01042020

Back Eşti aici:Home News PR News: Tendinte si Cercetari Studiu: cum utilizează armata SUA reţeaua Facebook

Studiu: cum utilizează armata SUA reţeaua Facebook

Pin It

Agentia de comunicare Janson Communications, specializată pe industriile apărării, aerospaţiului şi ale tehnologiilor guvernamentale, a realizat analiza „Military Facebook Study”, un studiu care analizează modul în care departamentul militar al SUA utilizează paginile Facebook. Conform lui Fred Wellman, Senior Director of Communications, Public Relations and Social Media în cadrul JANSON, „Janson a realizat o analiză detaliată a modului în care departamentul militar se foloseşte de Facebook în eforturile sale de comunicare şi a obţinut nişte rezultate foarte interesante”.

In cadrul acestei cercetări au fost examinate peste 680 de pagini militare, iar acestea au fost grupate în patru categorii: 1) locaţii, 2) personalităţi, 3) organizaţii şi 4) pagini de recrutare. Printre rezultate se numără:
- 22% dintre pagini nu dispuneau de termeni de utilizare clari care să controleze comportamentul fanilor;
- 84% dintre pagini nu au interacţionat deloc cu fanii pe parcursul perioadei de desfăşurare a cercetării;
- majoritatea paginilor de Facebook analizate nu erau marcate ca pagini oficiale ale organizaţiei, conducând astfel la potenţiala confundare a lor cu pagini create de fani şi cu pagini clonate;
- chiar dacă o serie de organizaţii militare utilizează deja social media, studiul Janson indică faptul că multe altele se străduiesc să găsească strategii adecvate şi să-şi definească bune practici de operare;

Mai multe informaţii aici

Pin It

Parteneri

banca transilvania logo 2Logo-McCannPR PNG    rd logo home        Graffiti PR logo-1             

GMP logo 2         logo oxygen site        dccom LOGO nou site          Samsung logo black