PR LinkCoffee 11-15 Iulie

coffee-art•    Dacă săptămâna trecută ne opream asupra rezultatelor studiului European Communication Monitor, azi vă sugerăm să consultaţi prezentările prilejuite de European Communication Summit - http://bit.ly/nCN9g5

•    Începând cu această săptămână grupul de discuţii de pe LinkedIn iniţiat CIPR Londra (Chartered Insitute of Public Relations) s-a deschis publicului larg - http://lnkd.in/siEJ5u

•    Care este legătura dintre social media şi strategia de comunicare în afaceri? Aflaţi în acest infographic - http://bit.ly/prn6La

•    Se spune că tehnologia are menirea de a ne degreva. Dar realitatea este că în reţelele digitale nu există un echilibru optim între nevoia de securitate şi protejarea libertăţilor individuale. Despre cum poate Internetul să evolueze într-o manieră concordantă cu nevoile şi aşteptările indivizilor, ne vorbeşte Rebecca MacKinnon într-un film marca TED, Let’s take back the internet!| http://bit.ly/owhu1m. Materialul a fost difuzat la cel mai recent eceniment TED Global http://conferences.ted.com/TEDGlobal2011/

•    Publicaţia PRWeek şi PRCA (Public Relations Consultants Association) şi-au unit forţele într-un studiu de cercetare menit să ofere o cuantificare realistă a pieţei de PR din Marea Britanie. Iată câteva cifre despre nivelul de salarizare, aspecte demografice, valoarea pieţei - http://bit.ly/ovApwm

•    The Economist ridică mingea la fileu printr-o dezbatere incitantă despre rolul Internetului în furnizarea unui jurnalism mai bun - http://econ.st/oeu0OW

•    În cadrul Social Networks Conference, Daedalus Millward Brown a lansat un studiu interesant despre efectele campaniilor româneşti în reţelele sociale. Găsiţi aici o prezentare - http://slidesha.re/oa3rTj

•    Cum reacţionează oamenii la schimbare? Iată ce s-a întâmplat când celebra publicaţie online TechCrunch şi-a schimbat logo-ul - http://tcrn.ch/nq3iNm

•    Încă din 1998, publicaţia EDGE adresează o serie de întrebări despre viitorul ştiinţei, tehnologiei sau societăţii celor mai de seamnă gânditori din spaţiul cultural. Răspunsurile sunt mai apoi compilate într-un anuar sub forma unei capsule a timpului şi inteligenţei colective din anul respectiv. Întrebarea de anul trecut, în ce măsură schimbă Internetul modul în care gândim, şi-a găsit replicile în colecţia apărută în această săptămână - BrainPickings | http://bit.ly/qTl7qH


Selecţie realizată de Florina Baciu, Editor PR Romania