Chestionar PRoust: Imola Zoltan

Imola Zoltan PRoust

Imola Zoltan este Managing Partner la McCann PR, agenție de relații publice cu peste 14 ani de activitate şi afiliată la rețeaua internaţională Weber Shandwick. Cu un portofoliu impresionant de clienţi internaţionali, McCann PR se regăseşte în fiecare an pe podiumul celor mai prestigioase festivaluri interne şi internaţionale de comunicare: Romanian PR Award, European Excellence Award, Sabre Award, International Business Award şi Cannes Lions. În 2017, McCann PR a fost desemnată „Agenția anului” în cadrul celei de-a 15-a ediții a Galei Romanian PR Award.
Imola este absolventă a Institutului de Ştiinte Economice “Babeş-Bolyai” din Cluj-Napoca, specializarea Marketing.

1.    Calitatea pe care doresc s-o întâlnesc la un om de PR
    Curajul și creativitatea

2.    Îndeletnicirea mea preferată în PR
    Să particip la procesul prin care o idee născută într-un brainstorming se transformă într-o campanie de succes.

3.    Locul ideal pentru practicarea acestei meserii
    Mica gradină a noii clădiri în care se află acum sediul McCann PR se potrivește perfect. Are lavandă, trandafiri, iederă și caprifoi. :)

4.    Ce preţuiesc la colegii de breaslă
    Pasiunea pentru meserie

5.    Prima mea amintire din PR
    A fost un eveniment, acum vreo 17 ani, pentru unul dintre clienții noștri, pe care l-am făcut la mare, în Vama Veche, pe plaja care atunci era de nudiști. Job-ul meu a fost, printre altele, să mă duc la fiecare doamnă/domn dezbrăcată/dezbrăcat, - și erau mulți, crede-mă - întinși pe prosop și să îi rog frumos să se îmbrace, pentru că urma să înceapă evenimentul care implica și participarea a 30 de jurnaliști împreună cu vreo 4 persoane din partea clientului și era evident exclus să vadă vreun turist gol pe-acolo. A fost îngrozitor, dar am reușit cumva să îi mobilizez să se îmbrace. Cred că am și plâns la un moment dat ca să îi conving :).

6.    Cel mai frumos lucru care s-a spus despre mine vreodată
    Habar nu am :). Copiii, însă, îmi spun des că sunt cea mai bună mama din lume. :)

7.    Principalul defect al omului de PR
    Autosuficiența

8.    Cuvântul din PR pe care îl folosesc cel mai des
    Sunt mai multe - „nu sunt convinsă”

9.    Feedback-ul de care mă tem cel mai tare
    „Interesantă abordarea, însă...” sau cu varianta: „foarte interesant, dar anul acesta nu avem buget, poate la anul...”

10.    Greşeala din PR care îmi provoacă râsul
    Să implementezi campanii de comunicare din ce în ce mai fabuloase cu bugete din ce în ce mai mici.

11.    Greşeala din PR care îmi provoacă plânsul
    Bugetul alocat PR-ului este primul la care se renunță în caz de recesiune, iar asta e o greșeală care de obicei se întoarce împotriva business-ului clienților care fac asta.

12.    Statusul profesiei la care visez
    Cel de consultant/partener al clientului, nu de furnizor.

13.    Ideea mea despre PR nirvana
    A mai spus cineva înaintea mea: să se plătească facturile într-un termen rezonabil, nu 90 de zile sau mai nou în 120 de zile de la emiterea facturilor.

14.    Omul de PR al viitorului
    Un hibrid între un data analyst, un om de creație și un programator.

15.    „Greii” industriei cu care aş vrea să colaborez
Stephanie Cutter și Carolyn Everson

16.    Eroul meu preferat din PR
    Nu am

17.    Autorul favorit din PR
    Nu am. Nu citesc prea des cărți despre PR, ci mai degrabă despre business, antreprenoriat și tehnologie.  

18.    Cartea de PR care m-a influenţat cel mai mult
    Nici una despre PR, ci una despre antreprenoriat – „Big Magic”, de Elisabeth Gilbert

19.    Un personaj (actual, istoric sau fictiv) pentru care aş face PR:
    Persoană - Elon Musk  și companie - Boston Dynamics.

20.    Talentul pe care aş fi vrut să-l am din naştere
    Să știu să desenez.

21.    Cum aş vrea să-mi închei cariera
    Cu siguranta NU în PR. Într-o altă dimensiune aș fi vrut să fiu pilot pe avioane de vânătoare sau landscape architect :). Dacă e mult prea târziu pentru prima, poate pentru a doua mai am o șansă :).

22.    Deviza mea în PR
    Nu e o deviză, ci mai mult o chintesență a acestei meserii spusă foarte frumos de Seth Godin: “People do not buy goods or services. They buy relations, stories and magic.“

23.    Fericirea pe care mi-o visez din ...PR
    Să îmi pot închide telefonul în concediu :).



Chestionar Proust adaptat de Dana Oancea
Citeste toate interviurile aici: http://www.pr-romania.ro/interviuri/chestionar-proust.html