PR-ul online, încă nedezvoltat în Marea Britanie

Un nou sondaj efectuat de Bigmouthmedia, „2009 Digital PR survey” indică faptul că majoritatea firmelor de relaţii publice din Marea Britanie încă nu reuşesc să acopere cu succes domeniul online şi noile media online.

Conform celui mai recent sondaj desfăşurat în cadrul primelor 100 de agenţii de PR şi media din Marea Britanie, numărul firmelor de PR care oferă servicii de social media şi PR online a crescut foarte mult în ultimul an, 40% dintre agenţii declarând în prezent că oferă servicii bazate pe Internet.

Sondajul relevă de asemenea faptul că s-a dublat numărul agenţiilor de PR care au propriul blog. În ciuda faptului că s-a demonstrat calitatea bloggingului drept instrument media valoros, 78% dintre agenţiile de PR nu au încă un blog propriu. 60% dintre agenţiile incluse în studiu au recunoscut că este cazul să includă PR-ul online în oferta lor de servicii. Cu toate acestea, doar 45% dintre acţiunile în new media au vizat şi publicarea unui blog al agenţiei. În total, doar 22% dintre firmele de PR britanice folosesc în prezent blogurile pentru a comunica cu clienţii, colegii sau alţi stakeholderi. Zona Londrei pare a fi cel mai dezvoltată din acest punct de vedere: 48% dintre firmele de PR din capitală oferă servicii de PR online, iar 30% dintre ele au propriile bloguri. Companiile din celelalte zone Marii Britanii nu stau la fel de bine: doar 32% dintre ele oferă servicii de PR online şi doar 14% au un blog.

Mai multe detalii la:
http://www.clickpress.com/releases/Detailed/141441005cp.shtml