19042024

Back Eşti aici:Home Interviuri Experti romani

Gilda Lazăr, JTI: Prima condiţie pentru a avea o carieră de succes în PR este INTEGRITATEA

gilda_lazarGilda Lazăr, Director Corporate Affairs & Communications al JT International Romania, Moldova şi Bulgaria şi unul dintre ce mai experimentaţi comunicatori din România, le recomandă tinerilor interesaţi de o carieră în PR să organizeze evenimente doar dacă există o problemă care merită dezbătută, să trimită un comunicat de presă doar dacă e ceva de anunţat, să nu subestimeze nicioadată audienţa şi să se gândească permanent la obiectivul pe termen lung pe care trebuie să-l îndeplinească activităţile şi comunicările pe care le fac azi.

Citeste mai mult...

Alina Damaschin: Nu mi-a plăcut niciodată să stagnez într-o formă de status quo confortabil

alina_damaschin_2Interviul de faţă promite un portret de manager-antreprenor, 20 de luni de muncă în fruntea uneia dintre cele mai importante agenţii autohtone de relaţii publice, şi ne oferă, pe lângă creionarea unor provocări inerente unui început de drum, un mini-tablou al vremurilor pe care le traversează industria de PR – toate văzute printr-un temperament viu, sensibil şi deschis la nou.

Citeste mai mult...

Gabriela Munteanu, Kandia: Nu ne propunem cu Rom decât să continuăm să vorbim despre noi înşine, natural

Rom este un brand care, deşi nostalgic, s-a reinventat ca atractivitate şi comunicare şi a căpătat relevanţă chiar şi pentru generaţiile care au avut în magazine oferte variate, atractive şi promisiuni sofisticate. Şi, tocmai din aceste considerente, pentru că îl avem “partener” de atâta vreme şi pentru că, fără să pretindă niciodată mai mult decât este – un simplu baton cu rom – a reuşit în timp să devină un brand despre români.

Citeste mai mult...

Haute couture du chocolat. În dialog cu Ioana Suciu, Heidi Chocolat

Noi inovăm pornind de la dorinţele şi nevoile consumatorilor de ciocolată. Dacă există ceva ce ei şi-ar putea dori, noi dezvoltăm produsul. Ba chiar dezvoltăm produse care răspund unor nevoi de care consumatorii nici măcar nu sunt încă conştienţi, dar pe care noi le intuim din discuţiile cu ei.

Citeste mai mult...

Roşu combinat cu verde. Despre excelenţă şi speranţă cu Gabriela Lungu, THE PRACTICE

gabriela_lungu_3Proaspăt întoarsă din capitala europeană, unde agenţia The PRACTICE a fost distinsă cu 3 Golden Sabre, Gabriela Lungu ne-a acordat un interviu oferind impresii despre ceremonia SABRE Awards, o competiţie marca Holmes Report care a atras anul acesta 2200 de lucrări din regiunea EMEA. Chiar dacă nu există o reţetă categorică a succesului, Gabi crede cu tărie  în pasiunea pentru branduri, curajul ideilor, rigurozitatea implementării şi foamea pentru rezultate, o abordare care îţi recompensează eforturile în cele din urmă.

Citeste mai mult...

Andrei Borţun, Millenium People: Comunicarea este premiza esenţială pentru dezvoltarea societăţii civile

Eu şi colegii mei suntem oameni de comunicare. Încercam să facem pentru acest client imaginar al nostru, societatea civilă din România, cât mai multe lucruri, dar toate cu instrumentele comunicării. Comunicarea este probabil premiza esenţială pentru dezvoltare, iar asta se aplică şi în cazul societăţii civile.

Citeste mai mult...

Eliza Rogalski, CEO Tempo Creative Group: Vreau ca tot ce fac să marcheze un progres

eliza_rogalski_3Eliza Rogalski este cu siguranţă unul dintre capii de serie ai unei discipline care îşi caută încă rostul şi fundamentele. Acţionând ca un posibil model pentru comunicatorii care se formează acum, Eliza are toate şansele de a deveni un 'comunicator clasic' al şcolii de idei care asigură progresul oricărei industrii. Interviul de faţă poate fi citit şi ca un pariu al autoarei cu frumuseţea unei profesii legate indestructibil de ideea de progres – pentru ea ca om, pentru oamenii cu care lucrează, pentru clienţii agenţiei şi pentru societate. (D.O.)

Citeste mai mult...

Lavina Toma, Henkel România: Între omul de PR şi CEO trebuie să existe 'chimie', încredere şi respect reciproc

Am luptat pentru a mă poziţiona ca expert în comunicare, local, regional şi global. Relaţia cu CE0-ul  este cheia pentru o comunicare perfectă corporate. Între omul de PR şi CEO trebuie să existe “chimie”, încredere, respect reciproc şi comunicare deschisă în ambele sensuri.

Citeste mai mult...

Scopul şi mijloacele. De vorbă cu Cristian Lupşa despre jurnalismul responsabil şi etică în triunghiul PR-presă-public

cristi_lupsaCare este rolul jurnalismului responsabil? Mai are acesta un viitor? Ce vor oamenii să citească? De unde vin banii? Este publicitatea contra cerneală un fenomen real în România? Cum reconciliem în practică cele două categorii – 'individul-jurnalist' şi obiectivitatea acestuia? Cristian Lupşa, Editor Decât o Revistă, răspunde la aceste întrebări cu o sinceritate neaşteptată şi provocatoare.

Citeste mai mult...

Eusebiu Burcaş: Economisirea, cea mai importantă regulă pentru sănătatea financiară

eusebiu_burcasBanii. Eternul, fascinantul subiect care ne monopolizează discuţiile mai tot timpul. Vorbim despre lipsa lor, despre insuficienţa lor, despre ce am vrea să facem, dacă i-am avea în cantităţi suficiente. Cum se face că, deşi dispunem de un buget considerabil superior faţă de multe alte naţii, nu ştim să economisim şi mereu suntem în incapacitate de a avea o sănătate financiară persoanală? Eusebiu Burcaş, coach financiar şi trainer în vânzări, ne dezvăluie care este secretul pentru a economisi mai mult.

Citeste mai mult...

A fi şi a avea în antreprenoriat. De vorbă cu Gabriela Lungu, Managing Partner THE PRACTICE

gabrielalunguInterviul promite o scurtă biografie de antreprenor, un segment dintr-un ansamblu, cinci ani de muncă şi temeri deopotrivă, o perioadă vie văzută printr-un temperament, cu mintea mereu deschisă şi sensibilitatea în permanentă vibraţie faţă de ceilalţi. O încercare de a afla rostul antreprenoriatului.

Citeste mai mult...

PR cu zâmbet de antreprenor. De vorbă cu Ioana Mănoiu, Managing Partner GMP PR

ioana_manoiu_actualCând spui Ioana Mănoiu, spui GMP PR, 5 ani de luptă împotriva violenţei domestice, Crina Coco Popescu, tineri urbani de altădată, "strada unde am sărutat-o pe Mimi", consum responsabil de alcool, dar şi Botezul Sturionilor, Pepsi Vintage şi Buget -, Creativitate +. Adică o voce prezentă în industria de PR din România.

Citeste mai mult...

Interviul 1:1 din fotbalul clujean

pop_lazarVedem zi de zi la televizor meciuri de fotbal, iar când nu e sezon, sunt analize sportive, unde se discută şi se diseacă fiecare minut din meci în speranţa căderii de acord asupra fiecarui moment al meciului. De unde această frenezie a sportului rege, numit fotbal?

Citeste mai mult...

În comunicare mă simt ca acasă

corneliu_cojocaruDacă te cheamă Corneliu Cojocaru, vârsta profesională se îmbină armonios cu adaptabilitatea la vremurile prezente. Cornel este acolo, în mintea multor comunicatori, indiferent de schimbul de generaţii. Acest senior al şcolii autohtone de PR, plin de energie şi umor, este astăzi invitatul dialogurilor PR Romania. Avem cu toţii întâlnire cu înţelepciunea unui comunicator trecut prin multe, bune şi mai puţin bune.

Citeste mai mult...

Cosmin Alexandru, Brandivia: In Romania, nimic nu poate distruge iremediabil un brand personal

In Romania nimic nu poate distruge iremediabil un brand personal. Traim intr-o tara in care nu te poti compromite pentru ca nu exista suficient public care sa aiba suficiente criterii de discernamant.

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP