În ciuda problemelor economice, consumatorii sunt preocupaţi de binele public
- Marți, 29 Decembrie 2009 18:08 |
- Adina Tudor
Problema sănătăţii vizează şi companiile, în opinia consumatorilor
- Marți, 22 Decembrie 2009 22:00 |
- Adina Tudor
Social media deconstruite – totul se rezumă la relaţiile interumane
- Joi, 03 Decembrie 2009 13:12 |
- Andra Larisa Zaharia
Implicarea în social media nu mai este o opţiune, ci o necesitate, căreia specialiştii în Relaţii Publice trebuie să-i răspundă, activându-şi abilităţile de a construi relaţii. Dincolo de toate, social media pot fi deconstruite pentru a ajunge la pattern-urile fundamentale ale interacţiunii interumane şi tocmai aici experţii în Relaţii publice deţin avantajul, fiindcă „relaţia” este termenul cheie din profesia lor, constituind, în acelaşi timp, domeniul în care excelează.
Apariţia noilor tehnologii la locul de muncă, întârziată de rezistenţa la schimbare şi constrângerile financiare
- Duminică, 20 Decembrie 2009 22:00 |
- Adina Tudor
Cei trei factori care împiedică implementarea şi utilizarea noilor tehnologii la locul de muncă sunt, conform unui nou sondaj Deloitte: 1) rezistenţa la schimbare şi refuzul de a adopta instrumente şi metode virtuale de lucru, 2) constrângerile financiare şi 3) strategiile care au redus sistematic bugetele. La studiul „Technology and People: Understanding the Workplace of Tomorrow” au participat 750 de executivi responsabili cu tehnologia, din diferite industrii.
Decizia de a cumpăra online, influenţată de probleme de securitate
- Miercuri, 02 Decembrie 2009 22:00 |
- Adina Tudor
Balanţa între PR şi jurnalism nu se modifică. Un comentariu marca Frankfurter Allgemeine Zeitung
- Miercuri, 16 Decembrie 2009 13:10 |
- Carsten Knop
Gripa porcină şi comunicarea 2.0 - Tăcerea clinicilor germane
- Marți, 01 Decembrie 2009 22:00 |
- PR Romania
Adolescenţii vor să poată accesa reţelele sociale la locul de muncă
- Marți, 15 Decembrie 2009 11:50 |
- Adina Tudor
Recenziile produselor pe site aduc profituri pentru micile afaceri
- Duminică, 29 Noiembrie 2009 22:00 |
- Adina Tudor
NetCamp: Cum să-ţi dezvolţi un Startup în 48 de ore
- Luni, 14 Decembrie 2009 15:05 |
- Georgiana Stanciu
90% dintre consumatori vor face cumpărături online sezonul acesta
- Joi, 26 Noiembrie 2009 12:43 |
- Adina Tudor
Utilizarea reţelelor sociale de către femei a crescut cu 48% faţă de anul trecut
- Luni, 14 Decembrie 2009 14:18 |
- Adina Tudor
Social media redefinesc cultura online şi offline
- Marți, 24 Noiembrie 2009 11:14 |
- Adina Tudor
United Nations Climate Change Conference, 7-18 decembrie
- Miercuri, 09 Decembrie 2009 14:04 |
- Adina Tudor
De la Unique Selling Proposition la Relationship Selling Proposition
- Vineri, 20 Noiembrie 2009 09:47 |
- Georgiana Stanciu
Specialiştii în marketing şi advertising reuniţi la dezbaterile Marketing 360 au convenit că punctul forte care va dicta succesul companiilor din Romania în următoarea perioadă este orientarea atenţiei în totalitate asupra consumatorului. Aneta Bogdan, Managing Partner, Brandient, numeşte marketingul "prezentul business-ului", cel de care ai nevoie atunci când situaţia se schimbă, în timp ce brandingul vorbeşte despre viitorul unui business. În 2009, proiectele de rebranding nu s-au făcut simţite tocmai pentru că oamenii sunt interesaţi de prezent în perioadele de recesiune.
Oamenii sprijină măsurile luate împotriva schimbărilor climatice
- Luni, 07 Decembrie 2009 13:39 |
- Adina Tudor