Mamele care lucrează, public-ţintă pentru marketingul mobil

Conform unui studiu efectuat de Scarborough, „Shopping Insights on Today's Working Mom”, mamele care lucrează reprezintă cei mai mari utilizatori de servicii de telefonie mobilă, cheltuind pe facturi cu 21% mai mult decât utilizatorul mediu. Factura medie a unei mame care lucrează este de 94 de dolari, comparativ cu 78 de dolari a celorlalţi utilizatori. Mai mult decât atât, ele îşi utilizează telefoanele mobile pentru a descărca conţinut, cu 42% mai mult decât un utilizator obişnuit.

Mamele care lucrează sunt definite drept femei care sunt angajate full time şi care au unul sau mai mulţi copii. Howard Goldberg, senior vice president al Scarborough Research, declară: „Mama care lucrează reprezintă gatekeeper-ul atunci când vine vorba de achiziţionarea hainelor şi a alimentelor. Cheltuielile foarte mari pentru serviciile mobile, precum şi tendinţa de a descărca conţinut prin intermediul telefonului ei mobil indică faptul că ar putea fi un bun public ţintă pentru marketingul prin telefonia mobilă. Acesta ar fi extrem de util în anunţarea diferitelor promoţii, oferte sau lansări de produse.”

Mamele care lucrează sunt un bun public ţintă şi pentru producătorii de telefoane mobile. Nu numai că ele reprezintă un grup numeros – 9% din populaţia adultă a SUA (21,6 milioane) şi 11% dintre utilizatorii de telefonie mobilă – dar ele utilizează cu precădere şi anumite aplicaţii, precum trimiterea de SMS-uri şi descărcarea de conţinut.

Studiul este disponibil online gratuit la: http://www.scarborough.com/freestudies.php

Mai multe detalii la: http://www.prnewswire.com/news-releases/working-moms-are-ripe-for-mobile-marketing-61114067.html