28032024

Back Eşti aici:Home News PR News: Tendinte si Cercetari

IPRA Golden World Awards 2010 pentru excelenţă în relaţii publice

ipra_logoGolden World Awards for Excellence este o competiţie internaţională organizată de IPRA (International Public Relations Association) care evaluează şi oferă distincţii celor mai bune campanii de relaţii publice la nivel global. În cadrul Golden World Awards 2010 pot participa programe de relaţii publice locale, regionale, naţionale sau internaţionale implementate sau încheiate în 2009/2010.

Citeste mai mult...

Organizaţiile non-profit folosesc social media, dar nu stiu să măsoare impactul

social-mediaMarea majoritate a organizaţiilor non-profit (88%) experimentează social media cu scopul de a accesa un public cât mai larg şi relevant, dar o altă majoritate importantă a lor (79%) declară că nu poate demonstra impactul reţelelor sociale pentru propriile organizaţii. Doar jumătate (51%) raportează o utilizare activă a reţelelor sociale, conform unui studiu realizat de echipa de impact social a Weber Shandwick împreună cu KRC Research în rândul a 200 de directori executivi şi de comunicare ai unor organizaţii non-profit şi fundaţii.

Citeste mai mult...

Berlin Fashion Week şi creşterea pieţei modei eco: un târg verde, noi tendinţe şi materiale inovatoare

eco_fashion_290Pentru patru zile Berlin nu a fost numai capitala Germaniei, ci şi metropola globală a business-ului modei. Berlin Fashion Week (între 20. şi 24. ianuarie) a atras mii de vizitatori în oraşul de pe Spree. Calendarul evenimentului a fost plin ochi cu show-uri de modă, trend talks, simpozioane şi petreceri. Şi scena modei eco a fost reprezentată. În Prenzlauer Berg a avut loc pentru prima dată un eco-catwalk.

Citeste mai mult...

Jurnaliştii din Europa, preocupaţi de perspectivele mass-media tradiţionale

traditional-media_online-meAvântul instrumentelor media digitale şi a reţelelor sociale, alături de criza economică globală au avut un impact profund asupra jurnaliştilor europeni, o treime din participanţii la studiul realizat de reţeaua de PR Oriella manifestându-şi preocuparea că propriile canale media tradiţionale pot ajunge chiar să fie eliminate de pe piaţă, în timp ce unul din cinci au confirmat că acest lucru s-a întâmplat deja în cazul propriilor publicaţii.

Citeste mai mult...

Jakarta va găzdui Conferinţa Internaţională IPRA

International Public Relations Association (IPRA) organizează o conferinţă internaţională în Jakarta, Indonezia, unde se va dezbate rolul strategic al relaţiilor publice în rezolvarea problemelor aduse de criza economică globală. Conferinţa, care se va derula între 2 şi 4 februarie, coincide cu alte două evenimente, IPRA Presidential Inauguration 2010 şi întâlnirile Comisiei şi ale Consiliului IPRA.

Citeste mai mult...

Clasamentul primelor 5 campanii de PR ale deceniului

sampanieThe Holmes Report a anunţat recent clasamentul primelor cinci campanii de relaţii publice ale deceniului. Aceste campanii au demonstrat impresionanta anvergură şi complexitate a funcţiei de Relaţii Publice: gândirea strategică şi creativitatea menite a ajuta clienţii să-şi croiască drum prin dezordinea care a caracterizat primii 10 ani ai secolului XXI şi să capteze imaginaţia publicului.

Citeste mai mult...

Consumatorii utilizează telefoanele mobile pentru diverse activităţi atunci când sunt la cumpărături

shoppingConform unui studiu anual global care analizează comportamentul de achiziţie al cumpărătorilor în perioada de sărbători, peste jumătate dintre consumatorii din 11 ţări şi-au folosit telefoanele mobile pentru diverse activităţi legate de cumpărături atunci când se aflau în magazin. Printre acestea s-au numărat compararea preţurilor şi a produselor, solicitarea opiniilor prietenilor, aflarea de informaţii privind produsele, obţinerea de cupoane.

Citeste mai mult...

Richard Edelman: Încrederea în mediul de afaceri s-a îmbunătăţit, dar pacientul mai are nevoie de mult timp până la recuperarea completă

Creşterea nivelului de încredere în mediul de afaceri camuflează fragilitatea acestuia. Există o oarecare îngrijorare ce vizează luarea de măsuri exclusiv pe termen scurt ca urmare a crizei şi cu privire la rolul de „câine de pază” pe care guvernul va continua să şi-l asume. Companiile trebuie să le demonstreze scepticilor contrariul şi să arate că pot să obţină profit, realizându-şi în acelaşi timp şi obiectul de activitate.

Citeste mai mult...

Revenirea treptată a situaţiei economice generează mobilitate pe piaţa muncii din SUA

jobsVeştile recente privind îmbunătăţirea situaţiei economice par să-i determine pe oameni să-şi caute locuri noi de muncă. Conform celui mai recent sondaj realizat de CareerBuilder, aproape o persoană angajată din 5 (19%) plănuieşte să-şi părăsească locul actual de muncă şi să se angajeze în altă parte, iar 9% dntre respondenţi declară că plănuiesc să–şi caute un nou loc de muncă în 2011.  Sondajul a fost realizat între 5 şi 23 noiembrie 2009 şi a avut un eşantion de 5200 de angajaţi.

Citeste mai mult...

CSR Europe şi partenerii săi naţionali lansează un ghid al responsabilităţii sociale corporatiste în Europa

csreuropeReţeaua de organizaţii naţionale partenere CSR Europe a lansat un ghid al practicilor de CSR în Europa, ce urmăreşte să ofere informaţii la prima mână despre evoluţia conceptului de CSR şi despre tendinţele şi priorităţile curente manifestate în diferite state europene. Tematicile prezentate au inclus politicile şi legislaţiile naţionale promovate în domeniul CSR, principalii actori organizaţionali şi cele mai noi evoluţii apărute la nivelul diferitelor arii de interes, inclusiv mediu, lanţul de aprovizionare, drepturile omului, egalitatea de şanse, implicarea în comunitate şi produsele şi serviciile durabile.

Citeste mai mult...

Lufthansa, Google şi Otto - cei mai interesanţi tweeteri în Germania

Conţinutul de calitate asigură şi o dispersie crescută. Aşa sună rezultatul unui studiu actual realizat pe tema dispersării de ştiri scurte pe Twitter. Pe parcursul a trei luni, firma de consultanţă Absolit împreună cu Uniunea germană de economie prin internet eco şi cu agenţia de PR talkabout communications au urmărit cele mai active 20 de organizaţii pe Twitter.  "Multe organizaţii utilizează Twitter  pentru a-şi crea o imagine pozitivă prin intermediul dialogului direct" afirmă autorul studiului, Torsten Schwarz. Exemple precum Lufthansa şi Google relevă că o dispersie ridicată a mesajului poate fi obţinută şi fără un dialog foarte personal.

Citeste mai mult...

Ogilvy Londra deschide un magazin ambulant în Brixton pentru a ajuta comunitatea locală

ideashop_ogilvyAgenţia, cu sediul în Canary Wharf – printre ai cărei clienţi „blue-chip” se numără Ford, Unilever, BT, American Express şi IBM – deschide o filială „ambulantă” în piaţa satului Brixton, sub numele de Magazinul de Idei. Timp de trei zile (între 4 şi 6 februarie), Magazinul de Idei va funcţia ca şi "clinică" de publicitate şi marketing pentru antreprenori, proiectele comunitare, activităţile de binefacere, grupările artistice şi alte organizaţii şi persoane private din zonă.

Citeste mai mult...

Influenţa stakeholderilor la nivel global, analizată într-un nou studiu

stakeholderiBoston College Center for Corporate Citizenship a realizat un studiu complex privind influenţa stakeholderilor şi a grupurilor de presiune în nouă ţări. Cercetarea reflectă dinamica contextelor locale, de la modul răspândirii capitalismului în cadrul pieţelor, până la creşterea puterii mediului de afaceri, presiunile exercitate asupra companiilor pentru ca acestea să îşi asume mai multe responsabilităţi sociale şi ecologice sau accentuarea neîncrederii publicurilor în ceea ce priveşte corporaţiile.

Citeste mai mult...

Davos 2010: Actuala criză economică se suprapune unei crize morale şi de valori, conform sondajului de opinie realizat de Forumul Economic Mondial (FEM)

davos_klaus2Sondajul, ce a avut la bază 130.000 de membri ai platformei Facebook din zece economii membre ale grupului G20, a mai constatat că doar un sfert dintre oameni cred că marile companii multi-naţionale au o abordare "condusă de valori" asupra propriilor sectoare. Proporţia creşte la 40% în cazul întreprinderilor mici şi mijlocii. Jumătate dintre cei intervievaţi - din Franţa, Germania, India, Indonezia, Israel, Mexic, Arabia Saudită, Africa de Sud, Turcia şi SUA - cred că valorile universale există.

Citeste mai mult...

Sustenabilitatea corporatistă devine din ce în ce mai importantă în Coreea

SolAbility, o companie coreeano-elveţiană care realizează diverse cercetări pentru instituţii şi corporaţii, a realizat un studiu privind sustenabilitatea corporativă în Coreea. În cadrul sondajului au participat 187 de respondenţi din industrii diferite.

Citeste mai mult...

Chartered Institute of Public Relations : Industria de PR rămâne flexibilă pe timp de recesiune

tshirt-prMembrii Chartered Institute of Public Relations (CIPR) au concluzionat, în cadrul unui studiu derulat de ComRes, faptul că industria PR şi-a păstrat flexibilitatea pe timp de recesiune. Acest raport, realizat în parteneriat cu ComRes, a inclus circa 2.000 dintre membrii CIPR şi a urmărit să analizeze modul în care aceştia privesc recesiunea şi cum reuşeşte industria de PR să facă faţă acestor provocări.

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP