Decizia de a cumpăra online, influenţată de probleme de securitate
- 02 Decembrie 2009 |
- Adina Tudor
Conform sondajului, peste 63% dintre respondenţi nu au mai încheiat o achiziţie online din cauza problemelor de securitate. Printre motivele oferite de aceştia:
- 41% declară că pe site le-au fost solicitate mai multe informaţii decât era necesar pentru tranzacţia respectivă;
- 46% erau îngrijoraţi cu privire la ce se va întâmpla cu informaţiile pe care le-au furnizat;
- 32% nu au fost siguri în ce mod va folosi site-ul datele personale;
- 62% s-au îndoit pur şi simplu de faptul că site-ul este unul sigur;
În lumea online, în care viteza şi comoditatea reprezintă elemente esenţiale, retailerii sunt de părere că, dacă ar adăuga mai multe măsuri de securitate, ar deranja consumatorii. Însă atudiul NCSA relevă faptul că americanii sunt dispuşi să îndure mai multe măsuri de securitate pentru a-şi proteja informaţiile personale. Peste 75% dintre respondenţi au declarat că nici intenţia de a folosi un serviciu, nici intenţia de cumpărare nu le vor fi afectate de introducerea pe site a unui proces suplimentar de securitate care să verifice identitatea, pe lângă obişnuitele username şi parolă.
Mai multe detalii la: http://www.prnewswire.com/news-releases/americans-online-shopping-decisions-affected-by-security-concerns-poll-finds-70285857.html