Încrederea, cel mai important motor al reputaţiei în Marea Britanie, în viziunea Edelman Trust Barometer
- 11 Februarie 2010 |
- PR Romania
O majoritate covârşitoare de 72% dintre cei intervievaţi în Marea Britanie consideră că abilitatea de a avea încredere într-o companie a reprezentat cel mai important criteriu al reputaţiei acesteia. În ceea ce priveşte datele globale, încrederea s-a clasat pe locul al treilea între criteriile de evaluare.
În Statele Unite şi în majoritatea ţărilor Europei Occidentale, încrederea şi transparenţa au surclasat calitatea produselor. Aceste două atribute sunt în premieră percepute ca fiind mai importante decât calitatea produselor şi serviciilor, privite prin prisma reputaţiei unei companii.
"Faţă de rezultatele de acum câţiva ani, observăm un set de factori complet diferiţi care alimentează reputaţia”, a declarat Richard Edelman, Preşedintele şi Directorul Executiv al Edelman.
Sursa: PR Week UK. Traducere şi adaptare din engleză Simona Gugiuman, Casa de Traduceri.