The House PR Agency aniversează 3 ani

Echipa HousePR

The House PR Agency, o agenție de comunicare ieșită din tiparele clasice, aniversează 3 ani pe piața din România. Un mix eclectic între practicile locale și principiile de business britanice, compania funcționează sub egida unei comunicări eficiente, îmbinate cu creativitatea. La ceas aniversar, The House PR Agency a demonstrat competență în arii de expertiză foarte variate și se bucură de un portfoliu cu clienți mari printre care 4F, Arval part of BNP Paribas, Garanta Asigurări, Seminis, VitalFields, Monsanto.  

Agenția independentă, cu ownership 100% românesc, a crescut treptat de la 0 la 4000 EUR cifră de afaceri în primul an, la 20.000 EUR în al doilea, pentru a atinge peste 115.000 EUR în 2017. Tot în acest an, performanțele echipei au fost recompensate cu cel mai important premiu de până acum: Small Consultancy of the Year 2017 în cadrul galei Romanian PR Award.

“2017 pare să fi fost anul nostru până acum și m-am bucurat că am avut ocazia să creștem atât de frumos, printr-un proces organic și într-un ritm slow-paced. Suntem o echipă mică, dar entuziastă, capabilă de lucruri mari. Am cucerit o zonă de expertiză după alta și asta s-a tradus atât în cifrele crescute de la final de an, dar și în premiile care ne-au fost înmânate. Este o bucurie că o încercare de antreprenoriat a ajuns să facă trecerea către un business din ce în ce mai puternic.” declară Valeria Tudor, Founder & Owner al The House PR Agency.

Portofoliul agenției numără atât clienți din zona de financiar, cât și automotive sau retail sportiv. Mai mult, peste 50% dintre clienți sunt din zona de agribusiness, agenția fiind implicată într-o serie de campanii de comunicare integrată în scopul promovării unor produse către publicuri de nișă.

Dacă la începutul agenției se lucra exclusiv pe media relations și digital, în prezent The House PR Agency și-a validat deja o serie de alte competențe: strategie, event management, public affairs. Mai mult, cazul incendiului de la Balotești a însemnat intrarea în comunicare de criză alături de unul dintre cei mai importanți clienți din domeniul financiar.

Mai mult, odată cu clienții intrați în portofoliu pe zona de digital, pe lângă comunicarea on-going, echipa a dezvoltat o serie de proiecte și activări punctuale. În urma unei serii de rezultate pozitive, The House PR Agency a câștigat premiul pentru Best Social Media Initiative alături de Arval România, în urma implementării campaniei internaționale de prevenție la volan Arval Safety Week. Astfel, România a câștigat această distincție între 28 de țări din toată lumea.

De asemenea, agenției i-a fost decernat Premiul Business Woman pentru Implicare în Comunitate. Echipa s-a dedicat susținerii pro bono a unor cauze pe parcursul celor trei ani de activitate, fiind alături de ONG-uri precum Fundația Inovații Sociale Regina Maria, Dăruiește Aripi sau Asociația ACSIS. Cei din urmă fac parte în continuare din portofoliul agenției, astfel că vom dezvolta noi proiecte punctuale de comunicare alături de ei în viitorul apropiat.