30032020

Back Eşti aici:Home News PR News: Tendinte si Cercetari

Oamenii sprijină măsurile luate împotriva schimbărilor climatice

Un sondaj realizat de WorldPublicOpinion.org în 15 ţări, majoritatea în curs de dezvoltare, relevă faptul că oamenii doresc să fie luate măsuri împotriva schimbărilor climatice, chiar dacă acest lucru s-ar putea să îi coste bani în plus. În cadrul acestui sondaj au participat 13.518 respondenţi din Bangladesh, China, Egipt, Franţa, India, Indonezia, Iran, Japonia, Kenya, Mexic, Rusia, Senegal, Turcia, SUA şi Vietnam. Majoritatea declară că ar sprijini diversele măsuri publice luate împotriva emisiilor de gaze de seră, precum prezervarea sau dezvoltarea pădurilor, de exemplu.

Citeste mai mult...

Social media deconstruite – totul se rezumă la relaţiile interumane

Implicarea în social media nu mai este o opţiune, ci o necesitate, căreia specialiştii în Relaţii Publice trebuie să-i răspundă, activându-şi abilităţile de a construi relaţii. Dincolo de toate, social media pot fi deconstruite pentru a ajunge la pattern-urile fundamentale ale interacţiunii interumane şi tocmai aici experţii în Relaţii publice deţin avantajul, fiindcă „relaţia” este termenul cheie din profesia lor, constituind, în acelaşi timp, domeniul în care excelează.

Citeste mai mult...

7 din 10 familii americane reciclează

Conform unui studiu recent al Plastic Make it Possible, o iniţiativă sponsorizată de American Chemestry Council, în aproape 70% dintre gospodăriile americane se reciclează. Iar în peste două din trei din aceste case, femeile sunt cele care susţin reciclarea şi fac eforturi în acest sens. În una din patru familii responsabilitatea aceasta este împărţită între parteneri, în timp ce în doar 10%  din gospodări copiii sunt cei care trebuie să se ocupe de reciclare. De asemenea, conform sondajului, 82% dintre americani ştiu că sticlele de plastic reciclate pot fi refolosite pentru a produce o mulţime de produse, precum veste de salvare, pânze pentru bărci, sfoară şi chiar tricouri.

Citeste mai mult...

Decizia de a cumpăra online, influenţată de probleme de securitate

Conform unui studiu al National Cyber Security Alliance (NCSA) şi Symantec (SYCM), bazat pe un sondaj realizat de Zogby International, la care au participat peste 3.500 de americani, securitatea online joacă un rol important în luarea deciziilor de achiziţie. Astfel, retailerii online pot pierde nenumăraţi clienţi dacă aceştia consideră că site-ul are probleme de securitate.

Citeste mai mult...

Femeile continuă să fie responsabile de achiziţionarea produselor pentru casă

Chiar dacă numărul femeilor angajate îl va depăşi curând pe cel al bărbaţilor, ele rămân în continuare responsbile de cumpărăturile pentru casă, achiziţionând mâncare sau alte obiecte utilizate în spaţiul domestic, conform unui sondaj al Mediamark Research / Intelligence (MRI).

Citeste mai mult...

Gripa porcină şi comunicarea 2.0 - Tăcerea clinicilor germane

gripa_porcina1Germania, toamna lui 2009 - gripa porcină ia amploare, naţiunea germană pare să cunoască o singură temă de discuţie. Ce se întâmplă însă cu principalii furnizori de informaţii? Cine intră pe site-urile web ale marilor clinici germane, poate obţine multe informaţii medicale, însă cu privire la tema gripei porcine majoritatea unităţilor medicale rămân tăcute, în condiţiile în care ele ar trebui să fie prima sursă de informaţii competente. 

Citeste mai mult...

Green Conference sau despre cum să fii responsabil

Pe 12 noiembrie a avut loc la Crowne Plaza prima ediţie a Green Conference, eveniment care şi-a propus să aducă în prim-plan un subiect „fierbinte” al peisajului de business actual: eco-responsabilitatea.

Citeste mai mult...

Recenziile produselor pe site aduc profituri pentru micile afaceri

Micile firme şi afaceri care includ recenzii pe site-urile lor sunt răsplătite adesea cu un profit mai mare, conform unui sondaj al RatePoint, agenţie care se ocupă de managementul online şi analiza feedback-ului clienţilor. Astfel, din cele 30% dintre micile firme care au integrat recenzii ale produselor pe site-urile lor, 43% au declarat că acest lucru le-a adus mai multe vânzări, iar 28% au declarat că aceste recenzii le-au adus un trafic mai mare pe site.

Citeste mai mult...

Consumatorii se informează din mediul online pentru cumpărăturile de sărbărtori

Conform celui de-al 24-lea studiu anual Deloitte, „Deloitte's Annual Holiday Survey”, noile tehnologii au influenţat foarte mult comportamentele de achiziţie ale consumatorilor, anul acesta social media şi teleoanele mobile jucând un rol esenţial în influenţarea deciziilor de cumpărare.

Citeste mai mult...

90% dintre consumatori vor face cumpărături online sezonul acesta

Un sondaj efectuat de Sunbelt Software relevă faptul că peste jumătate dintre consumatori (56%) sunt îngrijoraţi cu privire la utilizarea online a cărţilor de credit, dar peste 90% dintre cei 650 de respondenţi le vor folosi totuşi în acest mod. De fapt, în ciuda  problemelor de securitate, peste 60% dintre ei vor face mai multe cumpărături online în acest sezon, cu toate că de la an la an, cumpărăturile de sărbători sunt marcate de o creştere a infracţiunilor în spaţiul virtual. Astfel, chiar dacă vinerea de dinaintea Zilei Recunoştinţei este cea mai aglomerată şi cea mai afectată de infracţiunile virtuale, 25% dintre respondenţii participanţi în cadrul sondajului plănuiesc să facă diverse cumpărături în această zi. De altfel, 36% dintre respondenţi primesc în mod regulat oferte speciale pe mail sau prin intermediul reţelelor sociale.

Citeste mai mult...

Global Blogging Manifest - noi reguli ale blogosferei?

wbfRolul blogurilor în realitatea imediată a societăţilor şi comunităţilor din întreaga lume a fost tema centrală dezbatută în prima zi a World Blogging Forum 2009. Preşedintele Romaniei, Traian Basescu, a deschis oficial sesiunea de discuţii numind comunicarea on-line drept o cultură alternativă a pluralismului şi a dialogului social, în care libertatea de exprimare  trebuie să fie strâns legată de responsabilitatea manifestării ei.

Citeste mai mult...

Social media redefinesc cultura online şi offline

Conform unui studiu efectuat de Euro RSCG Worldwide, experienţa retail se schimbă, la fel şi modul în care oamenii iau legătura cu familia şi prietenii sau modul în care se implică în problemele politice şi umanitare. De asemenea, din cauza „dezinhibiţiei virtuale”, utilizatorii media online adoptă din ce în ce mai mult un comportament nepotrivit.

Citeste mai mult...

Foştii angajaţi, o ameninţare pentru securitatea informaţiilor

Cel de-al 12-lea studiu anual „Ernst & Young Global Information Security Survey” dezvăluie faptul că profesioniştii din IT sunt îngrijoraţi cu privire la lipsa unui buget pentru securitate şi la represalii din partea foştilor angajaţi. Astfel, studiul, la care au participat aproape 1900 Senior Executives din peste 60 de ţări, indică faptul că peste 75% dintre respondenţi sunt îngrijioraţi cu privire la reacţii negative din partea foştilor angajaţi, 42% încearcă deja să înţeleagă toate riscurile legate de această problemă, iar 26% au început să ia măsuri.

Citeste mai mult...

De la Unique Selling Proposition la Relationship Selling Proposition

Specialiştii în marketing şi advertising reuniţi la dezbaterile Marketing 360 au convenit că punctul forte care va dicta succesul companiilor din Romania în următoarea perioadă este orientarea atenţiei în totalitate asupra consumatorului. Aneta Bogdan, Managing Partner, Brandient, numeşte marketingul "prezentul business-ului", cel de care ai nevoie atunci când situaţia se schimbă, în timp ce brandingul vorbeşte despre viitorul unui business. În 2009, proiectele de rebranding nu s-au făcut simţite tocmai pentru că oamenii sunt interesaţi de prezent în perioadele de recesiune.

Citeste mai mult...

Statele Unite: cel mai bun brand de ţară

Pentru prima dată, SUA a ocupat locul 1 în cadrul Country Brand Index (CBI), un studiu global anual care a ajuns în prezent la cea de-a cincea ediţie. Pe locurile 2 şi 3 s-au situat Canada, gazda Jocurilor Olimpice de Iarnă din 2010, respectiv Australia, care ocupa prima poziţie anul trecut. CBI este un studiu care are aproximativ 3000 de respondenţi din 9 ţări, turişti aflaţi în călătorii de afaceri sau de relaxare şi examinează modul în care sunt percepute şi apreciate brandurile de ţară, precum şi diferitele curente globale de la nivelul sectorului turistic.

Citeste mai mult...

Generaţia viitoare a Europei nu ştie cum să salveze planeta

Un studiu paneuropean realizat de către Sony Europe indică faptul că următoarea generaţie a Europei este confuză din cauza mesajelor eco şi nu ştie ce măsuri trebuie luate pentru a salva planeta. Astfel, 6 din 10 copii din Europa consideră că mesajele contradictorii vizând problemele de mediu îi derutează, făcându-i să se simtă neajutoraţi şi apatici în ceea ce priveşte protejarea mediului înconjurător. Un sfert dintre copii nu ştiu cum să se implice în problemele de mediu şi nu văd ce rost ar avea implicarea lor. De asemenea, tinerii consideră că guvernul şi marile corporaţii trebuie să fie responsabile în egală măsură de rezolvarea problemelor ecologice.

Citeste mai mult...

Parteneri

banca transilvania logo 2Logo-McCannPR PNG    rd logo home        Graffiti PR logo-1             

GMP logo 2         logo oxygen site        dccom LOGO nou site          Samsung logo black