04042020

Back Eşti aici:Home News PR News: Tendinte si Cercetari

IBM a înregistrat pentru al 17-lea an consecutiv cele mai multe brevete în SUA

IBM a anunţat recent înregistrarea a  4.914 de brevete în SUA în anul 2009, clasându-se pentru al 17-lea an consecutiv în topul celor mai inventive companii din lume. IBM a mai anunţat că, pentru prima dată, va pune la dispoziţie know-how-ul său în domeniul inovaţiei precum şi aplicaţii software de gestionare a portofoliului de brevete pentru clienţii care doresc să-şi sporească abilităţile de gestionare a proprietăţii intelectuale pentru a-şi susţine strategiile de dezvoltare bazate pe inovaţie.

Citeste mai mult...

Ketchum Pleon anunţă înfiinţarea unei noi entităţi de change management, Ketchum Pleon Change

ketchum_pleonLa şase luni după ce Ketchum şi Pleon au anunţat un acord care a marcat una dintre cele mai mari fuziuni din industria relaţiilor publice, agenţia, care activează la nivel global sunt denumirea de Ketchum, şi sub denumirea de Ketchum Pleon în Europa, a anunţat recent crearea unei entităţi distincte de change management. Ketchum Pleon Change combină expertiza şi cele mai bune practici ale celor două agenţii,  Change & Transformation de la Pleon şi Stromberg Consulting de la Ketchum.

Citeste mai mult...

Organizaţiile non-profit folosesc social media, dar nu stiu să măsoare impactul

social-mediaMarea majoritate a organizaţiilor non-profit (88%) experimentează social media cu scopul de a accesa un public cât mai larg şi relevant, dar o altă majoritate importantă a lor (79%) declară că nu poate demonstra impactul reţelelor sociale pentru propriile organizaţii. Doar jumătate (51%) raportează o utilizare activă a reţelelor sociale, conform unui studiu realizat de echipa de impact social a Weber Shandwick împreună cu KRC Research în rândul a 200 de directori executivi şi de comunicare ai unor organizaţii non-profit şi fundaţii.

Citeste mai mult...

Nou comisar pentru comunicarea europeană

În sfârşit a fost votată noua componenţă a Cabinetului Barroso II, echipa care va trebui să îşi onoreze mandatul până la sfârşitul lunii octombrie 2014. "Acesta este un mandat pentru ca noi să fim îndrăzneţi", a spus José Manuel Barroso, după vot.

Citeste mai mult...

Jurnaliştii din Europa, preocupaţi de perspectivele mass-media tradiţionale

traditional-media_online-meAvântul instrumentelor media digitale şi a reţelelor sociale, alături de criza economică globală au avut un impact profund asupra jurnaliştilor europeni, o treime din participanţii la studiul realizat de reţeaua de PR Oriella manifestându-şi preocuparea că propriile canale media tradiţionale pot ajunge chiar să fie eliminate de pe piaţă, în timp ce unul din cinci au confirmat că acest lucru s-a întâmplat deja în cazul propriilor publicaţii.

Citeste mai mult...

O nouă cercetare analizează rapoartele de CSR ale celor mai mari companii farmaceutice din lume

Centrul de Mediu Roberts (REC) de la Colegiul Claremont McKenna a realizat o analiză a rapoartelor sociale publicate de cele mai mari 26 de companii farmaceutice din lume. Evaluarea a luat în calcul transparenţa şi performanţele sociale şi de mediu cuprinse în rapoartele de sustenabilitate.

Citeste mai mult...

Clasamentul primelor 5 campanii de PR ale deceniului

sampanieThe Holmes Report a anunţat recent clasamentul primelor cinci campanii de relaţii publice ale deceniului. Aceste campanii au demonstrat impresionanta anvergură şi complexitate a funcţiei de Relaţii Publice: gândirea strategică şi creativitatea menite a ajuta clienţii să-şi croiască drum prin dezordinea care a caracterizat primii 10 ani ai secolului XXI şi să capteze imaginaţia publicului.

Citeste mai mult...

Încrederea, cel mai important motor al reputaţiei în Marea Britanie, în viziunea Edelman Trust Barometer

Să fii demn de încredere este principalul factor motor al reputaţiei unei companii în Marea Britanie, ne arată ultimul Barometru al Încrederii elaborat de Edelman.

Citeste mai mult...

Richard Edelman: Încrederea în mediul de afaceri s-a îmbunătăţit, dar pacientul mai are nevoie de mult timp până la recuperarea completă

Creşterea nivelului de încredere în mediul de afaceri camuflează fragilitatea acestuia. Există o oarecare îngrijorare ce vizează luarea de măsuri exclusiv pe termen scurt ca urmare a crizei şi cu privire la rolul de „câine de pază” pe care guvernul va continua să şi-l asume. Companiile trebuie să le demonstreze scepticilor contrariul şi să arate că pot să obţină profit, realizându-şi în acelaşi timp şi obiectul de activitate.

Citeste mai mult...

Burson-Marsteller: Doar jumătate dintre companii au un plan de criză

dominoDeşi 60% dintre factorii de decizie din companii au parcurs în cariera lor o criză şi mai bine de jumătate dintre ei s-au confruntat cu o criză în ultimul an, doar 53% beneficiază în prezent de un plan de criză, conform celui mai recent studiu asupra nivelului de pregătire pentru o criză, realizat de Burson-Marsteller. Studiul a scos în evidenţă şi un consens cvasi-generalizat în rândul liderilor din afaceri care consideră că natura incontrolabilă şi incertitudinea aferentă crizei generează ameninţări grave la adresa reputaţiei companiei.

Citeste mai mult...

CSR Europe şi partenerii săi naţionali lansează un ghid al responsabilităţii sociale corporatiste în Europa

csreuropeReţeaua de organizaţii naţionale partenere CSR Europe a lansat un ghid al practicilor de CSR în Europa, ce urmăreşte să ofere informaţii la prima mână despre evoluţia conceptului de CSR şi despre tendinţele şi priorităţile curente manifestate în diferite state europene. Tematicile prezentate au inclus politicile şi legislaţiile naţionale promovate în domeniul CSR, principalii actori organizaţionali şi cele mai noi evoluţii apărute la nivelul diferitelor arii de interes, inclusiv mediu, lanţul de aprovizionare, drepturile omului, egalitatea de şanse, implicarea în comunitate şi produsele şi serviciile durabile.

Citeste mai mult...

Liderii de opinie se declară în favoarea lobby-ului, sub rezerva transparenţei

transparentaÎn întreaga Europă, 48% dintre liderii politici sunt de pürere că lobby-ul are o contribuţie pozitivă la procesul democratic. Acest procent a fost mult mai ridicat în ţări precum Ungaria şi Italia, unde 67% dintre respondenţi privesc lobby-ul într-un  mod pozitiv. Cu toate acestea însă, în Polonia doar 3% din persoanele intervievate consideră că lobby-ul are un impact pozitiv asupra democraţiei.

Citeste mai mult...

Ogilvy Londra deschide un magazin ambulant în Brixton pentru a ajuta comunitatea locală

ideashop_ogilvyAgenţia, cu sediul în Canary Wharf – printre ai cărei clienţi „blue-chip” se numără Ford, Unilever, BT, American Express şi IBM – deschide o filială „ambulantă” în piaţa satului Brixton, sub numele de Magazinul de Idei. Timp de trei zile (între 4 şi 6 februarie), Magazinul de Idei va funcţia ca şi "clinică" de publicitate şi marketing pentru antreprenori, proiectele comunitare, activităţile de binefacere, grupările artistice şi alte organizaţii şi persoane private din zonă.

Citeste mai mult...

Conferinţele video, din ce în ce mai populare

Criza economică încă mai face presiuni financiare asupra companiilor. În acelaşi timp, comunicaţiile şi noile tehnologii continuă să se dezvolte şi să fie aplicate din ce în ce mai mult la nivel organizaţional. Probabil că aceştia doi sunt factorii principali care determină popularitatea din ce în ce mai crescută a conferinţelor video şi la nivelul companiilor de pretutindeni şi nu numai.

Citeste mai mult...

Davos 2010: Actuala criză economică se suprapune unei crize morale şi de valori, conform sondajului de opinie realizat de Forumul Economic Mondial (FEM)

davos_klaus2Sondajul, ce a avut la bază 130.000 de membri ai platformei Facebook din zece economii membre ale grupului G20, a mai constatat că doar un sfert dintre oameni cred că marile companii multi-naţionale au o abordare "condusă de valori" asupra propriilor sectoare. Proporţia creşte la 40% în cazul întreprinderilor mici şi mijlocii. Jumătate dintre cei intervievaţi - din Franţa, Germania, India, Indonezia, Israel, Mexic, Arabia Saudită, Africa de Sud, Turcia şi SUA - cred că valorile universale există.

Citeste mai mult...

IPRA Golden World Awards 2010 pentru excelenţă în relaţii publice

ipra_logoGolden World Awards for Excellence este o competiţie internaţională organizată de IPRA (International Public Relations Association) care evaluează şi oferă distincţii celor mai bune campanii de relaţii publice la nivel global. În cadrul Golden World Awards 2010 pot participa programe de relaţii publice locale, regionale, naţionale sau internaţionale implementate sau încheiate în 2009/2010.

Citeste mai mult...

Parteneri

banca transilvania logo 2Logo-McCannPR PNG    rd logo home        Graffiti PR logo-1             

GMP logo 2         logo oxygen site        dccom LOGO nou site          Samsung logo black