01042020

Back Eşti aici:Home News PR News: Tendinte si Cercetari Brian Solis: Industria de PR nu este pregătită pentru reţelele sociale de nişă

Brian Solis: Industria de PR nu este pregătită pentru reţelele sociale de nişă

Pin It

twitter-birdExpertul de înalt profil în comunicarea digitală, Brian Solis, consideră că noua funcţie de tweet-uri de promovare („promoted tweets”) determină organizaţiile să treacă cu rapiditate la un nou mod de a interacţiona cu proprii consumatori online, dar a avertizat în acelaşi timp că industria de PR nu este pregătită pentru provocările ce o aşteaptă.

Solis a punctat faptul că noua posibilitate de postare de mesaje de promovare („promoted tweets”) pe Twitter este modul ideal prin care brandurile pot „elimina zgomotul” şi identifica noi consumatori cu adevărat interesaţi de ceea ce comunică ele.

"Dacă e să ne uităm la modul în care Twitter urmează să înceapă includerea tweet-urilor de promovare („promoted tweets”) în stream, vom vedea că ei vor găsi contextul potrivit, după care vor introduce aceste tweet-uri într-o reţea de persoane atent selecţionate,” a spus Solis.

"Prin intermediul acestor tweet-uri putem folosi tehnologia pentru a identifica persoanele care sunt interesate de compania noastră, creând o nişă prin propriile cuvinte,” a adăugat Solis, punctând faptul că butonul „Like” al Facebook poate avea un efect similar.

Prin concentrarea pe aceste „nichewords”, spune mai departe Solis, organizaţiile pot create o „bază de date în reţelele sociale cu persoanele interesate.”

Solis a dat Starbucks ca exemplu de brand care a început deja să experimenteze în această zonă. Nu numai că această reţea legendară de cafenele foloseşte tweet-urile de promovare („promoted tweets”), dar, a adăugat Solis, aceasta  a angajat compania de aplicaţii de software Klout ca să identifice factorii de influenţă în funcţie de subiect.
"Mă simt fără doar şi poate revigorat,” a declarat Solis, care conduce agenţia FutureWorks cu sediul în Silicon Valley. „Ideea unei baze de date în social media este foarte puternică.”

Cu toate acestea însă, Solis a mai spus că doar câteva branduri au experimentat îndeajun această posibilitate şi şi-a exprimat crezul că industria de PR nu a reuşit să înţeleagă în profunzime reţelele sociale. „Din acest motiv petrec atât de mult timp înţelgând şi alte discipline,” a mai spus el. „Indiferent dacă este vorba de marketing sau publicitate.”
Solis, care a scris numeroase cărţi despre social media, a completat spunând că următoarea zonă pe care se va axa va fi modul în care inovaţia în domeniul digital modifică modul în care companiile sunt structurate.


Brian Solis este directorul agenţiei FutureWorks, agenţie ce deţine premii pentru activitatea de New Media marketing şi branding şi care este situată în Silicon Valley. Solis este recunoscut la nivel global pentru pentru perspectiva pe care o oferă cu privire la convergenţa a trei domenii: PR, media tradiţională şi social media.

Sursa: http://www.holmesreport.com/story.cfm?edit_id=11533&typeid=1&goto=story
Pin It

Parteneri

banca transilvania logo 2Logo-McCannPR PNG    rd logo home        Graffiti PR logo-1             

GMP logo 2         logo oxygen site        dccom LOGO nou site          Samsung logo black