19042024

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa

Mihai Șora, Cristian Gațu, Florin Gheorghiu, Octavian Bellu și Larisa Iordache, colegi de bancă, la Ora de caligrafie, ai copiilor care se pregătesc să devină sportivi de performanță

Mihai Sora Ora de caligrafie Foto Octavian Cocolos

Mihai Șora, Florin Gheorghiu, Cristian Gațu, Octavian Bellu, Ana Barton, Mihaela Pellegrini, Alina Alexoi, Amalia Enache Larisa Iordache și Vali Moraru s-au întâlnit, miercuri, la prima Oră de caligrafie din acest an școlar, cu băieți și fete care se pregătesc să devină sportivi de performanță. Mesajul transmis: sportul și școala trebuie să meargă foarte bine împreună. Altfel nu se poate. Aflată anul acesta la a treia ediție, Ora de caligrafie este un eveniment organizat de PiArt Vision împreună cu Muzeul Național Cotroceni, în preajma începerii noului an școlar.

Citeste mai mult...

Au început înscrierile la Romanian PR Award 2019

Cover PRAward 2019

Înscrierile la cea de-a 17-a ediție a competiției Romanian PR Award încep astăzi și se vor încheia pe 4 octombrie 2019.  Ediția din acest an aduce o serie de noutăți. Noua lucrare-trofeu care va premia excelența în comunicare se numește Geneză. Ea aparține sculptorului Peter Jecza, autorul trofeului Romanian PR Award vreme de 16 ediții.

Citeste mai mult...

Pastel se repoziționează după un amplu proces de transformare

Dana-Nae-Popa pastelAgenția de comunicare pastel se repoziționează și are o nouă identitate de brand, ca urmare a unui amplu proces de transformare, care a dus la schimbarea modelului de business, într-o industrie în permanentă evoluție.

Promisiunea noului pastel constă în campanii care să cuprindă în egală măsură dimensiunea strategică și creativă, cu rezultate reale pentru business-ul clienților, iar noul logo ilustrează echilibrul dintre cele două. Ambivalența strategic creativă este reprezentată inclusiv de sloganul „The bright touch for your brand”, iar echilibrul dintre „right” și „bright” este evidențiat prin culoarea diferită a literei „b”.

Citeste mai mult...

După 21 de ani de presă, Daniela Palade Teodorescu trece în PR

TudorCommunication echipa

Daniela Palade Teodorescu, un jurnalist cu experiență, se alătură din luna august agenției de PR TUDOR Communication, în calitate de Director Editorial. După experiența celor doi ani în care  a condus singura publicație de leadership și cultură antreprenorială din România, Revista CARIERE, și alți 19 ani în care a fost redactor-șef al revistei Avantaje, una dintre cele mai cunoscute și longevive publicații glossy din presa românească, Daniela Palade Teodorescu a decis să abordeze comunicarea dintr-o perspectivă diferită.

Citeste mai mult...

ARRP și ICCO te invită la cea de-a doua ediție a conferinței „Fake news – o anatomie a mistificării sociale”

Fake-News

Asociația Română de Relații Publice (ARRP) organizează, împreună cu International Communications Consultancy Organization (ICCO), cea de a doua ediție a conferinței „Fake news – o anatomie a mistificării sociale”, care va avea loc luni, 27 mai, la Athenee Palace Hilton București.

Citeste mai mult...

Filiala locală Oxygen din Cluj aniversează un an de activitate

Ruxandra-Marin-OxygenCluj

Agenția independentă de comunicare Oxygen aniversează un an de activitate pe piața din Cluj-Napoca, filială fiind deschisă anul trecut ca parte a strategiei companiei de a se dezvolta și de a fi alături de mediul de afaceri dinamic din zona de Nord-Vest a țării.

Citeste mai mult...

Comunitatea specialiștilor în PR și marketing se întâlnește la a 9-a ediție a Conferinței PRbeta

Conferinta PRbetaSăptămâna aceasta, în 16 și 17 mai, la INCUBOXX, are loc cea de-a noua ediție a celei mai importante conferințe de comunicare din vestul țării - Conferința PRbeta. Antreprenori, specialiști în marketing și relații publice, jurnaliști, freelanceri și studenți se întâlnesc din nou la Timișoara pentru a discuta despre cele mai noi tendințe în comunicare, campanii creative și metode prin care fiecare poate ajunge cât mai bine la publicul țintă.

Citeste mai mult...

ENGIE lansează ,,Green Race to UNTOLD’’ pentru o experiență memorabilă la cel mai mare festival al verii

Vizual campanie ENGIE RomaniaENGIE Romania dă startul unei curse inedite cu mașini electrice și alte mijloace de mobilitate prietenoase cu mediul înconjurător în care se pot înscrie toți cei care doresc o experiență memorabilă de drum, dar și la festival. Aceasta este modalitatea prin care ENGIE aduce în prim plan soluții alternative de transport care pot fi utilizate pentru a ajunge la festival, dar și în viața de zi cu zi. Și nu o face oricum, ci prin puterea exemplului.

Citeste mai mult...

United in Diversity – your vote for a pluralistic and successful Europe!

Logos-EU-CHARTAS-Version PRRom

European Diversity Charters encourage active participation in upcoming European elections, by promoting diversity as key to peace, social cohesion and economic success.

Over the past 70 years, Europe has secured peace – a gift that should never be taken for granted. Between 23 and 26 May, some 400 million Europeans are invited to cast their vote and elect the next European Parliament. It is up to them to decide on the future of the European Union, and whether it shall continue to be characterised by peace and diversity. “Let’s all go vote,” encourages Dana Oancea, Project Manager of Romanian Diversity Charter. “If we want to shape the political climate in Europe, if we want to determine our common way of life, the way we treat and cooperate with each other, abstention should not be an option! Let’s make our voices heard, have our say, be part of a common Europe! And let diversity be the game-changer, for only those who seize its true value for our societies and economies will be able to truly protect social peace and economic success in Europe.”

Citeste mai mult...

Gabriela Lungu Joins Geometry UK as Global Creative Director, Diageo

Gabriela Lungu Geometry

Gabriela Lungu has joined Geometry UK as global creative director, Diageo. Reporting directly to executive creative director Elspeth Lynn, Gabriela becomes responsible for leading Geometry’s creative team working for Diageo and its iconic brands including Guinness, Baileys, Gordon’s, Tanqueray, Pimm’s, J&B and more. The appointment is effective immediately.

Citeste mai mult...

REBELS AND RULERS – Cannes Lions-ul Europei de Est

RR19 CP1 main

Jurnalul internațional Brandingmag revine în România cu cea de-a doua ediție a conferinței REBELS AND RULERS - The Global Forum for Open Branding. 20 de experți internaționali vin în București pe 17 și 18 octombrie 2019 pentru două zile în care brandingul își găsește locul în centrul strategiei de business. Speakerii de anul trecut apreciază că evenimentul are, pentru branding și pentru Europa de Est, relevanța și potențialul pe care prestigiosul festival Cannes Lions le are pentru advertising și industria creativă.

Citeste mai mult...

McCann PR lansează primele trei campanii de ATL pentru Biofarm

McCannPRMcCann PR, agenție de comunicare integrată, a început în 2018 colaborarea cu Biofarm, unul dintre primii producători români de medicamente și suplimente alimentare. Parteneriatul cu Biofarm vizeză campanii de comunicare integrată pentru unele dintre cele mai cunoscute și îndrăgite branduri din România: Triferment, Carbocit, Devaricid.

Citeste mai mult...

Baylab îşi redeschide porţile

Baylab 2019 1

Formatul ediţiei de anul acesta, în premieră la nivel național, oferă elevilor din învăţământul primar şi gimnazial oportunitatea de a lua parte la o experienţă educaţională de top. Înscrierile se pot face pe site-ul proiectului, www.baylab.bayer.ro, iar participarea este gratuită.

Citeste mai mult...

Noaptea Muzeelor augmentată în premieră cu dARe by Samsung

Foto Alexia-Dumitriu

Cea de-a XV-a ediție a evenimentului Noaptea Muzeelor a permis explorarea unei multitudini de lumi artistice și testarea de noi limite ale experințelor pe care vizitatorii le pot avea în cadrul unei galerii sau a unui muzeu.

Citeste mai mult...

Oradea își lansează brandul de oraș

Branding Oradea

Asociația Pentru Promovarea Turismului din Oradea și Regiune (APTOR) lansează brandul de oraș, conceptualizat împreună cu firma de consultanță și design Brandient. Proiectul a început pe 1 decembrie 2018, cu ocazia aniversarii Centenarului României moderne, într-un contract derulat conform normelor legale privind proiectele publice, și suplimentat cu servicii pro-bono oferite de Brandient – si este lansat astazi 9 mai 2019, de Ziua Europei.

Citeste mai mult...

Începând cu 2020, Conferința PRbeta devine primul festival de comunicare din vestul țării

Cristina-Putan Oltea-Zambori

Cea de a noua ediție a Conferinței PRbeta din Timișoara, eveniment dedicat industriilor creative din zona de vest a țării, a avut ca temă centrală puterea oamenilor de a colabora și de a schimba, împreună, modul în care funcționează lucrurile atât la nivel regional, cât și la nivel național. Organizatorii au anunțat, în cadrul evenimentului, lansarea unei agenții de comunicare dedicată evenimentelor culturale, dar și un proiect educațional care implică atât mediul academic, cât și cel privat în formarea viitorilor profesioniști din domeniu.

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP