Brandurile tebuie să-şi recompenseze clienţii pentru a-i păstra

Studiul „The Checkout” privind comportamentul de achiziţie al consumatorilor, desfăşurat de The Integer Group şi M/A/R/C Research indică faptul că acei consumatori care cumpără în prezent mărci necunoscute declară că nu vor reîncepe să cumpere branduri renumite în viitorul apropiat.

Craig Elston, Senior Vice President The Integer Group, rezumă: „Aproape 8 din 10 cumpărători caută reduceri şi compară preţurile dintre un brand renumit şi mărcile supermarketurilor. Din moment ce sunt atât de mulţi consumatori care compară preţurile între ele, brandurile renumite trebuie să facă ceva pentru a-şi menţine clienţii în prezent şi pentru a-i convinge pe ceilalţi să se întoarcă, după ce se termină perioada de criză.”

Rezultatele indică faptul că numai 37% dintre respondenţi consideră că brandurile renumite sunt mai de încredere, iar 39% consideră că acestea au produse de calitate mai bună. 84% dintre respondenţi sunt de părere că brandurile cunoscute sunt mai scumpe decât celelalte. Acest lucru sugerează că brandurile trebuie să le ofere consumatorilor anumite stimulente, sau riscă să îi piardă. Randy Wahl, executive vice-president M/A/R/C, consideră că rezultatele acestui studiu indică două modalităţi pentru ca brandurile să-şi păstreze clienţii: „Să-şi respecte întotdeauna promisiunile brandului şi să ofere recompense financiare, precum cupoanele sau reducerile de preţ”.

Datele pentru studiul „The Checkout” provin dintr-un sondaj naţional realizat de Integer şi M/A/R/C privind atitudinile şi comportamentul consumatorilor.

Mai multe detalii la: http://www.prnewswire.com/news-releases/brand-names-need-to-reward-consumers-to-keep-them-according-to-study-65794637.html