25042024

Back Eşti aici:Home News PR News: Tendinte si Cercetari Twitter, un instrument util pentru afaceri

Twitter, un instrument util pentru afaceri

Pin It
Cel puţin aceasta este viziunea tinerei generaţii. Conform unui sondaj al AIIM, aplicat pe un eşantion de aproape 800 de persoane, peste un sfert dintre respondenţii cu vârste cuprinse între 18 şi 30 de ani sunt de părere că Twitter reprezintă un instrument util pentru afaceri, care asigură şi un feedback rapid. În comparaţie, doar 7% dintre respondenţii de peste 45 de ani sunt de aceeaşi părere.

Twitter este considerat foarte util pentru că asigură accesul la răspunsuri date de experţi, permite realizarea mini-sondajelor şi împărtăşirea opiniilor în timpul conferinţelor sau a altor evenimente şi permite oamenilor să rămână conectaţi chiar şi în timp ce călătoresc.

Deşi peste jumătate dintre respondenţii utilizatori sunt de părere că Twitter le oferă un acces util la viaţa şi experienţa de muncă a altor profesionişti, există teama că Twitter poate deveni mult prea solicitant, trei sferturi dintre respondenţi utilizând această aplicaţie doar în timpul orelor de serviciu. De altfel, doar o treime dintre cei intervievaţi în cadrul sondajului au propriile conturi de Twitter.

Mai multe detalii la: http://www.blogherald.com/2009/08/03/younger-generation-value-twitter-in-business-survey-finds/
Pin It

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP