Romanian PR Award îşi prezintă campaniile nominalizate

prx-headJuriul internaţional Romanian PR Award anunţă nominalizările pentru cea de-a X-a ediţie a competiţiei. Din 260 de proiecte înscrise în cele 24 de secţiuni de concurs juriul a nominalizat 75. Acestea se detaşează prin rigoare şi creativitate, consideră cei 50 de membri ai juriului. Cea de-a X-a ediţie a competiţiei s-a bucurat de susţinerea unui juriu internaţional de top, reunind competenţe în comunicare din SUA, Marea Britanie, Germania, Italia, Belgia, Olanda şi România.

Proiectele au fost evaluate conform standardelor de performanţă ale Asociaţiei Internaţionale de Relaţii Publice (IPRA).

"Provocările pe care le întâlnesc comunicatorii de astăzi sunt mai complexe ca niciodată. Companiile, organizaţiile şi agenţiile nominalizate la cea de-a X-a ediţie a competiţiei dovedesc că ştiu să atingă, prin programele lor de comunicare, nevoile şi interesele publicurilor-ţintă. Pentru mine, ca preşedinte al juriului Romanian PR Award, a fost un privilegiu să-mi confrunt experienţa cu efortul unora dintre cei mai buni practicieni români de relaţii publice. Le mulţumesc tuturor competitorilor şi îi felicit pe cei care au reuşit nominalizări în competiţie", a declarat Peter Debreceny, Preşedintele juriului şi Chairman al Institute for Public Relations.

Festivitatea de premiere "PR Award Gala Night" va avea loc Joi, 25 Octombrie, la Palatul Parlamentului, sala I.Gh.Duca, ora 18.30. În afara premiilor de excelenţă, juriul va acorda 11 diplome de excelenţă precum şi distincţiile "Agenţia Anului", "Comunicatorul Anului" şi Junior PR Award.

Prezentăm mai jos nominalizările în ordine alfabetică:

Comunicare corporatistă

GolinHarris Bucureşti: PRevolve
KRUK International & Rogalski Grigoriu PR: Datoria mea
Praktiker & GolinHarris Bucureşti: Idei de 10
Renault România & THE PRACTICE: Renault România caută şi premiază 100 de ambasadori ai valorilor olimpice!
Siemens Romania & Rogalski Grigoriu PR: Sufletul oraşului 20.20
UPC Romania & Graffiti PR: Tech School

PR pentru marketing – produse şi servicii existente

Bergenbier & Rogalski Grigoriu PR: Bergenbier - Organizaţia Bărbaţilor din România
Colgate-Palmolive România & GolinHarris Bucureşti: Ajutăm România să zâmbească!
Colgate-Palmolive România & GolinHarris Bucureşti: Zidul Protexiei
IKEA Romania & THE PRACTICE: Catalogul IKEA 2013 dă o nouă viaţă casei tale!
Praktiker & GolinHarris Bucureşti: Idei de 10
Procter&Gamble & 2activePR: FC Freshness

PR pentru marketing – produse şi servicii noi

KRUK International & Rogalski Grigoriu PR: Datoria mea
PepsiCO – Unilever & GolinHarris: Green TeaUnion
Samsung Electronics Romania & BORŢUN OLTEANU & Fast Forward Communications: Samsung Smart TV 2012
Trilulilu Music & THE PRACTICE: Ziua Z
Varta România & THE PRACTICE: Faţă în faţă cu INDESTRUCTIBILA!

Comunicare pentru administrarea crizelor, a riscurilor şi a oportunităţilor

KRUK International & Rogalski Grigoriu PR: Datoria mea
SIF & GolinHarris Bucureşti: "Puciul" de la SIF Muntenia – perspectiva administratorului SAI Muntenia Invest
Trilulilu Music & THE PRACTICE: Ziua Z

Digital PR şi Social Media

Colgate-Palmolive România & GolinHarris Bucureşti: Ajutăm România să zâmbească!
Intact Media Group: Salvare pentru SMURD
Roşia Montană Gold corporation & THE PRACTICE: Bătălia celor 2 orașe
Siemens Romania & Pi 2 PR: Siemens Race
Trilulilu Music & THE PRACTICE: Ziua Z
Unilever Food Solutions & Makesense PR & The Syndicate: My Doggy Bag is a Goodie Bag
UPC Romania & Graffiti PR: Tech School
Varta România & THE PRACTICE: Faţă în faţă cu INDESTRUCTIBILA!

Comunicare internă

IKEA România & The Practice: Magazinul IKEA - 5 ani în România!
Mega Image: Ambasadorii comunicării
Renault România & THE PRACTICE: Renault România caută şi premiază 100 de ambasadori ai valorilor olimpice!

Responsabilitate socială (CSR) şi dialog cu grupurile co-interesate

Banca Comercială Română: Summer job in BCR
Petrom & Graffiti PR: Lideri pentru comunităţi în Ţara lui Andrei
McCann PR & Ministerul Educației, Cercetării, Tineretului și Sportului în parteneriat Domestos, marcă a companiei Unilever: Igienă acasă şi la şcoală
Petrom & GMP PR: Relansarea Comunei Clejani
PRO TV & ACASA TV: Durerea nu este iubire
UPC Romania & Graffiti PR: Tech School

Comunicarea proiectelor de mediu

Apa Nova Bucureşti & GMP PR: Ziua Apei la Metrou
Siemens Romania & Pi 2 PR: Siemens Race
Siemens Romania & Rogalski Grigoriu PR: Sufletul oraşului 20.20
Unilever Food Solutions & Makesense PR & The Syndicate: My Doggy Bag is a Goodie Bag

Media Relations

GMP PR & Asociaţia Telefonul Copilului: Întrecerea de zâmbete
KRUK International & Rogalski Grigoriu PR: Datoria mea
PepsiCO – Unilever & GolinHarris Bucureşti: Green TeaUnion
Renault România & THE PRACTICE: Renault România caută şi premiază 100 de ambasadori ai valorilor olimpice
UPC Romania & Graffiti PR: Tech School

Public Affairs & Advocacy & Lobby

Asociaţia SOS Infertilitatea: Campanie de responsabilizare privind problema infertilităţii în România
PRO TV: Vreau şi eu părinţii mei!
Romanian Angel Appel & GMP PR: Zona gri
SofMedica & GolinHarris Bucureşti: Meet Da Vinci

Comunicare financiară

Provident Financial Romania & Graffiti PR: Bugetul familiei
SIF & GolinHarris Bucureşti: "Puciul" de la SIF Muntenia – perspectiva administratorului SAI Muntenia Invest

Organizaţii non-guvernamentale. Societate civilă

Asociaţia Green Revolution: Green Bee
Asociaţia Star Education: Pro Istoria Fest, un festival ce pune muzica prezentului în slujba trcutului
Fundaţia IREX & GMP PR: Căutătorii de poveşti
Little People: Campioni Paralimpici
Romanian Angel Appeal & GMP PR: Zona gri
UNOPA & THE PRACTICE: Ia-mă de mână, arată că îți pasă!

Comunicare în domeniul public

Apa Nova Bucureşti & GMP PR: Ziua Apei la Metrou

Saatchi & Saatchi PR & European Commission: Campania Uniunii Europene pentru Informarea Consumatorilor din România - "E dreptul tău! Acţionează!"
Fundaţia IREX & GMP PR: Căutătorii de poveşti
Institutul Marius Nasta & Rogalski Grigoriu PR: Aer  curat
Petrom & Graffiti PR: Doctore, eşti un erou!
Tetra Pak România & Graffiti PR: Momente de lapte

Comunicarea produselor şi serviciilor financiare

KRUK International & Rogalski Grigoriu PR: Datoria mea
ING Bank România & THE PRACTICE: ING = e-banking
Provident Financial Romania & Graffiti PR: Bugetul familiei

Comunicarea produselor şi serviciilor medicale

Point Public Affairs & Coaliţia de Prevenire a Cancerului de Col Uterin: Vaccinarea anti-HPV, între frică şi statistici
SofMedica & GolinHarris Bucureşti: Meet Da Vinci
UNOPA & GMP PR: Viaţa cu HIV, un serviciu premieră în România

Buget - / creativitate +

Asociaţia SOS Infertilitatea: Campanie de responsabilizare privind problema infertilităţii în România
Little People: Campioni Paralimpici
OMA VISION & Asociația 100%.RO: 100%.RO - Imagine Couture pentru România
World Vision România & Rogalski Grigoriu PR: Eu cum ajung la școală?

Diplome de excelenţă

Website, Intranet, Blog

Renault România & THE PRACTICE: Renault România caută şi premiază 100 de ambasadori ai valorilor olimpice!
UPC Romania & Graffiti PR: Tech School

Evenimente

Varta România & THE PRACTICE: Faţă în faţă cu INDESTRUCTIBILA!
World Vision România & Rogalski Grigoriu PR: Eu cum ajung la școală?
Trilulilu Music & THE PRACTICE: Ziua Z

Newsletter intern

Pi2 PR & Siemens România: Împreună

Press kit

Vitrina Advertising: Operaţiunea Zacuscă Sharing

Publicaţii externe

Renault România & THE PRACTICE: Renault România caută şi premiază 100 de ambasadori ai valorilor olimpice!

Sponsorship

Renault România & THE PRACTICE: Renault România caută şi premiază 100 de ambasadori ai valorilor olimpice!

Producţii video

OMV Petrom Marketing & Action Global Communications: Centrul de sărituri cu schiurile pentru copii şi tineret Râşnov - film documentar
PRO TV: Vreau şi eu părinţii mei!

Premiul special al juriului

Centrul de Scafandri al Forţelor Navale Române: "Dacă ar fi uşor, oricine ar putea face"

Junior PR Award

Radu Gabriel Rotaru: Campania "Alege-i viaţa! Fii mamă!"


Înscrierile la ediţia aniversară a Galei Romanian PR Award se fac pe www.praward.ro

Proiectată ca o competiţie modernă, apropiată de standardele şi anvergura competiţiilor occidentale, Romanian PR Award s-a dorit o arenă a performanţei în comunicare, locul de întâlnire al celor care răspund provocării de a se confrunta cu rigorile profesiei. O campanie care, în 10 ani de existenţă, a rostit an de an mesajul – să dăm importanţa cuvenită funcţiei de comunicare în cadrul organizaţiilor şi societăţii în ansamblu.



Despre organizator

Forum for International Communications este o organizaţie non-guvernamentală care cultivă în mediul comunicatorilor profesionişti standardele etice şi de performanţă ale profesiei de relaţii publice. Fundaţia organizează din 2003 competiţia Romanian PR Award şi evenimentul Romanian PR Week, impuse drept cele mai importante evenimente de recunoaştere a excelenţei în domeniul comunicării de afaceri din România. În martie 2006, Forum a iniţiat programul CSR România cu scopul de a promova bunele practici în domeniul responsabilităţii sociale corporatiste, program afiliat de curând la reţeaua europeană CSR Europe. În aprilie 2009, fundaţia a lansat portalul de resurse PR Romania.


Contact
Dana Oancea
Project Manager
Forum for International Communications
Tel. 0722964382
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.


Bucureşti, 17 Octombrie 2012