28032024

Back Eşti aici:Home News PR News: Tendinte si Cercetari Consumatorii sunt dispusi sa cheltuie mai mult ca sa castige timp

Consumatorii sunt dispusi sa cheltuie mai mult ca sa castige timp

Pin It
Studiul „The Checkout” al The Integer Group((R) )and M/A/R/C ((R)) Research, care analizează comportamentul consumatorilor şi tendinţele actuale, indică faptul că oamenii şi-au schimbat atitudinea, de la a pierde timp căutând cele mai bune preţuri pentru a economisi bani, la a cheltui mai mult pentru a câştiga timp.

Craig Elston, senior vice presindent al Integer, declară: „A avut loc o creştere de 8% a consumatorilor care sunt dispuşi să cheltuiască mai mult la micile magazine locale, dacă asta le face viaţa un pic mai uşoară. Majoritatea respondenţilor vor să termine cât mai repede cumpărăturile, iar un magazin local înseamnă mai puţin timp pierdut, care poate fi alocat altor activităţi.”

Sondajul indică de asmenea faptul că în general consumatorii vor căuta un magazin local în care să aibă încredere, care să îşi trateze foarte bine clienţii şi, cel mai important, care să fie curat şi bine iluminat. Motivele pentru care un cumpărător evită un magazin local sunt: probleme de siguranţă, personal care oferă servicii de proastă calitate, un mediu neprimitor şi o imagine generală neplăcută a magazinului. Motivul principal pentru care oamenii evitz magazinele locale este ideea conform căreia acestea au prea puţine tipuri de produse.

Mai multe detalii la: http://news.prnewswire.com/DisplayReleaseContent.aspx?ACCT=104&STORY=/www/story/08-27-2009/0005083928&EDATE=
Pin It

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP