28072017

Back Eşti aici:Home News Comunicate de presa Geometry Global devine partenerul de comunicare al Metro România pentru următorii 3 ani

Geometry Global devine partenerul de comunicare al Metro România pentru următorii 3 ani

Geometry Global și METRO România au încheiat un parteneriat strategic, pentru următorii 3 ani, în baza căruia Geometry va coordona serviciile de comunicare integrată pentru companie la nivel local. Agenția a preluat acest rol în urma câștigării unui proces complex de licitație, adresând brief-ul METRO cu cea mai potrivită abordare strategică și creativă.

În calitate de partener de comunicare METRO România, Geometry Global preia atribuții legate de account management și consultanță strategică, creație și comunicare integrată. În cadrul licitației au mai fost implicate și alte două agenții din România.

,,Suntem mândri să ne extindem portofoliul de clienți și să aducem în echipa noastră o nouă provocare profesională - METRO fiind una dintre cele mai mari și mai importante companii de retail internațional. Brief-ul pe care l-am primit în pitch a fost unul complex, care ne-a solicitat spiritul creativ, gândirea strategică și în rezolvarea căruia ne-am implicat cu dedicare, dovedind că înțelegem foarte bine această industrie”, declară Mircea Pascu (Managing Director, Geometry Global).

,,Ne-am dorit un partener strategic care să înțeleagă atât industria cât și viziunea noastră și să ne ajute în comunicarea transparentă a acțiunilor de sprijinire a afacerilor independente din România. Ne bucurăm că l-am găsit în echipa Geometry Global. Astăzi activăm pe o piață dinamică, unde diferențierea înseamnă pasiune și grijă pentru client. Un astfel de mediu are nevoie de răspuns în timp real și inovații care depășesc sfera marketingului tradițional, oferind o experiență frumoasă și ușoară tuturor celor care trec pragul magazinelor METRO”, declară Marina Zara, (Marketing Driver, METRO România).

ECHIPELE PARTICIPANTE:

Echipa METRO România:
Roland Ruffing – CEO, Membru al Consiliului de Administratie
Violeta Luca – Retail Director, Membru al Consiliului de Administratie
Matthias Dutschmann – Ofer Management Director, Membru al Consiliului de Administratie
Marina Zara - Marketing Driver
Ionelia Diaconu – Brand Communications Manager
Andreea Diaconu – Digital Marketing Manager

Echipa Geometry Global:
Mircea Pascu – Managing Director
Simona Costea – Client Service Director
Adriana Staicu – Account Director
Cristian Misu – Retail Communication Manager
Cristina Ungureanu – Head of Strategy
Alex Petrescu –  Creative Strategist
Andreea Apostoliu – Junior Planner
Mihai Fetcu – Creative Director
Stefan Vasilachi – Group Creative Director
Bogdan Costin – Senior Copywriter


Despre Geometry Global
Geometry Global este o agenție de activare de brand, prezentă în 56 de țări, a carei misiune este de a ajuta cumpărătorii, consumatorii și utilizatorii să facă cele mai potrivite și mai eficiente achiziții de produse, servicii sau idei: www.geometry.com.

Despre METRO METRO Cash & Carry

METRO Cash & Carry este reprezentată în 25 ţări cu peste 750 de magazine cash & carry. Cu peste 100.000 angajaţi în întreaga lume, compania a atins vânzări de aproximativ 29 miliarde € în anul financiar 2015/2016. METRO Cash & Carry este o divizie a METRO GROUP Wholesale & Food Specialist Company.

METRO GROUP Wholesale & Food Specialist Company (W&FS Co.) este unul dintre liderii comerţului la scară mondială. Bazându-se pe forţa diviziilor sale de vânzări METRO Cash & Carry și Real, precum și alte companii asociate, METRO GROUP W&FS Co. operează în 35 de țări și numără peste 140.000 de angajaţi la nivel mondial. În anul financiar 2015/2016, METRO GROUP W&FS Co. a înregistrat vânzări de aprox. 37 miliarde €. Compania oferă soluții personalizate pentru a satisface nevoile clienților săi atât la nivel regional, cât și la nivel internațional. Informaţii suplimentare pe: www.metrogroup.de.

METRO Cash & Carry România este parte integrantă a METRO Cash & Carry Internaţional şi a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda. Informaţii suplimentare pe: www.metro.ro.

Parteneri

 logo_raiffeisen  Logo-McCannPR PNG  Practice MSL logo 2  Graffiti PR logo-1   EY Logo RGB                    

siglaBT noua      dccom LOGO nou site