S-a lansat ediţia 2015 a European Communication Monitor, cel mai relevant studiu de investigare a pieţei de relaţii publice la nivel european

În fiecare an, EUPRERA (European Public Relations Education and Research Association) desfăşoară cel mai relevant studiu de investigare a pieţei de relaţii publice din Europa, analizând tendinţele comunicării strategice. Departamentul de Ştiinţe ale Comunicării, Facultatea de Litere, Universitatea din Bucureşti, în calitate de membru al EUPRERA, facilitează reprezentarea României în cadrul acestui studiu.

Studiul European Communication Monitor dezvoltă problematici extrem de actuale ale comunicării strategice : profesionalizarea comunicării în era digitală, atributele profesiei şi nivelul de satisfacţie al specialiştilor în comunicare, dezvoltarea carierei şi mentoratul, practicile de networking şi platformele, problematici  strategice, canale de comunicare şi social media, comunicarea mobilă, caracteristicile funcţiilor unei comunicări excelente.  Studiul se adresează specialiştilor în comunicare care fac parte atât din departamentele interne ale organizaţiilor (companii, IMM-uri, organizaţii non-profit, instituţii publice), cât şi din agenţiile de profil. Rezultatele sale sunt prezentate de EUPRERA printr-un raport de cercetare extrem de cuprinzător, ediţiile anterioare fiind accesibile pe site-ul http://www.zerfass.de/ECM-WEBSITE/.

Dacă sunteţi profesionist în una din ariile comunicării strategice sau relaţiilor publice, părerea voastră este extrem de importantă. Vă invităm, astfel, să participaţi la acest studiu, completând formularul online pe site-ul dedicat ediţiei 2015: http://communicationmonitor.eu/.