Andy Lopata: De la networking informal la networking strategic
- Joi, 24 Iunie 2010 09:37 |
- Andy Lopata
Adidas reprezintă astăzi atât stadionul cât şi podiumul. Discuţie cu Jan Runau, Head of Corporate Communications Adidas AG
- Luni, 26 Aprilie 2010 22:00 |
- Jan Runau
Brand core-ul Adidas rămâne fără îndoială sportul. Dar în ultimii zece ani am reuşit să transportăm competenţa sportivă Adidas în mod credibil şi în domeniile streetwear, cu "adidas originals" şi în modă, aici mai ales prin colecţia Y-3 în colaborare cu Yohji Yamamoto. Astfel spus, Adidas reprezintă astăzi atât stadionul cât şi podiumul. Şi tocmai acesta este mesajul nostru: bazându-ne pe o mare pasiune pentru sport şi pe un stil de viaţă sportiv, Adidas doreşte să devină prima marcă sportivă a lumii.
Relaţiile Publice - singura disciplină a comunicării care înţelege cu adevărat potenţialul social media. De vorbă cu Nick Andrews, Vice-preşedinte al agenţiei Fleishman-Hillard Bruxelles
- Luni, 15 Martie 2010 22:00 |
- Nick Andrews
Relaţiile publice vor deveni din ce în ce mai importante pe măsură ce ne apropiem de următorul deceniu. Acest lucru se datorează în mare măsură faptului că să comunici nu mai înseamnă "să urli de pe acoperişul casei", ci totul se reduce din ce în ce mai mult la modul în care conversaţiile sunt abordate. Companiile trebuie să realizeze că, în orice moment, fac obiectul a sute de conversaţii diferite care se poartă. Şi trebuie să facă şi ele parte din acestea, pentru că şi în lipsa implicării, oamenii vor vorbi oricum.
Phillip Schwarzmann, Communication Manager Nokia: "Online-ul este unul dintre cele mai importante instrumente de marketing ale Nokia”
- Duminică, 17 Ianuarie 2010 22:00 |
- Phillip Schwarzmann
Lobby-ul nu reprezintă doar „winning and dining”! De vorbă cu Roberto Zangrandi, Director of Corporate European Affairs Enel
- Miercuri, 28 Octombrie 2009 10:25 |
- Roberto Zangrandi
Martin Neureiter: ISO 26 000 îşi va dovedi relevanţa, deoarece face referire la problemele cu care se confruntă toate organizaţiile
- Joi, 15 Octombrie 2009 10:03 |
- Martin Neureiter
Există standarde diferite, în funcţie de ariile de business, şi nu toate ariile sunt relevante pentru fiecare companie. Standardele tehnice pot fi relevante pentru un grup mic de organizaţii industriale, însă nu şi pentru celelalte organizaţii, care nu folosesc tehnologia. ISO 26000 îşi va dovedi cu siguranţă relevanţa, deoarece face referire la probleme cu care se confruntă toate organizaţiile, şi anume la cum gestionăm relaţia cu stakeholderii, cu angajaţii, la cum protejăm mediul etc. Iar aceste elemente sunt relativ independente de ceea ce produce compania. Aşa că, indiferent că vorbim despre o companie de telefoane mobile sau despre una de ciment, în contextul actual toate se confrunţă cu astfel de probleme.
Supravieţuirea corporatistă şi cele 3 instrumente esenţiale: managementul crizei, issues management şi învăţarea continuă
- Miercuri, 22 Aprilie 2009 22:00 |
- Thomas Achelis
Managementul crizei şi strategiile pentru comunicarea de criză ar trebui să fie o preocupare permanentă a organizaţiilor. În vremuri incerte vedem adesea că acele companii care au avut o profilaxă de criză au şanse de supravieţuire net superioare acelor companii pe care criza le-a surprins nepregătite. Cu toate acestea, o companie care nu beneficiază de un management al crizei profesionist nu va putea niciodată să-şi rezolve problemele doar prin intermediul comunicării de criză. Problema în multe companii şi instituţii este că termenul de "criză" este asociat exclusiv cu situaţii negative, ba chiar catastrofale. Însă o criză devine o catastrofă doar când vine pe nepregătite. Când criză este parte din "normalitate", atunci apare şi latura pozitivă a unui crize, fiind asociată mai degrabă cu o şansă de înnoire şi schimbare. Prin urmare, managementul crizei şi comunicarea de criză ar trebui să fie integrate în strategia de afaceri a oricărui business.
Etica şi profesionalismul – aliaţi în criza economică actuală. Un interviu cu Tony Meehan, fost preşedinte Chartered Institute of Public Relations Scoţia
- Duminică, 12 Aprilie 2009 22:00 |
- Tony Meehan
De ce trebuie să pretindem că facem CSR, când de fapt facem asta tot timpul? Un interviu cu Roger Vercammen, Director External Relations, Sony Europe
- Marți, 27 Ianuarie 2009 15:43 |
- Roger Vercammen
James Grunig despre PR-ul românesc şi blogging-ul de corporaţie
- Marți, 27 Ianuarie 2009 14:43 |
- James Grunig
Web 2.0, etică şi alţi "monştri". Un interviu cu Peter Debreceny, Chairman Institute for Public Relations
- Marți, 27 Ianuarie 2009 13:29 |
- Peter Debreceny
Despre încredere, trust barometer şi comunicarea globală. Un interviu cu Cornelia Kunze, CEO Edelman Germania
- Marți, 27 Ianuarie 2009 13:21 |
- Cornelia Kunze
Despre provocarile cu care Relaţiile Publice se vor întâlni în viitor. Un interviu cu James Grunig, profesor emerit la Universitatea Maryland
- Marți, 27 Ianuarie 2009 11:59 |
- James Grunig
Sunt de acord cu faptul că relaţiile publice au acum un corpus ştiinţific de cunoştinţe şi cu faptul că devin mai degrabă o funcţie managerială decât o funcţie comunicaţională de ordin tehnic. Cred că cea mai puternică tendinţă în relaţii publice este evoluţia către un rol managerial strategic. În mod ironic, problemele-cheie şi provocările sunt strâns legate de forţele care limitează rolul managerial al relaţiilor publice şi dezvoltarea corpusului de cunoştinţe al disciplinei.