Un subrat umed va atrage mereu grimase neplacute din partea celor cu care interactionam fie ca suntem la job, la o intalnire cu prietenii sau la cumparaturi. De aceea, noua campanie Rexona incurajeaza femeia activa sa foloseasca antiperspirantul potrivit si sa verifice eficienta acestuia prin intermediul “testului anterspirant” care arata gradul de eficienta al deodorantului folosit.
Noul spot publicitar
Pentru noua campanie Rexona, care promoveaza sistemul unic al deodorantelor Rexona, Motion Sense System, destinatia a fost una cu totul speciala. Astfel, spotul TV a fost filmat in Thailanda, Bangkok, destinatie renumita atat pentru exotismul ei, dar si pentru gradul ridicat de umiditate si caldura.
De asemenea, pentru a sustine noul concept Rexona, Jojo a realizat doua sedinte foto, una la Budapesta si una in Bangkok, fotografii ce vor fi utilizate pentru promovarea campaniei si a testului antiperspirant.
Inca de la prima campanie alaturi de echipa Rexona, „Transpiratia strica reputatia” (2008) Jojo a crezut in puterea mesajului pe care il transmite. Campania vorbea in acel moment despre un adevar care ne afecteaza pe noi toti mai ales in zilele calduroase de vara si in mijloacele de transport in comun. O persoana ingrijita, placut mirositoare si atent imbracata va avea intotdeauna cel mai mult de castigat.
In 2009 a fost demarata campania - experiment “O saptamana fara deodorant”, bazata pe un studiu la nivel national despre transpiratia la romani. In urma studiului, Jojo a preluat initiativade a calatori cu mijloacele de transport in comun pentru a capta intr-un jurnal toate impresiile. Atitudinea lui Jojo a tras un semnal de alarma pentru multi tineri, fiind o perioada de dezbateri intense pe marginea acestui subiect.
Catalina Grama, cunoscuta publicului sub pseudonimul Jojo, este imaginea Rexona atat pentru Romania cat si pentru alte sapte tari est-europene.