25042024

Back Eşti aici:Home Articole

Responsabilitatea sociala a corporatiilor

Responsabilitatea Socială a Corporaţiei sau, pe scurt, RSC este unul dintre cele mai actuale domenii de preocupări ale Relaţiilor Publice. "Nou prilej de bârfe şi de ipoteze", vorba poetului!

Citeste mai mult...

Responsabilitate sociala corporatista, forma a eticii in afaceri

In chip firesc, cultura unui mediu se naste o data cu mediul. Setul de norme si valori ce stau ca repere indivizilor si institutiilor in practici si decizii creste o data cu acestea, din nevoile si asteptarile lor. Cateodata, insa, istoria ne ia pe nepregatite.

Citeste mai mult...

CSR – un stil aparte de a face business

Raspunderea sociala corporativa este un concept foarte generos, si a început sa schimbe lumea in care traim. Societatea din ziua de astazi este interesata atat de rezultatele financiare ale companiilor, cit si de modul in care acestea isi fac afacerile.

Citeste mai mult...

Scrisoare de la Londra

Aprilie, Mai si Iunie sunt de regula luni pline pentru cei implicati in activitatile de CSR. Caci pentru foarte multe companii inceputul verii coincide cu intocmirea, finalizarea, agrearea si publicarea rapoartelor de CSR.

Citeste mai mult...

Limitele eticii in comunicarea publica

Dupa o observatie faimoasa a lui Kant, "ce se cuvine sa fac?" este intrebarea fundamentala care subsumeaza intregul orizont de interogatie al eticii ca disciplina care incearca sa identifice si sa intemeize o rationalitate ("practica") in universul atât de divers si de confunz al actiunilor umane si al judecatilor morale.

Citeste mai mult...

Etic sa fie, dar s-o stim si noi!

Zilele acestea am asistat pasiv la o dezbatere pe un grup de discutii la care sunt abonati specialisti din industria de PR si tineri aspiranzi. Subiectul cel mai aprins era legat de Rosia Montana si "oportunitatea" prezentei acestui nume in lista clientilor fictivi pentru care studentii au propus proiecte in cadrul Olimpiadelor Comunicarii.

Citeste mai mult...

Nu ignorati bloggingul!

De ce bloggerii stau pe bloguri? In conformitate cu cele mai recente studii pe acest subiect, desfasurate in parteneriat cu site-ul de cautare bloguri Technorati, 34% dintre bloggeri au raspuns ca ei participa pentru a avea o autoritate vizibila in domeniul lor de activitate.

Citeste mai mult...

Raportarea CSR ca mijloc de comunicare cu actionarii

Conform organizatiei “The Business in the community”, mai mult de jumatate din primele 250 de companii din lume alcatuiesc rapoarte pe tema problemelor mediului, in ceea ce priveste performanta etica si sociala.

Citeste mai mult...

Cum sa comunici într-o lume plina de neîncredere?

Globalizarea devine o realitate pentru profesia de Relatii Publice în România, iar acest lucru aduce cu sine o serie de diverse provocari. Iar o data cu globalizarea apar multe probleme majore de PR.

Citeste mai mult...

Secolul Responsabilitatii

In prezent, imaginea unei companii, identitatea sa corporatista au devenit de o importanta fundamentala. O organizatie trebuie sa manifeste transparenta si corectitudine; sa fabrici un produs de calitate nu mai este suficient.

Citeste mai mult...

Tipic feminin?

Din ce în ce mai multe femei se hotarasc pentru un job in PR. Se va ajunge oare prin aceasta la înlocuirea barbatilor de catre femei? Si oare activitatea de PR se va „deprecia” ca urmare a cresterii procentului de femei care lucreaza în domeniu?

Citeste mai mult...

Creativitatea diferentiaza prin seductie

Creativitatea nu se gaseste la chiosc. Ea se naste din lectura, educatie, imaginatie, talent, libertate interioara, atentie, experienta, calificare. Creativitatea face diferenta intre un eveniment bine realizat si unul memorabil.

Citeste mai mult...

Parteneri

   BT Logo Aliniat Central               logo SMP