30032020

Back Eşti aici:Home News PR News: Tendinte si Cercetari Comunicatorii interni privesc cu optimism viitorul profesiei, în ciuda recesiunii

Comunicatorii interni privesc cu optimism viitorul profesiei, în ciuda recesiunii

Pin It

cominterna60% dintre echipele de comunicare internă (CI) din companii şi-au păstrat structura sau chiar şi-au mărit personalul în timpul recesiunii, conform unui raport al VMA Selection, o companie specializată în consultanţă şi recrutarea de personal specializat pentru marile companii.



În plus, această profesie se bucură de un sprijin considerabil mai mare din partea preşedinţilor de companii, 68% dintre respondenţi declarând că membrii managementului  fie se numără printre suporteri, fie sunt principalii lor promotori. Aceasta este o creştere de 12% faţă de valorile înregistrate în 2008.

În mod semnificativ, raportul relevă şi o transformare a liniilor de subordonare. Din ce în ce mai mulţi directori ai departamentelor de comunicare internă raportează direct CEO-ului şi directorilor de marketing, nu directorilor de comunicare. Cu toate acestea, 75% dintre respondenţi spun că trebuie să explice în mod periodic ce fac, sugerând faptul că percepţia "publică” a profesiei nu s-a modificat în ultimii doi ani.

Conform celor declarare de Helen Farrar, directorul departamentului de comunicare internă al Virgin Media, “amploarea schimbării care s-a produs în timpul recesiunii a forţat preşedinţii de companii să îşi motiveze şi implice angajaţii într-un mod în care nu au mai făcut-o înainte. Acest lucru a asigurat platforma propice pentru desfăşurarea de forţă a comunicării interne. Am fost nevoiţi să fim din ce în ce mai creativi pe măsură ce bugetele s-au redus."

Nick Green, director de comunicare internă în cadrul BSkyB a comentat: “Comunicarea Internă ca şi profesie trebuie să depăşească etapa de introspecţie. Spre exemplu, nu către cine raportează această funcţie este important - RU, Comunicarea Corporativă, Marketing. Ceea ce contează este credibilitatea pe care această disciplină trebuie s-o capete la nivelul organizaţiei."



Sursa: Revista Communicate
Pin It

Parteneri

banca transilvania logo 2Logo-McCannPR PNG    rd logo home        Graffiti PR logo-1             

GMP logo 2         logo oxygen site        dccom LOGO nou site          Samsung logo black