28052020

Back Eşti aici:Home News PR News: Tendinte si Cercetari Bucureştiul Virtual, pe podiumul IPRA

Bucureştiul Virtual, pe podiumul IPRA

Pin It
virtual_bucharestVineri, 30 octombrie a avut loc Gala IPRA (International Public Relations Association), în cadrul căreia Rogalski Grigoriu Public Relations a primit o dublă distincţie pentru campania „What a fun time to be here!”, realizată împreună cu Chase Corp.
Campania a fost desemnată câştigătoare la două dintre categoriile prezente în concurs, şi anume “ePR and use of Internet” şi “PR on a shoestring”.
Campania „What a fun time to be here!” îşi propune să soluţioneze problemele generate de campaniile de comunicarea ineficiente a autorităţilor române şi de articolele negative apărute în mass-media din străinătate despre România. Astfel, Rogalski Grigoriu şi Chase Corp. au creat Bucureştiul Virtual, un proiect pilot al lansării României virtuale în Second Life. Proiectul este promovat exclusiv printr-o campania de PR şi reprezintă prima campanie de PR românească implementată în Second Life.

„Pentru noi a fost poate cea mai deosebită campanie de lansare a unei platforme de comunicare cu totul nouă în Romania, în spaţiul 3D, virtual, cu un target foarte bine conturat. Virtual Bucharest este proiectul pilot care a adus Second Life în România şi care şi-a propus să creeze brandingul de ţară, printr-o campanie de PR focusată pe new media, dar care nu a exclus media clasică. "What a fun time to be here!" reflectă esenţa targetului - tinerii români, trend setteri, creatori de conţinut şi lideri de opinie în grupurile lor, surprinşi în chiar mediul în care aceştia îşi petrec mare parte din timpul lor liber şi de unde pot asimila mesajele în mod natural. Acum, după ce sim-ul "Virtual Bucharest" se bucură de o mare notorietate în randul publicului ţintă, "What a fun time to be here!" este pentru noi un proiect de suflet, dar şi unul de referinţă", a declarat Alina Melescanu, Senior PR Consultant Rogalski Grigoriu Public Relations.

Execuţia campaniei a cuprins elemente precum: o perioadă de teasing în social media, interviuri in ziare şi la TV despre campanie, crearea unui muzeu virtual, organizarea de evenimente speciale şi petreceri în mediul virtual.

După trei luni de la implementare, rezultatele au fost: 199 de articole apărute în presă, cu o audienţă de 2,57 de milioane de persoane din străinătate, o medie zilnică de 45 432 de vizitatori, o închiriere a 75% din spaţiile publicitare din spaţiul virtual.

Găsiţi Bucureştiul Virtual aici.


Anul acesta au fost înscrise în competiţia IPRA 342 de campanii din 43 de ţări, dintre care 30 au ajuns în finală. Categoriile Golden World Awards oferite de IRPA sunt: Business-to-Business, Consumer PR, Corporate Communications, Corporate Responsability, Crisis Management, Environmental, e-PR/use of internet, Event Management, Financial Services & Investor Relations, Healthcare, Internal Communications, International, Launch of a New Service, Launch of a New Product, Media Relations, NGO Campaign, PR on a Shoestring, Public Affairs, Public Sector, Publications, Sponsorship, Technology, Travel & Tourism şi Creativity Award Winner. Mai multe detalii despre campaniile câştigătoare aici
A consemnat Rebeca Pop, Senior Editor PR Romania



Pin It

Parteneri

banca transilvania logo 2          Graffiti PR logo-1             logo oxygen site