Mamele care lucrează, public-ţintă pentru marketingul mobil
- 19 Octombrie 2009 |
- Adina Tudor
Mamele care lucrează sunt definite drept femei care sunt angajate full time şi care au unul sau mai mulţi copii. Howard Goldberg, senior vice president al Scarborough Research, declară: „Mama care lucrează reprezintă gatekeeper-ul atunci când vine vorba de achiziţionarea hainelor şi a alimentelor. Cheltuielile foarte mari pentru serviciile mobile, precum şi tendinţa de a descărca conţinut prin intermediul telefonului ei mobil indică faptul că ar putea fi un bun public ţintă pentru marketingul prin telefonia mobilă. Acesta ar fi extrem de util în anunţarea diferitelor promoţii, oferte sau lansări de produse.”
Mamele care lucrează sunt un bun public ţintă şi pentru producătorii de telefoane mobile. Nu numai că ele reprezintă un grup numeros – 9% din populaţia adultă a SUA (21,6 milioane) şi 11% dintre utilizatorii de telefonie mobilă – dar ele utilizează cu precădere şi anumite aplicaţii, precum trimiterea de SMS-uri şi descărcarea de conţinut.
Studiul este disponibil online gratuit la: http://www.scarborough.com/freestudies.php
Mai multe detalii la: http://www.prnewswire.com/news-releases/working-moms-are-ripe-for-mobile-marketing-61114067.html