30052020

Back Eşti aici:Home News PR News: Tendinte si Cercetari PR-ul românesc -pe podiumul Golden Drum

PR-ul românesc -pe podiumul Golden Drum

Pin It
Pentru prima dată în acest an, festivalul Goldem Drum a introdus în concurs categoria Public Relations.  

Agenţia McCann PR a câştigat Silver la Golden Drum, la categoria “Unconventional Communication” pentru campania “Bookfest. Cărţile au răspunsuri”. Acesta este primul premiu al industriei româneşti de PR la Golden Drum. Rivalii McCann PR la Golden Drum 2009 au fost Arsenoaiei & Mătăşel (România), Beefbrothers (Cehia) şi câştigătorul Gold-ului, Walker Werbeagentur AG (Elveţia). 
„Suntem extrem de încântaţi de primul nostru premiu la un festival care şi-a câştigat renumele prin advertising. Este cea mai potrivită ocazie să-i mulţumim domnului Cristi Juncu, cu care am format o echipă formidabilă”, spune Andreea Leonte, Head of Consumer Brand McCann PR.

Echipa campaniei Bookfes a fost formată din: Imola Zoltan – Managing Partner McCann PR, Andreea Leonte – Head of Consumer Brand McCann PR, Cristi Juncu - Director Executiv Asociaţia Editorilor din România (AER).

Mai mult, nici studenţii români nu s-au lăsat mai prejos, Silviu Adrian Chivereanu şi Ioana Ceapa ocupând locul trei la categoria PR Students, cu video-ul: http://www.youtube.com/watch?v=-Aa7aKJoTWc


Juriul la categoria PR a fost format din:
Dejan Verčič, Partner, Pristop (Slovenia) - president
Alfred Autischer, CEO, Trimedia Communications, Austria, Germany, Switzerland (Austria)
Grzegorz Kiszluk, owner of AdPress publishing house and editor in chief of Brief magazine (Poland)
Francesco Lurati, Member, Foundation Board of the Swiss Public Relations Institute (Switzerland)
Bálint Nagy, Head of Corporate Communications at Vodafone Hungary and President of Hungarian Advertising Association (Hungary)

Golden Drum s-a desfăşurat în perioada 5-9 octombrie, în Portorož, Slovenia, şi a înregistrat 2 474 de lucrări înscrise la 10 categorii ( Film, Press, Outdoor, Radio, Design&Art Direction, PR, Intercative, Media Campaigns, Advertising Campaigns şi Best Act Award). Agenţia anului a fost desemnată Leo Burnett Beirut.

Pin It

Parteneri

banca transilvania logo 2          Graffiti PR logo-1             logo oxygen site