29032024

Back Eşti aici:Home News PR News: Tendinte si Cercetari Cluj Brands Tour – ediţia I: bloggerii întâlnesc brandurile clujene în offline

Cluj Brands Tour – ediţia I: bloggerii întâlnesc brandurile clujene în offline

Pin It
clujbrandstourÎn era 2.0 a comunicării digitale, încă sunt puţine companii, chiar şi dintre cele mari, puternice, care să acorde credit noii lumi a marketingului şi a PR-ului în online.

Bloggerii au sesizat această nealiniere a companiilor în rândul dezvoltării digitale şi au decis să vină ei în întâmpinarea companiilor. Alina Crâncău şi Dragoş Răzvan, cei doi bloggeri clujeni extrem de activi în proiectul Tvdece.ro, au gândit un proiect prin care să aducă oamenii din online faţă în faţă cu cele mai de succes companii din Cluj.

Prima ediţie a Cluj Brands Tour va avea loc în acest weekend (9-10 septembrie 2011) în Cluj-Napoca, iar primele companii care participă la acest proiect sunt  Banca Transilvania, Napolact, Vitacom, Farmec, Jolidon, Ursus şi Trilulilu. Acestea vor fi gazde pentru cei mai mai vizibili bloggeri din Timişoara, Bucureşti, Sibiu, Baia Mare, Oradea şi Hunedoara, cărora li se va alătura şi comunitatea online clujeană. Cluj Brands Tour este un eveniment organizat cu sprijinul Primăriei Cluj-Napoca.

“Cluj Brands Tour, ediţia I, a fost gândit să conecteze bloggerii din România, precum şi comunitatea on-line clujeană, cu brandurile clujene. Este aşadar un eveniment destinat online-ului care coboară timp de două zile în offline. Dacă prima ediţie va fi un succes, ne vom gândi şi la posibilitatea de a organiza în viitor un eveniment prin care şi publicul larg să fie implicat, în genul evenimentelor Open Day sau Ziua Porţilor Deschise”, mărturiseşte Alina Crâncău.

Referitor la selecţia brandurilor pentru acest eveniment, cei doi şi-au dat seama că sunt mult prea multe companii de success care merită incluse în proiect, astfel încât s-au decis să facă şi ediţii viitoare ale Cluj Brands Tour: “Am punctat prima ediţie, tocmai pentru că vom face la anul viitor şi ediţia a doua. Avem prea multe branduri de succes, ale căror poveşti abia aşteaptă să fie descoperite, încât trebuie să ne lăudam.  Programul turului a fost gândit pe două zile, timp suficient să putem vizita fiecare brand. Dacă am fi vizitat acum tot ce ne poate oferi Clujul la nivel de branduri de succes, probabil turul s-ar fi întins pe o săptămână sau chiar mai mult”, punctează din nou Alina Crâncău. 

Pe parcursul celor două zile de tur, bloggerii vor putea afla povestea celui mai îndrăgit brand de cosmetice româneşti, Farmec, a uneia dintre cele mai puternice bănci din România, Banca Transilvania, sau a celui mai iubit brand românesc de lactate, Napolact. Mai mult, aceştia vor afla povestea brandului clujean Vitacom Electronics, vor afla mai multe despre leaderul pieţei româneşti de lenjerie intimă şi costume de baie, Jolidon, şi vor degusta celebra bere nefiltrată produsă de Ursus la fabrica din Cluj-Napoca. De asemenea, turul va include şi o vizită la sediul Trilulilu, cel mai vizitat site din România, care are sediul principal la Cluj-Napoca.


Tvdece.ro este proiectul bloggerilor clujeni Alina Crâncău şi Dragoş Răzvan, câştigători ai locului 2 la categoria “Blog colectiv” de la RoBlogFest, ediţia din 2011. Subiectele abordate de aceştia sunt teme din viaţa de zi cu zi, expuse într-un mod sincer şi de cele mai multe ori autoironic.
A relatat Andreea Oprea, Senior Editor PR Romania
Pin It

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP