30032020

Back Eşti aici:Home News PR News: Tendinte si Cercetari

Media sociale, utilizate în mediul de afaceri. Un sondaj Business.com

Un sondaj al Business.com, „2009 Business Social Media Benchmarking Study”, oferă informaţii importante privind modul în care sunt utilizate media sociale în mediul de afaceri. Studiul a avut 2 948 de respondenţi, adulţi din Statele Unite şi Canada care folosesc media sociale în timpul serviciului (citesc bloguri, folosesc Twitter pentru a găsi informaţii legate de mediul de afaceri etc.) şi/sau lucrează pentru o companie care are diverse iniţiative desfăşurate prin intermediul media sociale.

Citeste mai mult...

Criza determină apariţia unor noi tipuri de consumatori

Modul în care populaţia americană a fost afectată de criză a determinat apariţia unor segmente noi de piaţă. Astfel, conform studiului „Marketing to the Post-Recession Consumers” realizat de firma de cercetare şi strategie de marketing Decitica, aceste patru noi categorii de consumatori sunt:  1) Steadfast Frugalists, 2) Involuntary Penny-Pinchers, 3) Pragmatic Spenders şi 4) Apathetic Materialists.

Citeste mai mult...

Cetăţenia corporativă, importantă în perioada de criză

Noul sondaj State of Corporate Citizenship 2009, un proiect al Boston College Center şi The Hitachi Foundation, relevă faptul că din ce în ce mai multe companii americane au în vedere cetăţenia corporativă (corporate citizenship), văzută mult mai importantă în această perioadă de criză decât până acum. Cu toate acestea, chiar dacă atitudinea faţă de ideea de cetăţenie corporativă este una pozitivă, încă există diferenţe între această atitudine şi practicile şi investiţiile propriu-zise.

Citeste mai mult...

Reţelele sociale şi voucherele online au schimbat comportamentul cumpărătorilor

Un sondaj recent al HS&P solicitat de The Loyalty Practice indică faptul că reţelele sociale şi site-urile care oferă coduri de vouchere online au schimbat modul în care oamenii îşi fac cumpărăturile. Nemaifiind mulţumiţi de magazinele „reale”, 25% dintre consumatori caută acum cele mai bune preţuri în magazinele virtuale. Astfel, 53% dintre adulţii britanici care folosesc Internetul declară că fac mai multe tranzacţii online, în timp ce 74% compară online diferite preţuri. După cum declară directorul Ed Wilkinson, „Internetul este un instrument foarte valoros pentru consumatori. Site-urile ca VoucherSeeker, care oferă vouchere cu diferite discount-uri, sau site-urile care permit compararea preţurilor, sunt foarte utile pentru toţi indivizii care trebuie să respecte un anumit buget de cumpărături.”

Citeste mai mult...

e-Aptitudini – competenţa digitală ca abilitate esenţială pentru orice comunicator

e-skillsIeri dimineaţă am participat la lansarea oficială a programului naţional pentru dezvoltarea competenţelor IT e-Aptitudini în România, ca parte a programului european Digital Europe. Acest program s-a format din iniţiativa Microsoft, care a strâns în jurul său şi alte organizaţii precum Junior Achievement, Fundaţia „Nadia Comăneci”, EOS (Education for an Open Society), CIVITAS şi e-centre.ro.

Citeste mai mult...

Calea de la optimism la reputaţie

optimism“Trebuie sã investim în a schimba realitatea, şi nu în a schimba imaginea!” Aceasta a fost concluzia care a încheiat cea de-a doua ediţie Optimism 2009, realizatã de Evensys şi care a început simplu, printr-o discuţie liberã între Andreea Marin, regizorul Cristian Mungiu şi Cristian Lupşa.

Citeste mai mult...

Utilizatorii consideră că opiniile online influenţează comportamentul companiilor

Două treimi dintre utilizatorii de new media din Statele Unite sunt de părere că pot influenţa comportamentul companiilor exprimându-şi opiniile prin intermediul noilor media. Astfel, conform sondajului realizat de Cone, 2009 Cone Consumer New Media Study, 44% dintre aceştia caută, împărtăşesc sau discută online despre informaţii legate de responsabilitatea corporativă (CR) şi sunt foarte încrezători în capacitatea lor de a influenţa comportamentul organizaţional.

Citeste mai mult...

65% dintre consumatorii americani reduc cheltuielile pentru vacanţa de iarnă

Tulburările economice continuă să afecteze buzunarele şi atitudinile consumatorilor, pe măsură ce se apropie iarna. 6%, adică 13,5 milioane de americani, încă mai au datorii de la sărbătorile de anul trecut. Conform unui nou sondaj, Consumer Reports Holiday Shopping Poll, 65% dintre americani plănuiesc să reducă anul acesta cheltuielile de sărbători, incluzând banii daţi pe cadouri, călătorii şi divertisment.

Citeste mai mult...

Generatia Y ar renunta la retelele sociale inaintea e-mail-urilor

Participatory Marketing Network (PMN) a dezvăluit rezultatele celui de-al treilea studiu privind comportamentul membrilor Generaţiei Y. Cercetarea a fost realizată în parteneriat cu Pace University's Lubin School of Business' IDM Lab şi a analizat date precum timpul petrecut pe reţelele sociale, pentru scrierea sau citirea mail-urilor, pentru trimiterea de mesaje text, pentru conversaţiile telefonice, timpul petrecut în faţa televizorului, citind reviste sau navigând pe Internet. Generaţia Y cuprinde peste 70 de milioane de americani, născuţi între 1977 şi 2002. În cadrul acestui sondaj au participat 203 respondenţi, cu vârsta cuprinsă între 18-24 de ani.

Citeste mai mult...

Bucureştiul Virtual, pe podiumul IPRA

virtual_bucharestVineri, 30 octombrie a avut loc Gala IPRA (International Public Relations Association), în cadrul căreia Rogalski Grigoriu Public Relations a primit o dublă distincţie pentru campania „What a fun time to be here!”, realizată împreună cu Chase Corp.
Campania a fost desemnată câştigătoare la două dintre categoriile prezente în concurs, şi anume “ePR and use of Internet” şi “PR on a shoestring”.

Citeste mai mult...

Colaborarea dintre educaţie şi tehnologie poate schimba evoluţia sferei economice

andra_zahariaO zi frumoasă începe cu preocuparea pentru propria educaţie şi iată că nici ziua de astăzi nu a făcut excepţie. Intel România a lansat o invitaţie la o masă rotundă pentru a dezbate rezultatele studiului "Tendinţe în utilizarea instrumentelor IT&C de către studenţi" comandat de această companie. Fiind vizată direct, am fost foarte interesantă să am acces la date cât mai concrete despre acest subiect şi sunt bucuroasă să împărtăşesc cu voi câteva probleme extrem de interesante pe care le-am dezbătut în această dimineaţă.

Citeste mai mult...

Digi Cafe octombrie 2009: cum măsurăm succesul campaniilor de mobile marketing

Pe 29 octombrie, în Club Pat, s-au întâlnit specialişti în mobile marketing de la More Mobile Relations (Norvegia), Voxline, Syscom Digital, Motion Vision Communication şi Netopia System, alături de cei interesaţi de această sferă, pentru a discuta despre evaluarea succesul campaniilor de mobile marketing. Invitaţi la dezbatere au fost Maia Novolan, director general Syscom Digital; Dan Vîrtopeanu, general manager Voxline Communication; Antonio Eram, fondator şi CEO Netopia System; Marian Costache, Managing Partner Motion Vision Communication şi Anders Borde, marketing director More Mobile Relations (Norvegia) care a luat parte la întâlnire prin Skype.

Citeste mai mult...

2009 – anul în care bugetul a dictat strategia de media

mfbIeri, 19 octombrie, a avut loc lansarea Media Fact Book 2009, un eveniment marca Initiative mult aşteptat de comunicatori şi de toţi cei implicaţi în media, dat fiind faptul că piaţa media a fost, anul acesta, cel puţin furtunoasă. Rezultatele prezentate în Media Fact Book sunt bazate pe date reale pentru intervalul ianuarie-august şi pe estimări conform tendinţelor pentru restul lunilor.

Optimizarea bugetelor, performanţă media mai mare şi costuri scăzute – acestea au fost principiile care au dominat comportamentele companiilor cu privire la promovarea în mass-media.

Citeste mai mult...

Au consumatorii încredere în marca de calitate?

În prezent, există peste 400 de mărci ale calităţii, certificate care să confirme calitatea produselor şi anumite trăsături care să indice grija companiilor faţă de preocupările consumatorilor lor – de la produse organice sau reciclabile, până la mărci care să indice produsele ecologice. Dar cât de eficiente sunt de fapt aceste mărci ale calităţii în creşterea brand awareness şi în stimularea achiziţiei propriu-zise?

Citeste mai mult...

Mamele care lucrează, public-ţintă pentru marketingul mobil

Conform unui studiu efectuat de Scarborough, „Shopping Insights on Today's Working Mom”, mamele care lucrează reprezintă cei mai mari utilizatori de servicii de telefonie mobilă, cheltuind pe facturi cu 21% mai mult decât utilizatorul mediu. Factura medie a unei mame care lucrează este de 94 de dolari, comparativ cu 78 de dolari a celorlalţi utilizatori. Mai mult decât atât, ele îşi utilizează telefoanele mobile pentru a descărca conţinut, cu 42% mai mult decât un utilizator obişnuit.

Citeste mai mult...

Brandurile tebuie să-şi recompenseze clienţii pentru a-i păstra

Studiul „The Checkout” privind comportamentul de achiziţie al consumatorilor, desfăşurat de The Integer Group şi M/A/R/C Research indică faptul că acei consumatori care cumpără în prezent mărci necunoscute declară că nu vor reîncepe să cumpere branduri renumite în viitorul apropiat.

Citeste mai mult...

Parteneri

banca transilvania logo 2Logo-McCannPR PNG    rd logo home        Graffiti PR logo-1             

GMP logo 2         logo oxygen site        dccom LOGO nou site          Samsung logo black