Best Practices in Romanian CSR, ediția a 3-a

Azores

Agenția de consultanță The Azores Sustainability & CSR Services organizează a treia ediție a conferinței “Best Practices in Romanian CSR”  în data de 19 iunie 2018, la Hotelul Intercontinental din București, Sala Rapsodia. În cadrul acestei conferințe vor fi anunțate rezultatele analizei Romania CSR Index 2018, editia a 3-a - cea mai importantă analiză a domeniului responsabilității sociale și de mediu din România.

În premieră în acest an, indexul include toate cele 696 de companii care au peste 500 de angajați în România. O parte dintre aceste companii intră sub incidența Directivei 2014/95/UE privind publicarea informațiilor nefinanciare și a informațiilor privind diversitatea.

“Sustenabilitatea devine o prioritate strategică pentru mediul de afaceri. Romania CSR Index este cea mai bună oportunitate de a recunoaște performanțele și nivelul ridicat de transparență al companiilor ce respectă principiile dezvoltării durabile. Dorim mai multă competitivitate în acest domeniu și ne-am propus să încurajăm cât mai multe companii să încorporeze responsabilitatea socială și de mediu în operațiunile lor și să publice rapoarte nefinanciare”, explică Alina Liciu, Fondator și Managing Partner The Azores, organizator al evenimentului.

În cadrul evenimentului vor fi prezentate cele mai bune practici în raportarea și măsurarea impactului social și de mediu, cele mai importante trenduri din domeniu și noutăți despre diverse analize la nivel internațional care pot influența în bine CSR-ul din România.

Mai multe detalii sunt disponibile pe site-ul evenimentului:
https://www.theazores.ro/best-practices-in-romanian-csr-2018/


The Azores este o agenție de consultanță din România, specializată în sustenabilitate corporativă și CSR. Agenția a fost înființată în 2013 cu scopul de a sprijini companiile din România să abordeze conceptul de sustenabilitate corporativă în conformitate cu standarde recunoscute la nivel internațional și de a crește nivelul de conștientizare privind responsabilitatea socială. Principalele servicii ale agenției sunt: definirea strategiei și raportarea de CSR, măsurarea impactului social al programelor de CSR și CSR Branding.