30052020

Back Eşti aici:Home News PR News: Tendinte si Cercetari Utilizatorii de Internet mobil nu sunt interesaţi de reclame

Utilizatorii de Internet mobil nu sunt interesaţi de reclame

Pin It

Un studiu efectuat de Chitika, o reţea de advertising online din Massachusetts, analizează folosirea Internetului de către utilizatorii mobili, comparativ cu cei non-mobili. Bazându-se pe 92 de milioane de impressions, studiul indică faptul că utilizatorii mobili au cu jumătate mai puţine tendinţe să apese pe o reclamă comparativ cu utilizatorii non-mobili.

Din cele 92 de milioane de click-uri, aproximativ 1,3 milioane (1,5%) au provenit de pe browsere mobile. În timp ce utilizatorii non-mobili s-au menţinut constant cu o rată click per through de 0,83%, utilizatorii mobili nu au ajuns decât la 0,48%, doar cu un pic peste medie. Deşi au crescut vânzările de smartphones, se pare că utilizatorii mobili nu sunt interesaţi şi de reclamele pe mobil, fapt destul de logic dacă ne gândim că aceştia se bazează pe economisirea timpului, fiind în căutare de răspunsuri rapide sau indicaţii precise.

Dintre cele cinci mari sisteme de operare mobile, Android de la Google, iPhone de la Apple, Windows CE de la Microsoft, Palm OS şi BlackBerry al Research In Motion, iPhone a avut cea mai slabă rată click per through: 0,30%.

Mai multe detalii pe: http://news.prnewswire.com/DisplayReleaseContent.aspx?ACCT=104&STORY=/www/story/09-11-2009/0005092467&EDATE=

Pin It

Parteneri

banca transilvania logo 2          Graffiti PR logo-1             logo oxygen site