolba cu insight-uri ale omului de PR este îmbogăţită astăzi de cei mai neobișnuiți furnizori. De ce orientarea bugetelor către diferite etape ale campaniilor de comunicare și relații publice ar trebui regândită. Şi nu în ultimul rând, aflăm că respectul clienților pentru consultantul de PR a scăzut. (D.O) 

Citeste mai mult...

Tandemul agenţie-client? Serviabili DA, servili NU

raluca_zamfir_3

Îmi face plăcere s-o prezint pe invitata episodului XIV al serialului nostru - Raluca Zamfir, Managing Partner la RANEvents PR Agency. O veterană a breslei comunicatorilor din România, Raluca vorbeşte cu calmul profesionistului care s-a aflat pe ambele părţi ale baricadei. Discursul ei oferă idei demne de dezbatere şi reflecţii pe marginea unor subiecte actuale ale breslei. (D.O)

 

Citeste mai mult...

Relaţiile Publice - o disciplină încă subvalorizată din punct de vedere monetar

hortensia_nastase_2Episodul cu numărul XIII al serialului nostru este semnat de Hortensia Năstase, Managing Partner la GolinHarris Bucureşti. Un dialog despre vechi şi nou în PR, şcoala succesului şi şcoala eşecului, consultantul viitorului şi resurcitarea mândriei de breaslă. (D.O) 

Citeste mai mult...

Era consultanţilor care fac de toate e pe sfârşite

larisa_petrini_2Episodul XII al serialului nostru o are ca invitată pe Larisa Petrini de la Saatchi & Saatchi PR. Un dialog despre efectele supra-ofertării, consultanţii viitorului şi nevoia acută de specializare, dar şi despre deziderate în industria autohtonă de PR. (D.O)

Citeste mai mult...

Profesioniștii cu etica la purtător sunt cei care au cariere solide și afaceri prospere

raluca_ene_siteEpisodul XI al serialului nostru aduce în dezbatere perspectiva boutique-ului de PR, Chapter 4 România, prin vocea Ralucăi Ene, Managing Director. Aflăm de ce o agenție nu mai poate fi profitabilă dacă nu e eficientă, dacă nu e atentă la cum își alege resursele și cum le păstrează, dacă nu-i dă clientului un echilibru bun între așteptări și rezultate.

Citeste mai mult...

Etica – o alegere care face diferenţa

oana_marinescuPartea a X-a a serialului nostru aduce perspective noi în dezbatere. Aflăm de ce lipsa responsabilității în comunicare afectează pe termen scurt, mediu și lung industria de PR, odată cu întreaga societate. Cât de important este să faci bine celorlalți, chiar dacă proiectul tău are la bază un contract comercial. Şi de ce un comunicator bun nu este neapărat un consultant bun. Despre toate acestea şi multe altele am discutat pe larg cu Oana Marinescu, managing director la OMA Vision (D.O.) 

 

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP