28032024

Back Eşti aici:Home News PR News: Tendinte si Cercetari Comunicarea transnaţională devine esenţială pentru multinaţionale

Comunicarea transnaţională devine esenţială pentru multinaţionale

Pin It

Un studiu internaţional efectuat de Cable&Wireless Worldwide indică faptul că o comunicare transnaţională este astăzi extrem de importantă, din moment ce companiile se bazează pe pieţele externe pentru dezvoltare în următoarele 12 luni. Rezultatele sondajului indică faptul că 68% din comunicatorii din multinaţionale îşi îndreaptă atenţia către pieţele globale pentru dezvoltarea afacerilor.

Studiul a avut drept respondenţi executivi din 300 de multinaţionale – ei au fost întrebaţi care sunt planurile de creştere şi dezvoltare ale organizaţiilor în climatul economic actual.
China şi India rămân cele mai populare pieţe externe pentru multinaţionalele din SUA şi Europa, cu 55% dintre respondenţi declarând că aceste două ţări au fost esenţiale în dezvoltarea companiilor lor. Mai mult decât atât, comerţul din interiorul continentului asiatic reprezintă un factor de creştere economică pentru multinaţionale, 60% dintre executivii din yona Asia-Pacific decalrând că sunt în căutare de noi pieţe pe continentul asiatic pentru dezvoltarea afacerii.

Nick Lambert, Managing Director – Global Markets, Cable&Wireless Worldwide, declară: „Acest sondaj indică un trend actual în comunicare: multinaţionale care se bazează pe reţele de comunicare solide pentru a-şi conecta activităţile la nivel global. Pe măsură ce companiile investesc în afara pieţelor lor de origine şi construiesc filiale peste tot în lume, reţeaua corporativă de comunicare devine esenţa afacerii, pentru că are rolul de a asigura dezvoltarea organizaţională.”

Pin It

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP