• The Public Relations Society of America (PRSA) porneşte într-un efort de a redefini relaţiile publice ţinând cont de schimbările majore ale secolului 21, cu alte cuvinte în era social media, definiţie ce nu a mai fost actualizată din 1982. New York Times | http://nyti.ms/sp9EVo Utilizându-se de un model de crowd-sourcing, oricine poate contribui cu sugestii de definiţii, care vor fi jurizate şi apoi votate de către public. Aici găsiţi mai multe detalii. http://bit.ly/rPDM0m
• În avanpremiera barometrului de încredere pe care Edelman îl va lansa în ianuarie 2012, agenţia iniţiază un serial de opinii video aparţinând oamenilor din industrie. Săptămâna aceasta: Jim Godfrey, Vice President Public Affairs EMEA la Starbucks discută despre importanţa încrederii în business. http://bit.ly/t51vdQ
• Harvard a deschis recent în cadrul campusului un incubator de start-up-uri, promiţând să crească următoarea generaţie de executivi de start-up-uri. http://on.mash.to/t2UkKn
• Ideea săptămânii: cum ar fi ca atunci când eşti răcit să primeşti o cutie de supă cu mesaj personalizat? Asta a făcut Heinz pentru fanii săi de pe Facebook. Springwise | http://bit.ly/uFv3lz
• Despre dominaţia feminină în industria de PR. PRWeek US | http://bit.ly/u1vMDy
• La capitolul cercetări, vă dăm spre analiză cel de-al cincilea studiu anual McKinsey Quarterly despre cum organizaţiile folosesc instrumentele social media. http://bit.ly/t2LMJt
• 94% dintre japonezi deţin un telefon mobil, relatează un studiu Nielsen şi având în vedere că supremaţia smartphone-urilor se face tot mai bine simţită acolo, companiile utilizează din ce în ce mai mult această platformă pentru a ajunge la consumatorii săi. Nielsen a ţinut un workshop în Tokyo pentru a înţelege mai bine cum răspund companiile la aceste schimbări dinamice din ecosistemul mobil. Aici puteţi găsi câteva teme emergente. http://bit.ly/skYkDA
• 100 dintre cele mai de seamă cărţi ale anului 2011, recomandate de The New York Times. http://nyti.ms/vRN9qi Şi tot la capitolul cele mai bune cărţi din 2011, dar de data asta o listă agregată cu topuri, ca să aveţi de unde alege. http://bit.ly/uiOEv8
• Infographicul săptămânii: un set de infographics de la Nielsen care aduc în prim-plan comportamentul consumatorului digital, ce poate oferi brandurilor insight-uri despre felul în care aceştia se implică în platformele sociale, locale şi mobile. We Are Social | http://bit.ly/rLKiBH