21082017

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa The Public Advisors comunică pentru Up Romania

The Public Advisors comunică pentru Up Romania

Up Romania (fosta Cheque Dejeuner Romania), companie detinuta de Grupul Up, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata tichetelor cu valoare din lume, a ales The Public Advisors pentru a gestiona activitatile de PR pe piata locala. Decizia Up Romania vine in contextul unui proces de rebranding global, dar si al unui moment important al pietei, introducerea tichetelor de masa electronice.

Campania de PR gandita si implementata de The Public Advisors va avea mai multe componente si va include atat zona de media relations clasice, cat si proiecte speciale, comunicare online si in social media, dar si comunicare interna. Toate activitatile de comunicare din 2015 vor avea un numitor comun: sustinerea noii strategii de brand a Up Romania, bazata pe 4 piloni importanti: responsabilitatea, adaptabilitatea, solidaritatea si antreprenoriatul

"Suntem onorați să putem comunica pentru Grupul Up . Într-o piață cu 3 mari jucători, Up Romania se diferențiază prin dorința de a aduce produse și servicii in atentia publicului într-un mod diferit față de standardele industriei. The Public Advisors s-au identificat de la început cu înclinația celor de la Up Romania către proiecte originale și inițiative ce plasează compania sub aura pionieratului. Ne-am unit fortele intr-un moment oportun pentru a avea pregatita o strategie de comunicare coerenta pentru acest moment de remodelare a pietei tichetelor de masa.’’, a declarat Raluca Mihălăchioiu, The Public Advisors.

Prezența Up Romania într-un segment economic aflat în strânsă legătură cu mediul social face ca procesul de comunicare să fie unul versatil, adaptabil la multitudinea de canale prin care mesajul ajunge la receptori. De aceea, serviciile The Public Advisors înglobează elemente de actualitate, îmbinate cu abordări clasice integrate în strategia de comunicare. Partea de media relations asigură un coverage adecvat pentru liniile comunicării Up Romania, atât în print, cât și în online. Proiectele speciale cu publicațiile online și bloggerii aduc o notă de nou și exprimă dorința Up Romania de a se păstra relevanți în plină revoluție digitală, dar și de a crește, fără a neglija dinamica pieței.  

„Up Romania a ales ca partener de comunicare Public Advisors pentru atuurile sale: profesionalism, implicare si creativitate. Atunci când vrem să ne facem auziți, suntem convinși că The Public Advisors va face posibilă conectarea noastră cu clienții, presa, factorii de decizie și jucătorii din piață în cel mai bun mod cu putință. Anul acesta, activitatea noastră este marcată de modificările legislative care vin cu oportunitatea digitalizării pieței de tichete de masă, iar mișcările din piață impun transparență și intensificarea comunicarii. Ne bucuram că am găsit la The Public Advisors o echipă care ne înțelege și ne susține în eforturile de comunicare, cu rigoare și creativitate, exprimând starea de spirit Up Romania caracterizată prin optimism si dinamism.”, declară Elena Pap, Director General Up România.

Echipa dedicată proiectului Up Romania în cadrul The Public Advisors este formată din Lidia Pitulea (Group Account Manager) și Claudia Clipici (Public Advisor). Echipa Up Romania care gestioneaza comunicarea pe proiectele de PR este formata din Iuliana Dinu (Marketing Manager) si Irina Carabulea (PR Executive).


The Public Advisors este o agenție de relații publice și comunicare cu o experiență de 6 ani pe piața din România, care oferă servicii de PR online și offline în domenii precum retail, real estate, fashion, health&beauty, corporate, etc. Printre clienții The Public Advisors se numără  Agenția Națională de Presă AGERPRES, ALD Automotive (parte a Group Societe Generale), INDESIT, Hotpoint, SKANSKA, Ploiesti Shopping City, BUPA International, ROCHE Romania, Crowne Plaza, IL PASSO, Centrul de Studii despre Bere, Sanatate si Nutritie, DENT ESTET, magazinele bam boo, ARGO Real Estate Opportunities Fund, ERA Shopping Park Iasi și Oradea, Green Dental, Anchor Group, AVANPREMIERE Fashion and Life-style Fest, TEDxBucharest, MediHelp International, Crizantema de Aur sau Zilele Cetatii Targoviste.| Mai multe detalii pe www.publicadvisors.ro  

Grupul Up este un grup international, independent si solid, care apartine salariatilor sai. Comercializeaza produse si servicii sub diferite forme: cecuri, carduri sau aplicatii mobile in 14 tari. In fiecare zi, insoteste peste 26 de milioane de persoane din intreaga lume. Grupul UP reuneste 2300 de angajati si a realizat, in 2014, un volum de emitere de 5,8 miliarde de euro. www.up-group.coop

Up Romania a fost infiintata in anul 2002 si deserveste peste 20.000 de clienti. Beneficiind de experienta de peste 50 de ani a Grupului, Up Romania ofera garantia unor servicii fiabile si performante. Portofoliul de produse Up Romania include tichetele de masa, tichetele cadou, tichetele de vacanta, tichetele de cresa si tichetele sociale, precum si o gama diversificata de servicii.www.chequedejeuner.ro

Parteneri

 logo_raiffeisen  Logo-McCannPR PNG  Practice MSL logo 2  Graffiti PR logo-1   EY Logo RGB                    

siglaBT noua      dccom LOGO nou site