Brandurile create de hypermarketuri, mai bune decât brandurile renumite

Un studiu al Consumer Reports, bazat pe un sampling care a inclus 29 de produse alimentare, a descoperit faptul că, dintre cele testate,  23 dintre alimentele ce aparţin unor branduri ale hypermarketurilor sunt considerate la fel de gustoase, sau chiar mai gustoase decât competitorii lor, branduri renumite precum Kraft sau Pepperidge Farm.

După cum declară Tod Marks, Senior Project Editor al Consumer Reports Shopping, „Acest test ar trebui să elimine acele îndoieli care apar de fiecare dată în legătură cu brandurile create de hypermarketuri, ele merită măcar o şansă. În cele mai multe cazuri, veţi economisi bani fără a pierde din calitatea produsului.”

Studiul a descoperit alte 19 branduri de magazin care au un gust la fel de bun - sau un pic diferit – comparativ cu brandurile concurente renumite. Produsele testate în cadrul acestei cercetări sunt, în medie, cu 27% mai ieftine decât cele ale brandurilor concurente.

De altfel, situaţia s-a schimbat în ceea ce priveşte părerile consumatorilor: dacă înainte, aceştia erau reticenţi faţă de brandurile de magazin, astăzi clienţii au o atitudine pozitivă faţă de acestea: astfel, într-un sondaj al Consumer Reports National Research Center, 70% dintre respondenţi au declarat că au achiziţionat produse ce aparţin brandurilor hypermarketurilor şi sunt foarte mulţumiţi de calitatea acestora.

Mai multe detalii la: http://news.prnewswire.com/DisplayReleaseContent.aspx?ACCT=104&STORY=/www/story/08-31-2009/0005085705&EDATE=