Chestionar Proust: Luiza Domnișoru
- 14 Ianuarie 2019 |
- Dana Oancea
Luiza Domnișoru este director al Departamentului Comunicare și CSR al Grupului Digi, din iunie 2018. Cu o experiență de peste 20 de ani în comunicare, Luiza Domnișoru este licențiată în jurnalism (2001), are un master în relații publice și publicitate la SNSPA (2002) și a absolvit programul Executive MBA româno-francez INDE, organizat de ASE – Conservatoire National des Arts et Métiers (CNAM, Paris - 2016).
La începutul carierei, a lucrat în presa scrisă. Din 2003, a devenit membru al echipei de comunicare a TVR, iar din 2004 a coordonat activitățile de comunicare externă corporate și comunicare de produs ale televiziunii publice. În 2008, s-a alăturat Grupului Renault în România, ca șef Serviciu Relații Publice. Anterior venirii în Grupul Digi, Luiza a fost Corporate Communications Director în cadrul agenției de PR Rogalski Damaschin Public Relations, gestionând conturi și proiecte din domeniul energiei și infrastructurii, FMCG, transporturi, asigurări etc. În paralel, ea derulează și activități didactice, fiind profesor asociat al Universității din București și membru al Consiliului Consultativ al programului Executive MBA româno-francez INDE, organizat de ASE și CNAM (Paris).
1. Calitatea pe care doresc s-o întâlnesc la un om de PR
Spontaneitatea
2. Îndeletnicirea mea preferată în PR
Elaborarea strategiilor de comunicare
3. Locul ideal pentru practicarea acestei meserii
O companie autohtonă antreprenorială, din categoria întreprinderilor mari și de elită, proaspăt listată la bursă, cu o prezență pe piață de cel puțin 25 de ani.
4. Ce preţuiesc la colegii de breaslă
Flexibilitatea
5. Prima mea amintire din PR
Este, mai degrabă, o experiență de jurnalist decât de om de comunicare. Un interviu pe care l-am realizat cu Dennis Wilcox, pe vremea când lucram la Mediafax/Media & Advertising. Venise în România, pentru prima dată, în 2003, și am avut ocazia să îl întâlnesc. A fost momentul în care am înțeles că nu există meserie mai frumoasă, mai provocatoare și căreia să mă pot dărui mai mult decât Comunicarea, în toate formele sale de manifestare profesională.
6. Cel mai frumos lucru care s-a spus despre mine vreodată
Doamna Dacia
7. Principalul defect al omului de PR
Modestia
8. Cuvântul din PR pe care îl folosesc cel mai des
Public
9. Feedback-ul de care mă tem cel mai tare
”Campania voastră de PR a fost apreciată, dar nu a ajutat vânzările.”
10. Greşeala din PR care îmi provoacă râsul
”Evenimentul începe la orele…”
11. Greşeala din PR care îmi provoacă plânsul
”Avem manual de criză. Putem preveni crizele.”
12. Statusul profesiei la care visez
90% dintre directorii de Comunicare din companiile din România să fie membri ai Comitetelor Executive din acele companii.
13. Ideea mea despre PR nirvana
Planul de comunicare conceput și aprobat la 15 ianuarie, efectuat 100% la 24 decembrie același an, cu un buget consumat de 95% din bugetul estimat și obiective îndeplinite 105%.
14. Omul de PR al viitorului
O combinație de programator – inginer – cercetător - cameraman – bot – activist cu veleități de magician care deține rețeta autogenerării energiei vitale în absența somnului, cafelei sau alimentației.
15. „Greii” industriei cu care aş vrea să colaborez
Paul Holmes, Katie Paine
16. Eroul meu preferat din PR
Eli Wurman (personaj interpretat de Al Pacino în filmul ”People I know”)
17. Autorul favorit din PR
Thierry Libaert (Planul de comunicare)
18. Cartea de PR care m-a influenţat cel mai mult
« Communicator. Le guide de la communication d`entreprise », de Marie Hélène Westphalen
19. Un personaj (actual, istoric sau fictiv) pentru care aş face PR
D-na T., Mary Poppins, Ecaterina cea Mare a Rusiei
20. Talentul pe care aş fi vrut să-l am din naştere
Stăpânirea de sine/ sângele rece
21. Cum aş vrea să-mi închei cariera
Citind pe site-ul pr-romania.ro comunicatul de presa perfect semnat de unul dintre foștii mei colegi de echipă
22. Deviza mea în PR
Talentul fără muncă și disciplină este doar o resursă risipită.
23. Fericirea pe care mi-o visez din ...PR
Cel puțin unul din doi candidați la un post de PR specialist scos la concurs de compania în care aș lucra să își trimită CV-ul pentru că vrea să facă parte din echipa mea.
Chestionar Proust adaptat de Dana Oancea
Citeste toate interviurile aici: http://www.pr-romania.ro/interviuri/chestionar-proust.html